• Echt, ik snap sommigen niet. Haast het hele forum is onder gespammed met 1D stories overal en nergens. En toch gaan mensen steeds een nieuw topic openen -_- Ben ik nou serieus de enige die zich hier aan irriteert?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik vind het ook wel irritant, maar je kan er niet echt veel aan doen.


    The odds are néver in our favor.

    Ik irriteerde me daar ook aan, tot ik GM kocht en die topics kon uitfilteren!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Geldof schreef:
    Ik irriteerde me daar ook aan, tot ik GM kocht en die topics kon uitfilteren!


    Dat is gewoon perfect :'D


    Pretty is just a pretty word.

    Kyoshi schreef:
    Ik vind het ook wel irritant, maar je kan er niet echt veel aan doen.



    Nee, dat klopt. Maar de irritatie blijft wel. Is het dan teveel moeite om in een ander topic te kijken voor stories?


    Pretty is just a pretty word.

    Geldof schreef:
    Ik irriteerde me daar ook aan, tot ik GM kocht en die topics kon uitfilteren!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik irriteer me meer aan dit soort topics. tbh.


    To infinity and beyond •

    Levine schreef:
    Ik irriteer me meer aan dit soort topics. tbh.



    En hoezo irriteer je je hier aan?


    Pretty is just a pretty word.

    Ik erger me er kapot aan, ja. :'D


    You are beautiful, you are love.

    Het is vrij raar, ja. Zeker omdat het bijna altijd wel in de titel staat, dus je zou heel gemakkelijk tussen de topics kunnen zoeken.
    Als iemand echt specifiekere eisen heeft behalve dat het over One Direction moet gaan, dan begrijp ik wel dat die persoon een nieuw topic opent, maar anders... Nee.
    Maar dat geldt ook voor een hele hoop andere "ik zoek stories"-topics. Maar aangezien One Direction op dit moment het populairst is op Q, valt dat ook het meeste op.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    CURLYMONSTER schreef:
    (...)


    En hoezo irriteer je je hier aan?


    Omdat je niet de eerste bent die een zeiktopic maakt over de overvloed van 1D. OF de top5 staat vol, waardoor een zeiktopics komen, OF de spot staat vol met 1D, OF er zijn weer teveel 'ik zoek' topics.


    To infinity and beyond •

    Ik negeer het gewoon.


    I let him go. And. It. Felt. So. Damn. Good.

    Levine schreef:
    (...)

    Omdat je niet de eerste bent die een zeiktopic maakt over de overvloed van 1D. OF de top5 staat vol, waardoor een zeiktopics komen, OF de spot staat vol met 1D, OF er zijn weer teveel 'ik zoek' topics.


    Geen reclame, please.

    Heel Quizlet staat vol met 1D. Ik snap niet dat je moet vragen om 1D stories, aangezien je er genoeg kunt vinden zonder enige moeite te doen.


    Take me to wonderland

    IrishCharm schreef:
    Heel Quizlet staat vol met 1D. Ik snap niet dat je moet vragen om 1D stories, aangezien je er genoeg kunt vinden zonder enige moeite te doen.


    Ja, dit ja.
    Ik lees ook One Direction fanfictie, maar ik irriteer me dood aan de '1D stories gezocht' topics.


    life is awesome

    Levine schreef:
    (...)

    Omdat je niet de eerste bent die een zeiktopic maakt over de overvloed van 1D. OF de top5 staat vol, waardoor een zeiktopics komen, OF de spot staat vol met 1D, OF er zijn weer teveel 'ik zoek' topics.


    Je begrijpt dit topic verkeerd? Ik heb helemaal geen probleem met de overvloed van 1D, aangezien ik zelf ook een Directioner ben? Het gaat erom dat er onnodig topics worden gemaakt, aangezien Directioners net zo goed bij een ander topic kunnen kijken voor hun stories. En eigenlijk heb ik helemaal geen probleem met zeurtopics. Waar is een forum anders voor? (cat)


    Pretty is just a pretty word.