• Ja, meisjes zijn ingewikkelt (sommige)

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?

    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><

    Nou, dat was het wel zo'n beetje dacht ik (A)
    -Rick(juh)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    -Ik heb gewoon witte en zwarte, want ik snap zelfs ook niet waarom ze die fleurige dingen kopen
    -BH lijn, tja.. snap ik ook niet/
    -Ik houd niet van kleertjes kopen. Bleehhh.
    -Een wat? D:

    :'D


    I live for the applause, you will die for it.

    Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet? Als ze lekker zitten, of leuk zijn, dan voelen meisjes zich er beter bij.
    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Omdat je op je borsten geen haar hebt, tenminste?
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje) Omdat shoppen verslavend is, of als ze liefdes verdriet hebben, is het een hele goede afleiding.
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? >< Geen idee, ze zitten gewoon lekker :Y)

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 22:39 ]

    Ja, meisjes zijn ingewikkelt (sommige)
    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?
    - Das leuk xD
    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha
    -Omdat daar geen haar zit xD
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    -Daar doe ik niet aan xD
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><
    - Dat zit lekker :Y)

    Let niet op mij ben nogal melig


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Oké, mag ik dan nu vragen aan jou stellen? (duivel)

    6000BRIEFJE schreef:
    Oké, mag ik dan nu vragen aan jou stellen? (duivel)


    Gaat uw gang, Maar niet in dit topic xD
    Mag altijd, vragen stellen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 22:41 ]


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Cool. Ik zal m'n best doen ze zo goed mogelijk te beantwoorden :]

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?
    : Of gewoon omdat ze er zelf naar willen kijken of voor hun vriend. (Ikzelf draag overigens vrijwel altijd plain black).

    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha : Omdat een bikinilijn valt te ontharen. Denk ik. Not sure O.o

    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje) : Snap ik niet. EDIT: Oh, nu snap ik het -.- Had de zinscontext verkeerd gelezen.
    Ik denk om de simpele reden dat meiden veel van winkelen houden.

    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? >< : Ikzelf draag ze puur om het feit dat ik het prettig vind zitten. Het geeft me wat meer ondersteuning en comfort.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 22:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    ahaha Rick toch ^^
    effe antwoorde:
    -ik zou het niet weten, ik koop neutrale kleuren. ^^ anders zie je het door alles door :x
    -ehm...omdat een bh-lijn niet nodig is?
    -omdat dat nieuw niet zo nieuw is als het nieuwe nieuw?
    -omdat ze soms beter zitten?

    (:

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 22:42 ]

    Carnage schreef:
    -Ik heb gewoon witte en zwarte, want ik snap zelfs ook niet waarom ze die fleurige dingen kopen
    -BH lijn, tja.. snap ik ook niet/
    -Ik houd niet van kleertjes kopen. Bleehhh.
    -Een wat? D:

    :'D

    Hier ben ik het zo'n beetje mee eens xD
    Alleen dat derde, nja gewoon omdat shoppen gezellig is, en als je dan iets tegen komt dan koop je het, ookal heb je net iets nieuws, toen wist je toch nog niet dat je dit zou tegen komen..?
    Dat heb ik dan vooral met nagellak en sieraden :P

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?
    Omdat ze [ik dan] zich dan mooier voelen en misschien ook beter.
    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn?
    Je hebt er geen haar? :8
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    Dat is leeuk, dan heb je nieuwe spulletjes en dan is het meisje weer blij xd
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><
    Weetikveel, misschien voelen ze zich mooier als ze goed te zien zijn ofzo? En het zit misschien fijner (:


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?
    Omdat we mooie bh's gewoon echt niet kunnen laten liggen ^^
    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha
    Omdat je aan je bikinilijn haar hebt en aan je 'bh lijn' -normaalgezien..- niet?
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    Omdat nieuwe dingen kopen gewoon leuk is :'D
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><
    Weet ik veel, omdat die meisjes grotere borsten willen?


    I'll need a little more luck than a little bit.

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?
    Dat is gewoon leuk :'D Maar wij meisjes hebben ook heel vaak gewoon een effen kleur aan wit of zwart ofzo :')

    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn?
    Haha
    Omdat de meeste meisjes geen haar op hun borst hebben :'D

    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    Dat doe ik niet want daar ben ik te arm voor :X Maar het is gewoon leuk :'D Dat valt niet uit te leggen.

    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? >< Niet speciaal voor jongens, het geeft gewoon een mooier effect en zit lekker.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2009 - 22:47 ]


    Get back motherfuckerz'

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?
    Omdat het er toch leuk uit ziet en ze mooi zijn en de meeste zich in een saaie kleur niet sexy voelen?
    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Haha
    Geen idee?
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    Omdat van vele meiden shoppen een hobby is. En we vrolijk worden van winkelen.
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><
    Omdat sommige meiden kleine borsten hebben en ze, ze groter willen laten lijken?


    I stole the diamonds from your eyes.™

    En Rick, zoals je ziet, elk meisje is anders. :9~

    - Met gym. ^^ Stiekem is het wie de mooiste bh heeft.
    - Omdat daar geen haar groeit drol. Njaa, groeit wel, maar niet zoals 'onder'. =D
    - Meisjes denken HebbenHebbenHebben.x3
    - Omdat datsoort meisjes jongens willen versieren.(:

    Goed genoeg 'Stiefbroer';D


    everything, in time

    -Waarom kopen meisjes zulke fleurige en gepimpte Bh's terwijl je ze niet ziet?
    Omdat dat gewoon leuk is.

    -Waarom is er een bikinilijn en geen BH lijn? Droog. xd
    -Waaaaaarom houden ze zo van nieuwe dingen kopen, als ze pas iets nieuws hebben? O.o (niet elk meisje)
    Omdat je nooit genoeg leuke blousjes kan hebben. :') ik kan het gewoon niet laten liggen.
    -Waarom dragen sommige meisjes Push Up Bh's? Speciaal voor de jongens ofzo? ><
    Ik doeh te omdat het anders lijkt of ik nix heb. :Y)


    A. ikmisje.