• Onze scheikunde leraar was vandaag echt lijp, nog lijper dan normaal. Er werd iemand uitgestuurd en die moest op de trap zitten, onderste tree, voeten op de grond. En toen kwam een jongen uit mijn klas op het idee om te doen alsof we eerder weg mogen. Dat mocht dus. Maar wij hebben dus twee scheikunde lokalen naast elkaar, en er zit een deur tussen. Wij heel vrolijk weer het lokaal binnen lopen via de andere deur. De leraar zo: Zeg, die thijs. Die kwam zo van de trap af. Vroeg die: "Wanneer mag ik weg meneer?" Nouja, Elize was blijven zitten he, dus ik zei: "Ik moet eerst Elize even bijles geven."" Kam er heel droog uit. En toen begon ie over een youtube filmpje met l-l-l-l-laura.
    Uiteindelijk ging de bel, liepen we heel vrolijk langs die trap waar die jongen zat. Hij keek ons echt heel stom aan. Duurde een tijdje voordat ie het doorhad.

    Btw, die trap is een 'nooduitgangtrap' en staat in een andere kamer. Die staat dus vlak bij het scheikunde lokaal waar wij zaten. Die jongens kon net niet naar binnen kijken, tenzij die opstond en naar het raam liep om te kijken. Maar dat deed ie niet, ghehe.

    Nog meer leuke leraren bij jullie op school?


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    Hahaha, vet koel.

    Ik heb niet zulke leuke leraren. Wel een lerares Engels die die taal niet eens spreekt en mij dus de klas uit mikt omdat ik haar verbeter als ze een fout maakt.
    Nou gaat er een brief naar de mentor en de afdelingsleider over mijn 'gedrag in de les' omdat ik zo 'vervelend' ben. xD


    I clicked my heels and wished for you.

    de leukste leraar is weg gegaan, maar daar heb ik nog via de mail contact mee, en hij is cool8-|
    Hahaha, dikke lol, hij gebruikt zulke moeilijke woorden, hahaha=)


    Ja of nee of misschien of wat anders. Who knows?

    Onze scheikunde leraar is ook cool ^^


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag