• Ik ging vandaag winkelen met een paar vrienden van me :'') Even later stonden we in H&M, had ik wat kleren uitgezocht en ging ik in de rij staan ( bij een knappe uitziende jongen ^^). Toen was ik aan de beurt x'D en voordat ik wilde betalen moest ik dus heel hard niezen, en mijn neuspiercing (had een dun staafje in) schoot dus uit mijn neus (waar weet ik niet,) maar die jongen had dus alles gezien en moest dus hard lachen om mij, en hij kwam ook niet meer bij 0.o. (echt iedereen keek hem raar aan) Maar op dat moment kon ik wel door de grond zakken.

    Wie heeft er ook eens iets meegemaakt dat je wel door de grond kon zakken?


    You can run but not hide

    Nou mijn neuspiercing spoelde vandaag weg door het putje van mijn bad, toen ik idd ook moest niezen :|, toen dacht ik 'NEEUHJJJ' en wat betreft die doordegrondzak momenten. Dat zijn er teveel om op te noemen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Te vaak om op te noemen. :$


    Think before you act.

    Hebt da voor ;x
    zoiets heb ik nog niet echt meegemaakt


    Just a simple "I love you" (:

    Wow, dat doe je niet helemaal goed. Ik geen piercing, maar heb wel eens van die momenten gehad. Weet alleen niet meer hoeveel..

    [ bericht aangepast op 8 okt 2009 - 19:59 ]


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    dat is mij nog nooit gebeurd met mijn neuspiercing toen ik die ng had xD


    I solemny swear i am up to no good

    River schreef:
    Te vaak om op te noemen. :$


    it's ok to be gay!

    River schreef:
    Te vaak om op te noemen. :$


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik vind een neuspiercing echt goor! O.o

    Verder heb ik elke dag wel zo'n kut moment. XD Vandaag bijvoorbeeld. Ik stapte op een overvolle bus, en stond dus vooraan, en bij een bocht of zo, wou ik me een beetje verzetten maar kon mijn evenwicht niet houden en stapte een raar rondje en viel bijna! XD
    Echt beschamend! =X


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik had ruzie met een wijf van school en die gooide buite haar hele fles fruit water over me heen. Ik was drijf nat!!!! En iedereen stond er bij en begon te lachen. Ik was de hele dag nat. Maar nadat ze me nat gegooid had gaf ik haar zo'n enorme klap op haar kop dat ze bijna moest janken van ze pijn (ben goed in karate :) ) Dus maar dat iedereen zat te lachen was ook zo'n door de grond zak moment. Maar die klap bleef langer hangen bij haar dan dat ik met dat water over mijn shirt heen was gegaan. Maar ik bleef gewoon relax.

    Daystar schreef:
    Ik had ruzie met een wijf van school en die gooide buite haar hele fles fruit water over me heen. Ik was drijf nat!!!! En iedereen stond er bij en begon te lachen. Ik was de hele dag nat. Maar nadat ze me nat gegooid had gaf ik haar zo'n enorme klap op haar kop dat ze bijna moest janken van ze pijn (ben goed in karate :) ) Dus maar dat iedereen zat te lachen was ook zo'n door de grond zak moment. Maar die klap bleef langer hangen bij haar dan dat ik met dat water over mijn shirt heen was gegaan. Maar ik bleef gewoon relax.

    Jij bent cool! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.