• Elke dag douche ik, dan borstel ik het, dan föhn ik het, dan doe ik er volume mousse in, en dan zit het redelijk, en soms stijl of krul ik het nog,
    Maar.. wat doen jullie altijd met jullie haar?


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Meestal gewoon even borstelen, om de dag douchen. Ik heb geen zin om er lang aan bezig te zijn. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    bortel en dan mousse en dan zit het helemaal goed (meestal)


    Shoganai i ne~

    Borstelen, soms met de instyler erdoor en dan haarlak


    If you keep looking for that happy ending, you are never gonna get it right

    Elke ochtend douchen, maar dan doe ik het om de dag wassen, andrelon glad en stijl derin, dan borstelen/fohnen tegelijk, dan New Wave Protection derin en dan stijlen en/of krullen.

    Wassen + conditioner en meestal doe ik verder niks. Als ik het wil stijlen gaat er heat protector in en daarna fixeer ik het met haarlak.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Kammen, stijlen : )


    I hope heaven needs you more than I do now.

    Na het douchen borstel ik het, dan laat ik het opdrogen, als het droog is verdeel ik m'n haar in twee en spuit er wat ani klit spray (gliss kur) op, dan doe ik er wat water op voor de grip en draai ik er twee knotjes in. Als ik de volgende dag dan opsta en de knotjes eruit haal, heb ik een bos krullen. :Y)

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 12:32 ]


    Poppin' bottles in the ice.

    Ik was mijn haar om de dag, vroeger elke dag maar na een tijd werd het dan juist vettiger..
    En ik doe er niks mee ik laat het gewoon drogen..


    Stop wishing, Start doing..

    Als ik mijn haar was doe ik er shampoo -> Condioner of masker in. Vervolgens kam ik het uit en draai er twee vlechten in waarmee ik 's avonds ga slapen. De dag erna haal ik ze eruit zodat het wat golft. En klaar :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Douchen, borstelen, klaar.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als ik ga douchen: borstelen, dan onder de douche (nat maken), shampoo er in, uitspoelen, borstelen, conditioner +/- 2 minuten er in laten zitten, uitspoelen, dan een handdoek er om, nog een keer borstelen en dan laten opdrogen.
    En dat drie (eventueel vier), keer per week.
    Verder vlecht ik het 's nachts in om het klitten een beetje tegen te gaan, want ik kan het niet normaal borstelen (het wordt dan heel pluizig en lijkt nergens meer op)...


    Blind faith in your leaders, or in anything, will get you killed.

    douchen,borstelen,haarmasker,drogen,stijlen (A)

    Ik was mijn haar elke 2/3 dagen. Ik borstel het áltijd (anders staat het omhoog) en dan doe ik er meestal niets mee, maar nu draai ik een plukje van mijn schuine lok en die zet ik dan vast.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Douchen (om de dag mijn haar wassen), föhnen, borstelen en dan zit het meestal wel goed.
    Als ik weg ga naar iets belangrijks dan stijl ik het of krul ik het nog.

    [ bericht aangepast op 23 april 2011 - 12:47 ]


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Wassen + conditioner tijdens het douchen, leave in spul, soms föhnen, borstelen, en als mijn stijltang het doet stijl ik het daarna. Maar die is kapot.


    Destroy what destroys you.