• Het is me gelukt! Ik heb een song van TH on-line gezed, eerst had ik het geprobeert op Youtube, toen op Tinypic, en mijn succes kwam op Hyves

    Hey du!

    Sonnensysteem

    Ik ga er nog meer uploaden!

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 11:08 ]


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    heeeel vet <33

    Sonnensysteem

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 11:16 ]


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Ik vind het best zielig dat mensen zo veel moeite gaan doen om nummers online te zetten terwijl dat illegaal is en de band dat dus niet wilt en zich dan nog fans gaan noemen.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Ik zet ze erop omdat andere mensen ze misschien ook wel willen horen... Maar bijvoorbeeld hem niet mogen kopen


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Pepsi schreef:
    heeeel vet <33

    amazing. <3 Eindelijk een paar andere liedjes gehoord ö Ik kan de duitse versie van Humanoid namelijk nergens vinden op internet om te downaloden. ;'D

    @Ahti; Haha, zowat alles op internet is illegaal. Dus als zei het lekker op internet wil zetten, laat haar. [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    Ahti schreef:
    Ik vind het best zielig dat mensen zo veel moeite gaan doen om nummers online te zetten terwijl dat illegaal is en de band dat dus niet wilt en zich dan nog fans gaan noemen.
    Dat kun je dan zowat tegen heel Youtube zeggen :'DD


    I live for the applause, you will die for it.

    ankeaddicted schreef:
    amazing. <3 Eindelijk een paar andere liedjes gehoord ö Ik kan de duitse versie van Humanoid namelijk nergens vinden op internet om te downaloden. ;'D



    Zal ik dan Humanoid duits maar even doen?


    Herinner gisteren, fantaseer morgen, en leef vandaag

    Haal die nummers er eens af. :8

    Ik vind dat je dit niet doet.. zomaar nummers online zetten!

    Tokio Hotel en gelijk welke band, stoppen al hun tijd en energie erin om een nieuw en goed album te verkrijgen en daarna gaat iemand het dan gewoon online gaan zetten? Dit doe je toch niet! Stel je nou eens in hun plaats?! Ik zou het ook niet leuk vinden...

    Zelf hebben ze het ook al gezegd, dat ze niet voor dat download gedoe zijn.. en ik geef hun 100% gelijk.

    Finished schreef:
    Ik vind dat je dit niet doet.. zomaar nummers online zetten!

    Tokio Hotel en gelijk welke band, stoppen al hun tijd en energie erin om een nieuw en goed album te verkrijgen en daarna gaat iemand het dan gewoon online gaan zetten? Dit doe je toch niet! Stel je nou eens in hun plaats?! Ik zou het ook niet leuk vinden...

    Zelf hebben ze het ook al gezegd, dat ze niet voor dat download gedoe zijn.. en ik geef hun 100% gelijk.

    Finished schreef:
    Ik vind dat je dit niet doet.. zomaar nummers online zetten!

    Tokio Hotel en gelijk welke band, stoppen al hun tijd en energie erin om een nieuw en goed album te verkrijgen en daarna gaat iemand het dan gewoon online gaan zetten? Dit doe je toch niet! Stel je nou eens in hun plaats?! Ik zou het ook niet leuk vinden...

    Zelf hebben ze het ook al gezegd, dat ze niet voor dat download gedoe zijn.. en ik geef hun 100% gelijk.


    Ik vind dat ze niet zo moeten zeuren. Het is toch juist goed dat ze al meteen op internet staan! Betekent maar weer hoe veel fans ze leuk vinden, én hoe goed ze wel niet zijn! [/Mijn mening x3]

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 22:19 ]

    Confused schreef:
    (...)

    Ik vind dat ze niet zo moeten zeuren. Het is toch juist goed dat ze al meteen op internet staan! Betekent maar weer hoe veel fans ze leuk vinden, én hoe goed ze wel niet zijn! [/Mijn mening x3]

    Dit is illegaal. Als ik nu die links naar Universal stuur, kan ze geld dokken hoor. (;

    Prodigy schreef:
    (...)
    Dit is illegaal. Als ik nu die links naar Universal stuur, kan ze geld dokken hoor. (;
    Universal is strenger geworden en heeft geen medelijden meer. Er zijn verschillende mensen in Nederland, Duitsland, België en Italië al flinke geldboetes opgelegd. Not kidding. En ik geef ze geen ongelijk [/mijn mening]


    Wie du mir, so ich dir.

    Ahti schreef:
    Ik vind het best zielig dat mensen zo veel moeite gaan doen om nummers online te zetten terwijl dat illegaal is en de band dat dus niet wilt en zich dan nog fans gaan noemen.


    Moet ik wel mee instemmen.
    Maar aan de andere kant moet ik wel zeggen dat ik vind dat alles officieel is uitgebracht, etc. Dus waarom zou het dan niet mogen?
    Nja,
    whatever.


    -