• Nou, ik ben gewoon dik. Dat ben ik eigenlijk altijd al geweest. En dat is me ook altijd ingewreven. Ik ben sinds het begin van school weer 3 (!) kilo aangekomen! Dat is toch niet normaal meer. Ik wil die dingen eraf hebben, ik vind het serieus lelijk.
    En wees eerlijk; ik ben 1.76 en weeg nu dus 62 kilo. Dat is ook niet normaal. Dat is vet en dik enz.
    Maar hoe kan ik dat er in Godsvredesnaam weer af krijgen zonder mezelf uit te hongeren? Sporten gaat moeilijk worden want dat mag ik dus niet van de dokter ><
    En waarom is het tegenwoordig zo in om je dik te voelen terwijl je dat helemaal niet bent?


    [/sarcasm]


    Bored.

    Nou we kunnen nog altijd vragen of sbs6 bigdiet terug haalt. Kunnen we daar samen aan mee doen x]


    Wie du mir, so ich dir.

    Nou meidd, Ik kijk net ff in je FB . Maar jij bent HELEMAAL NIET dik! Ö Je hebt een super mooi Figuur! -isjaloers-

    niets van de anderen aantrekken die zijn mega jaloers! Ö

    x

    Sporten is mijn oplossing =D. Ik ga deze week iedere avond sporten.
    Maarja, ik ben niet dik ofzo, maar ik moet toegeven dat mijn benen iets dikker worden o_O.
    Maarja, we hebben het nu niet over mij..
    Ik zou als je er écht last van hebt gewoon misschien een dag meer gaan sporten.. en soms misschien een vet tussendoortje overslaan. Kan ook helpen..


    I recycle my thoughts.

    Nou we kunnen nog altijd vragen of sbs6 bigdiet terug haalt. Kunnen we daar samen aan mee doen x]
    Ja! Maar alleen als we Sonja krijgen ¬¬


    Bored.

    Ik weet het niet hoor >.<
    En waarom zouden mensen je dik noemen zover ik kan zien op foto's enzo vind ik dat niet.
    Maar ik kan da niet zeggen of je nu odnergewicht hebt of overgewicht enzo .
    Maar ja als jij het wil kan je wel vermageren maar dan zou ik echt niet te ver gaan, of smijt je weegschaal buiten en laat het zo ^^

    Sporten is mijn oplossing =D. Ik ga deze week iedere avond sporten.
    Maarja, ik ben niet dik ofzo, maar ik moet toegeven dat mijn benen iets dikker worden o_O.
    Maarja, we hebben het nu niet over mij..
    Ik zou als je er écht last van hebt gewoon misschien een dag meer gaan sporten.. en soms misschien een vet tussendoortje overslaan. Kan ook helpen..

    Ik mag dus niet sporten? >< Ik heb mijn enkelbanden zo erg naar de Filistijnen gedanst dat ik nu niet eens normaal meer kan lopen ><


    Bored.

    (...)Ja! Maar alleen als we Sonja krijgen ¬¬
    Wacht.. we schrijven haar een brief, misschien dat ze ons wel opwilt nemen in haar obsessed dieet clubje? Als we geluk hebben x]!


    Wie du mir, so ich dir.

    Ja ontzettend dik. Stel je niet aan. Ik ben 1 meter 67 en weeg 80 kilo. Ben sinds het begin van het schooljaar ook zo een 3 kilo aangekomen. Hoor je mij klagen? Nee.


    Life is hard and then we die

    Omg, dit is leuk.


    Bored.

    Omg, dit is leuk.
    Muha :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    mygod Máriko je bent niet dik! sterker nog jij mag 76 kilo wegen >.<


    Lalalalalalalala.

    dat is echt niet dik.. x_O

    Whaa, ik kan nu niet gaan zeggen dat je dat niet ben. want ik ben ook zo groot en weeg ook zoveel, en ik vind mezelf ook te dik.
    en dat laatste wat je zegt.
    Ik weet zekker, dat nu iedereen gaat zeggen dat je niet dik ben, en dat ben je vast ook niet!!
    dus blijkbaar ga jij mee met het inzijn.


    Dunno ><

    Hahaaa, iedereen zit te praten of zij of hij te dik is. Nou: Jij bent serieus niet te dik!! Hallo! Je had misschien zelfs wat zwaarder mogen zijn! >,<


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room