• Kijk.. ik vind een jongen leuk en ik zit erover te denken om een briefje in zijn kluisje te doen. Maar ik weet niet of dat wel zo'n goed idee is??

    Xx


    Can`t you see, can`t you see, what you do to me? </3

    Ja doe dat, maar zie wel dat niemand anders het briefje -perongeluk- in zijn./haar handen krijgt.
    x

    Nou ja, wat ga je erop zetten? Je kan het wel doen, en zijn reactie afwachten. Ga je je naam eronder zetten?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Felicitous schreef:
    Nou ja, wat ga je erop zetten? Je kan het wel doen, en zijn reactie afwachten. Ga je je naam eronder zetten?


    I Got My Party Tonight<33

    Leuk idee, ik zou het doen.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    bwa, een briefje kan hij aan iedereen tonen. Zeg hem het gewoon, als hij je niet leuk vind, heb je geen gezever achteraf (;


    Home is now behind you. The world is ahead!

    Leuk idee, en je kan beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt dan spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Decoy schreef:
    Leuk idee, en je kan beter spijt hebben van iets dat je gedaan hebt dan spijt hebben van iets wat je niet gedaan hebt.

    Mijn zin. (cat)
    Totally agree. (krul)

    ik heb juist het tegenover gestelde een jongen vind mij leuk maar ik hem niet O___O

    Gewoon doen (:
    En nee heb je en een ja kan je krijgen.

    Ik zou het toch face to face vragen. Wat als het briefje in verkeerde handen terecht komt?


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Wat je ook kan doen is het volgende: je schrijft een 'brief' stopt het in een envelop en je geeft het op het einde van de schooldag aan hem en je zegt: lees dit pas als je thuis bent' en dan loop je weer weg.


    Just a simple "I love you" (:

    Hesitate schreef:
    Wat je ook kan doen is het volgende: je schrijft een 'brief' stopt het in een envelop en je geeft het op het einde van de schooldag aan hem en je zegt: lees dit pas als je thuis bent' en dan loop je weer weg.

    daar moet je wel een lefgozer voor zijn o.o


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.