• OKÉ! We moeten met zijn allen mijn vriendin gaan aanvallen! Want ze doet echt stoer & ze doet echt dom tegenover Tokio Hotel en maakt ze de hele tijd belachelijk! Terwijl ze mijn quiz over Tom maakt.x) En Wo Sind Eure Hande hartstikke verslavend vindt:9~ [Ishetook] Maar jullie moeten allemaal naar het profiel gaan van Saraxx en daar een reactie achterlaten.!x)
    En geen aardige reactie(6) Anders kom ik naar je toe(A)

    xx. EEN TOKIO HOTEL FAN(A)
    dOeii.


    ok

    Reacties?x)


    ok

    ?


    ok

    wat doet ze dan preciesos? =O


    Mew <3

    Dus wij moeten je vriendin gaan uitschelden en beledigen?


    BAM!

    Dat klinkt dom... dude why would we do that? En jij noemt haar een vriendin ben ik blij dat ik die chick niej ben xD


    I'm right 97% of the time. Who gives a crap about the other 3%?

    AnkeeXDLiz Ik ben het hartstikke met je eens

    En jij breakaway luisteren (N)

    Ik ben geen voetveeg !!! KAPPISCH
    je praat normaal tgn mij uhuum


    Ik ben geen hater want iik haat neiy
    en ik maak th neiy belachelijk want ik zeg alleen wat ik vind en ik zeg heus neiyt dat het so is (puh)
    domBo! ALS je problemen hebt met mijn mening dan is het héél jmmr voor jouwww !! (en trouwens dan ben je ook zielig bessig vind je niet :P)

    EN als mensen mij aanvallen ik zeg jullie 1 ding
    jullie zijn ielig besig , want het is gwn tijdverspilling jullie zijn fan ik niet (puh) wat maakt het uit laat mij dan ook lkkr leven
    en trouwens madenaa toen ik mijn mening uitte toen had ik het niet alleen over th sukkel ik had het erover dat mensen niet slim besig zijn als ze te fan van iemand zijn want die mensen zijn net als jij ! loser (baby)
    en ook dat het geen god is maar jij moet heel quizlet op me af sturen

    en straks gaan ze naar rutger :@


    I don't believe in this live.

    en ik maalte een voorbeel v an tokio hotel probleme ???

    ga nmaar in je broekje poepen xD


    I don't believe in this live.

    closing:Y)


    You'd took my breath but I'll survive.