• Hoihoi (: Ik ben TOMPIRAAT op een ander acount. Eigenlijk doet die vriendin er niks meer mee dus heb ik hem gediltelijk overgenomen. Er stond een verhaal op maar dat heb ik eraf gehaald en nu komt er een nieuw verhaal

    Het gaat over de band Errohead, een band met alleen maar meiden. en Tokio Hotel. Ze komen samen in een huis enzo. En dan komt er liefde..

    Rollden die ik nodig heb;
    Drummer
    - BEZET TOMxKxBITCH
    Basgitaarist
    - BEZET Flo
    Zangeres
    - BEZET BILLPIRAAT
    BF Tokio Hotel
    1) xpatrieszx
    2) VampiresS


    Wat ik wil weten;
    Rol :
    Naam:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Likes:
    Don't likes:
    Plaatje uiterlijk:
    Stukje tekst waarin je jezelf voorstelt:

    Ik die niet de eerste dei reageerd, ik kijk gewoon naar de meest geschikte.

    Zangeres!!


    Only losers can act the way you do

    Drummer maar is het goed als ik de rest morgen stuur wnt ik moet er af,!!! xD

    luff ya.<333


    *He's the one.

    Rol : zangeres

    Naam: Emilie

    Leeftijd: 17

    Karakter: lief, aardig, behulpzaam, spontaan, soms ego, soms grote mond, koppig, eigenwijs

    Likes: Snoepjes, muziek, zingen, liedjes schrijven, chocolade, skateboarden

    Don't likes: Spinnen, insecten, huppelkutten

    Plaatje uiterlijk: http://i119.photobucket.com/albums/o129/rikuu_uchiha/emo%20pics/girls/emo-hair-1.jpg

    Stukje tekst waarin je jezelf voorstelt: Heey,

    Ik ben Emilie en ben 17 jaartjes jong! Mijn grootste passie is muziek! Ik zing en schrijf zelf mijn liedjes! Ik ben dan ook zangeres van de band Errohead! Als we op tour gaan neem ik altijd snoepjes mee! Dat kan ik dus niet missen! Ik kan ook piano en gitaar spelen! Sommige songs zijn droevig en hebben een piano muziek nodig, dan speel ik! Ik kan als de beste skateboarden! Ego? Pech! Je moet er mee leren leven! Ik heb ook soms een grote mond! Over mijn ego! Dat is soms. Ik ben koppig en eigenwijs! Mijn positieve kantjes zijn dat ik aardig, lief, behulpzaam en spontaan ben!! Wow! Ik heb ineens veel inspi voor een nieuwe song!

    Seeya <33


    Only losers can act the way you do

    Zangeres:D

    Naam: Rachel

    Leeftijd: 19

    Karakter: Koppig,hartstikke gek maar ook erg lief en zorgzaam

    Likes: Muziek,dansen

    Don't likes: Huppelkutjes

    Plaatje uiterlijk: http://buzznet-63.vo.llnwd.net/assets/users16/kikikannibal/default/Kiki_kannibal_Yellow_diamond-_topaz--large-msg-119561615507.jpg

    Stukje tekst waarin je jezelf voorstelt:
    Ik ben Rachel. Mijn grootste hobby is muziek maken. Mijn gitaar en mijn stem zijn erg geliefd. Ik heb een gruwelijke hekel aan huppelkutjes die denken dat ze heel wat zijn. Ik vecht tegen ze tot mijn dood. Naast muziek maken heb ik ook een zwak voor dansen. Alle soorten van dans. Van balroom tot hiphop. Ik vind alles geweldig.
    Mensen zullen me snel omschrijven als een meisje vol fantsie en gekke uitspraken. Die ook erg zorgzaam voor andere mensen is.


    Genoeg?


    Music is the new sex

    Rol :

    Naam: samantha

    Leeftijd: 16 (mag je aanpassen)

    Karakter: lief, aardig, toch wel bitchy, spotaan

    Likes: zingen, dansen, friends

    Don't likes: haters van dingen die mag en leuk vind.

