• Ik heb al 16 of 17 pagina's vol bij het onderwerp Bladwijzers, en keiveel abo's.
    De meeste gaan over Tokio Hotel en Twilight. Maar sommige willen of gaan gewoon niet verder met hun story.
    Heeft iemand nog leuke stories, +/- 25 delen, TH of Twilight .
    Laat mij iets weten
    Hoeveel bladwijzers (pagina's of het exacte getal mag ook) heb jij al?

    [ bericht aangepast op 7 okt 2009 - 19:38 ]

    Felicitous schreef:
    -voelt zich nu heel dom-
    Wat is een baldwijzer?:X

    Als je een story leest, en je hebt gedaan met dat hoofdstuk te lezen , maar er zijn bijvoorbeeld nog hoofdstukken over maar je moet bijvoorbeeld weg naar de winkel ofzo of je ouders/zus/broer wilt op de pc kun je bovenaan het hoofdstuk op bladwijzer klikken , en dan slaat Q het op, zodat als je dan wilt verder lezen , dat je eerst niet moet zoeken naar aan welk hoofdstuk je zit. Maar als je dan bij het onderdeel bladwijzer, zie je rechterkolom bovenaan. Dan klik je op de story die daarstaat en dan kom je automatisch bij het hoofdstuk terecht :].
    Ik weet niet of ik het goed heb uitgelegd, en of je hier iets van gaat verstaan of begrijpen , maar ik heb mijn best gedaan xD

    Glaceon schreef:
    Ik heb héééééééééééééél veel bladwijzers volgens mij want ik vind abo's beetje irritant dus doe ik bladwijzer.

    Ik vind dat ook, bladwijzers zijn gemakkelijker dan abo :]

    Ik heb geen bladwijzers, gha doe dat maar eens na(cat)


    The soul needs autumn.

    Ik heb geen bladwijzers.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    een van de weinige aboo's van ik <3

    ik heb slechts 2 bladwijzers ofzo <3


    I can no longer keep my head up, above me it's empty. There are no kings watching over me

    Ik heb een story over Tokio Hotel met tot nu toe 57 delen geloof ik.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb geen bladwijzers (meer)
    Want ik lees ze of altijd uit, en neem dan een abo.
    Maar ik heb dan wel echt megaveel abo's x,x

    9 :p
    maar dat zijn verhalen die ik nog niet gelezen heb, en als ik geen tijd meer heb, neem ik een bladwijzer, en als ik hem dan 'uitgelezen' heb, verwijder ik hem weer :p
    anders worden het teveel


    It's not the same without you.

    Nul. :3


    we were young but we were blind.

    Stuk of zes abbo's en nul bladwijzers


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb echt massa's abo's !
    maar bijna geen bladwijzer ;o


    Just a simple "I love you" (:

    Kickson schreef:
    (...)
    Als je een story leest, en je hebt gedaan met dat hoofdstuk te lezen , maar er zijn bijvoorbeeld nog hoofdstukken over maar je moet bijvoorbeeld weg naar de winkel ofzo of je ouders/zus/broer wilt op de pc kun je bovenaan het hoofdstuk op bladwijzer klikken , en dan slaat Q het op, zodat als je dan wilt verder lezen , dat je eerst niet moet zoeken naar aan welk hoofdstuk je zit. Maar als je dan bij het onderdeel bladwijzer, zie je rechterkolom bovenaan. Dan klik je op de story die daarstaat en dan kom je automatisch bij het hoofdstuk terecht :].
    Ik weet niet of ik het goed heb uitgelegd, en of je hier iets van gaat verstaan of begrijpen , maar ik heb mijn best gedaan xD

    OOOOOOOOOOH.
    handy ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Ik heb er 15, maar geen abbo's.


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    3 Pagina's :Y)
    Weinig. Ik heb geen zin om abo's te tellen ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells