• Ik bedoelde Tokio Hotel. Gaan jullie ze nu weer meer luisteren omdat ze een nieuw album hebben ? ;$
    En zoja, wat vinden jullie van het album ?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik luister ze al lang niet meer. (':


    None but ourselves can free our minds.

    Satan schreef:
    (...)

    Yeah, jij kent Deathstars door mij en ik Cinema Bizarre door jou :'D


    Me, Cinema Bizarre.
    You, Deathstars.


    xD


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Nee, ik heb gewoon een paar liedjes op m'n iPod staan [Engelse, vind ik beter] en als ik hem dan op Shuffle heb luister ik ze dus.


    hoi, jij bent leuk.

    O ik zie nu dat ik je vraag helemaal niet beantwoord heb ik mijn post :'D. Op het begin had ik zoiets van: o.o Euuwwwkay, toen vind ik het super te gek vet. Omdat ze zo ontzettend trots zijn en alleen dat laat me al genieten, en de teksten zijn prachtig. Het is alleen maar weer merkbaar hoe eigenlijk niemand der ene flikker van snapt omdat ze niet écht luisteren en nadenken bij wat er gezongen en uitgebeeld word, das wel jammer. Maar misschien ook wel beter.


    Wie du mir, so ich dir.

    nee,
    hun nieuwe liedjes zijn slecht.

    -vind ik.


    AAP

    ben niet gestopt met luisteren

    en het nieuwe Album Vind Ik

    Geweldig


    <3

    ik ben nooit gestopt met luisteren
    en ik vind hun nieuwe album geweldig<3


    Why don't you break my heart

    Ik hoorde enkel Automatisch/Automatic, Geisterfahrer/Phantomrider en Zoom/Zoom Into Me. En die laatste (vier) vind ik opzich nog wel meevallen. En Automatic/Automatisch ook nog. Maar daar blijft het wel bij, denk ik. Ik ben niet van plan ze opnieuw te luisteren zoals ik eerst deed. Daar ben ik voorbij. :'D

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 20:56 ]

    Kickson schreef:
    Ik luister zowiezo naar hun. Ik luisterde nog vaak hun oude albums (de Engelse en de twee Duitse) en nu er een nieuw is, ook .
    Het album is top, goeie liedjes.
    Ik hou van al hun albums (Engelse en Duitse) <3


    Let's do this poo

    Ik ben nooit gestopt met luisteren. Wel dat ik minder luisterde, maar nooit helemaal.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ben oo keigenlijk nooit gestopt met lusiteren mar dit album vindt ik mee rvan die top 40 muziek zonder eigen stijl.


    behind very angel is a demon

    LotteLampje schreef:
    maar aangezien dit meer muziek is van.. ik ga met een biertje in me takke staan en leip dansen, vind ik dit album wel awesome
    en als ut concert komt, ga ik heen.
    met een biertje, en dan leip dansen ;D
    -Het is nu wel mijn JEUGDSENTIMENT hea x'D-

    Hahahahaha
    _O_


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben nooit gestopt met luisteren, en Humanoid vind ik geweldig. Alle liedjes.


    Never run out of reasons to smile...

    Ik ga niet opnieuw beginnen luisteren. Daar ben ik al meer dan een jaar over :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Het nieuwe album Humanoid is geweldig. Ik hou nog steeds even veel van Tokio Hotel, en zal voorlopig ook nog niet stoppen met het luisteren van hun muziek.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.