    Plaatje uiterlijk:http://i170.photobucket.com/albums/u248/whitpay/Scene%20Hair/1413169451_l.jpg

    Stukje tekst waarin je jezelf voorstelt:
    hoi, nou ik ben samantha en ik hou gewoon van zingen, en ik aanbid mijn bling bling microfoon... :D verder ben ik een scene/emo meisje. en mijn vrienden zijn mij alles... nou ik hoop dat je nu genoeg over me weet byyee.. xXx


    i like cookies :Y)


    Naam: Charissa

    Leeftijd: 17

    Karakter: bitchy, ego, lief, lui en koppig

    Likes: chris brown, ijsjes, chocolade, friends, drummen en dansen.

    Don't likes: Tokio Hotel(indeserie), spinnen,tomaten en onweer

    Plaatje uiterlijk: http://i107.photobucket.com/albums/m310/mattyc33/mischa-barton-01.jpg

    Stukje tekst waarin je jezelf voorstelt: Hoi mensjes ik ban Charissa en ik drum in een band. Ik hou van lol maken met mijn vriendinnen en om te dansen. Ik haat Tokio Hotel, maar niet zo erg als de meeste denken ik kan ze gewoon niet hebben, niet dat ik moordplannen heb ofzow. Chris brown daar in tegen is mijn idool. Mijn ouders zijn dood, ik woon bij mijn Oma sinds mijn 2jaar samen met mijn zusje van, 15 Jessica. Ik moet nu gaan repeteren dus ik zie jullie later.<3333



    *He's the one.

    Rol : Basgitaarist

    Naam: Patricia

    Leeftijd: 18

    Karakter: aardig,eigenwijs,Soms Bitchy

    Likes: Shoppen,Uitgaan&optreden

    Don't likes: arrogante mensen,,Spinnen,,huppels

    Plaatje uiterlijk: http://www.freshdames.com/images/uploads/amanda_bynes_2.jpg

    Stukje tekst waarin je jezelf voorstelt: Heey Ik ben Patricia!
    en ben 18 jaar
    en ik ben de Basgitaarist van onze band; Errohead
    ik hou veel van shoppen,,uitgaan met vrienden& natuurlijk optreden
    ik heb een ongelofelijke hekel aan arrogante mensen, huppels& vooral aan spinnen en dat soort insecten xD
    Ik ben aardig,eigenwijs,Soms Bitchy tegen mensen die dat natuurlijk ook tegen mij zijn xD

    xx


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rol : Basgitaarist of BF tokio hotel

    Naam: Patricia

    Leeftijd: 18

    Karakter: aardig,eigenwijs,Soms Bitchy

    Likes: Shoppen,Uitgaan&optreden

    Don't likes: arrogante mensen,,Spinnen,,huppels

    Plaatje uiterlijk: http://www.freshdames.com/images/uploads/amanda_bynes_2.jpg

    Stukje tekst waarin je jezelf voorstelt: Heey Ik ben Patricia!
    en ben 18 jaar
    en ik ben de Basgitaarist van onze band; Errohead
    ik hou veel van shoppen,,uitgaan met vrienden& natuurlijk optreden
    ik heb een ongelofelijke hekel aan arrogante mensen, huppels& vooral aan spinnen en dat soort insecten xD
    Ik ben aardig,eigenwijs,Soms Bitchy tegen mensen die dat natuurlijk ook tegen mij zijn xD

    xx


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Rol :
    basgitarist
    Naam:
    Kirsten,, maar Kiki mag ook
    Leeftijd:
    16
    Karakter:
    lief,, gevoelig,, verlegen maar bij vrienden soms grote mond
    Likes:
    muziek!!! gitaar spelen
    Don't likes:
    broers!!! niet naar concerten mogen
    Plaatje uiterlijk:
    moet dat van jezelf zijn?? vraag maar dan geef ik wel ^^
    Stukje tekst waarin je jezelf voorstelt:
    Oké,, ik ben Kirsten hoewel de meeste mensen me Kiki noemen,, ik ben 16 jaar en woon in Antwerpen.
    Ik hou van gitaar spelen en zingen. Mijn muziek is heilig voor mij,, vooral My Chemical Romance,, Panik en Killerpilze...
    Ik haat m'n broertje en dat ik van m'n ouders niet naar concerten mag.
    Meestal ben ik lief,, maar als ik slecht gezind ben blijf je best uit m'n buurt. Ook ben ik best gevoelig en verlegen,, hoewel,, als ik bij vrienden ben kan ik soms wel een grote mond hebben.
    Ow ja en ik ben verslaafd aan ijs en melkchocolade met nootjes ^^

    Als je nog meer wilt weten,, vraag maar!!!