• Ik zit bij iemand in de klas die ik zo ongelofelijk HAAT. Eerst was hij wel gezellig en grappig enzo, maar sinds kort haat ik hem serieus. Vooral omdat hij steeds Kutturk tegen mij zei, vanalles over mijn familie omdat ik Turks/Duits/Nederlands ben. En ik heb hem er heel goed op gewezen dat hij moet kappen. Hij is nu ook gestopt met die racistische opmerkingen maar nu loopt hij me te irriteren. Ik had bv. mijn tas op mijn enkels hangen, en toen trok hij die omlaag. En hij lachde me uit omdat ik een laag cijfer had. En hij zegt soms 'Schatje' tegen mij, en eerst schopte of sloeg hij mij ook altijd. Ik schop hem dan ook vet hard terug. Hij zei zelfs dat hij een keer bloedde aan zijn knie omdat ik hem daar 10x had geraakt. En een keer lag zijn hand op tafel en toen sloeg ik er met mijn vuist op. -Serieus, dit is NIET zielig, jullie kennen hem niet- Ook is hij zo'n vette sekssist. Dan zegt hij 'Ik wil je neuken'.. En ik zie hem ook steeds in mijn ooghoeken naar me kijken. En hij roept me steeds. Ik ben hem gewoon spuug en SPUUGZAT!

    Dat moest eruit...
    Vandaag irriteerde hij me weer, hij gooide gummetjes naar mij toe en als ik ze opraapte schreeuwde hij door de klas 'Ooooh Sem gooit gummetjes'. En hij lacht me uit en pest mij omdat ik onvoldoendes heb gehaald.


    Ik vind dit zeker een reden om wraak op hem te nemen, hebben jullie een idee hoe?

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 21:21 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Wow wat een loser 0.0
    srry ik heb geen idee :(


    You can run but not hide

    Effe voor de duidelijkheid, een sekssist is iemand dat zijn eigen geslacht beter vindt dan het andere. -dat moest ik toch wel zeggen-
    en ten tweede, wees de slimste en negeer hem gewoon.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik kan hem ECHT NIET negeren...


    I live for the applause, you will die for it.

    Probeer gewoon..hij wilt enkel je aandacht.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Volgens mij is hij verliefd op jou. (nerd)
    Ehm, leraar erbij halen? ^^


    Let the Night embrace you

    Carnage schreef:
    Ik kan hem ECHT NIET negeren...


    Idd je kunt zo iemand echt niet negeren. Als je dat doet blijft hij voor altijd doorgaan dus je kunt het beste naar de diricteur, of je menotr/mentrix.


    You can run but not hide

    Reageer een tijdje poeslief op hem;)
    of zeg gewoon met een lach: "zo wordt het natuurlijk nooit wat met onze relatie"

    [ bericht aangepast op 10 okt 2009 - 21:55 ]


    Why don't you break my heart

    Prada schreef:
    (...)

    Idd je kunt zo iemand echt niet negeren. Als je dat doet blijft hij voor altijd doorgaan dus je kunt het beste naar de diricteur, of je menotr/mentrix.


    De meeste doen het juist voor je reactie, als je ze negeert dan heb je een grotere kans dat die persoon ophoudt omdat hij/zij je aandacht niet meer krijgt.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    1. Negeren gaat niet.
    2. Lief doen ga ik zéker niet doen.
    3. Leraar.. nja, ik ga wel een keer naar mijn mentor. Maar als hij met hem spreekt komt hij zékerweten daarna naar mij toe en zegt 'Ohh heb je het tegen hem verteld', en gaat hij gewoon door.


    I live for the applause, you will die for it.

    Waaaaat een loser.
    Alle jongens uit me klas zyn zo, om van te kotsen:S
    Ik zou hem gewoon geen aandacht geven, zeeeker weten dat hij het dan een stuk minder leuk vind.
    En wraak plannen pakken altyd verkeerd uit (ik spreek uit ervaring ^^) dus ik zou het daarna gewoon lekker laten zitten

    En keer goed uit lullen waar idereen bij is,of een klap verkopen help vaak wel.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall