• Ik zit zo in een groep op Netlog over All Time Low, en die kinders daar, dat zijn volgens mij zo'n "nieuwe fannetjes"
    Dus, eentje had een foto van Jack, de gitarist upgeload en een andere had daar een reactie op gegeven.
    - I love Jack!
    Zet zo'n andere:
    - Ik denk dat dees Alex is.
    Die eerste dan weer:
    - Ya, I know, ik vind Jack gewoon leuk.
    -ofzoiets-
    Maaat, ik vond het zo lachwekkend x'D
    Zeker toen ik die ene meldde:
    - Ik denk dat dees Jack is :3
    Ze zien geeneens het verschil niet tussen de zanger en de gitarist. oô
    En die zitten dan zó hard te hyperen dat atl leuk is en aaaaah, maar ze kunnen wel de bandleden niet herkennen...
    Sjongejonge..

    [ bericht aangepast op 6 okt 2009 - 21:18 ]

    whahah vet grappig:]


    Why don't you break my heart

    Hahah XD
    ik had onlangs ook zo'n groepje op Netlog, AllTimeLowFanNetlog_ of zo :'D en daar stond: welk liedje vind je het leukst? Staat daar: Weightless, six feet under the stars, blablabla en dear maria. Ik zei zo heel dom; eigenlijk is het Dear Maria, Count Me In. Zegt die gast: Ja en! ik ga het toch ni veranderen ze! Echt zo heel aanvallend bedoelt volgens mij:'D maar die foto's stonden erop van eind september, dus volgens mij ook nog zo'n dinnetjes.
    anyway: wat was die Netlog, ik wil zien :9~

    Haha xD

    Nja k ben geen 'fan' van ATL ze hbbn wel een paar leuke liedjes :'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Conspiracy schreef:
    Hahah XD
    ik had onlangs ook zo'n groepje op Netlog, AllTimeLowFanNetlog_ of zo :'D en daar stond: welk liedje vind je het leukst? Staat daar: Weightless, six feet under the stars, blablabla en dear maria. Ik zei zo heel dom; eigenlijk is het Dear Maria, Count Me In. Zegt die gast: Ja en! ik ga het toch ni veranderen ze! Echt zo heel aanvallend bedoelt volgens mij:'D maar die foto's stonden erop van eind september, dus volgens mij ook nog zo'n dinnetjes.
    anyway: wat was die Netlog, ik wil zien :9~

    ahm, dit was de foto http://nl.netlog.com/groups/all_time_low_therapy/photo/photoid=78064196&surr=0#photos
    En damn, wat een smukkels. Domme nieuwe fannetjes ;D

    Decadence schreef:
    (...)
    ahm, dit was de foto http://nl.netlog.com/groups/all_time_low_therapy/photo/photoid=78064196&surr=0#photos
    En damn, wat een smukkels. Domme nieuwe fannetjes ;D

    haha xd
    dat meisje dat dat zei 'kvrees da da Alex is' die heb ik op Netlog ;x en zij is dan al like een halfjaar fan of zo :'DDD

    Conspiracy schreef:
    (...)
    haha xd
    dat meisje dat dat zei 'kvrees da da Alex is' die heb ik op Netlog ;x en zij is dan al like een halfjaar fan of zo :'DDD

    Hahaha, wat goed van haar dan ;D

    Hahaaa, wat een lozers ook :')


    Never run out of reasons to smile...

    die lijken niet eens op elkaar
    alleen het haar leek een beetje op elkaar o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Haha, Ben. x'D
    Zo'n kindertjes zijn gewoon zielig en mag je uitlachen.

    Muhha

    HAHAHAH omg, hoe kan je die nou door elkaar halen :'D


    There are several things that I have been doing wrong.

    xMelodic schreef:
    Hahaaa, wat een lozers ook :')


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Maar eigenlijk maakt dat toch niet uit? Zolang ze de muziek maar goed vinden. Toen ik in het begin naar één van mijn lievelingsbands luisterde wist ik niet eens hoe die noemde en eruitzag, en ik ben nog altijd fan, dus dat wil niks zeggen. ;x

    Devious schreef:
    Maar eigenlijk maakt dat toch niet uit? Zolang ze de muziek maar goed vinden. Toen ik in het begin naar één van mijn lievelingsbands luisterde wist ik niet eens hoe die noemde en eruitzag, en ik ben nog altijd fan, dus dat wil niks zeggen. ;x

    Ik heb ook bands waar ik niet van weet hoe de bandladen heten, maar ik zit ook niet te hyperen erond. Als je hypert om iemand, zorg dan dat het de juiste persoon is? ;D

    Decadence schreef:
    (...)
    Ik heb ook bands waar ik niet van weet hoe de bandladen heten, maar ik zit ook niet te hyperen erond. Als je hypert om iemand, zorg dan dat het de juiste persoon is? ;D

    Maar die foto is niet echt duidelijk, zo van opzij.
    Niet dat haar wil verdedigen ofzo, maar niet alle 'nieuwe fans' zijn slecht. (: