• MY TEACHER'S OBSESSION



          Arianna heeft het leven waar je van zou dromen. Ze is populair, ze krijgt al de jongens die ze maar wilt, ze heeft geld, ze is knap en ze is de hoofdcheerleader van de school. Kortom, ze heeft een perfect leven. Misschien iets té perfect.

    Wanneer ze na de vakantie terug naar school komt krijgt ze de aandacht van een nieuwe, mysterieuze leraar. Een ingewikkelde man die haar perfect leventje voorgoed zal veranderen.
    Ondanks zijn vreemd en respectloos gedrag voelt het meisje zich altijd weer aangetrokken tot hem. Hij is zo dominant, en op de een of andere manier kan ze hem niet weerstaan. Ze voelt zich hulpeloos wanneer hij in haar buurt is.
    Het voelt niet als liefde, maar wat is het dan wel? Het voelt zo enorm fout.












    • Onbekende personen.
    • Volledig in het Nederlands.
    • Kan 16+ bevatten.
    • Deze story werd al geopend, ik herbegin hem.


    Hier is de link (:.


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    (wbw)


    Je hebt al een abo van mij

    [ bericht aangepast op 6 aug 2017 - 20:42 ]

    Het is een super goed verhaal! Ik zou het echt aanraden :)

    Room_x schreef:
    Het is een super goed verhaal! Ik zou het echt aanraden :)


    Dankjeeuh!


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”

    ikkie heb ook een abo ^^
    zal een vriendin van mij er ook even op attenderen, misschien dan nog een lezertje erbij ;)


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!

    Miss_Beloved schreef:
    ikkie heb ook een abo ^^
    zal een vriendin van mij er ook even op attenderen, misschien dan nog een lezertje erbij ;)


    Thanksss! (:


    “We should consider every day lost on which we have not danced at least once.”