• Ik had een onderwerp nodig voor mijn uiteenzetting voor het vak Nederlands, en koos het onderwerp 'lucide dromen'.
    Nu ben ik er stiekem best wel geinteresseerd in geraakt en ik vraag me af wie van jullie ook wel eens lucide droomt. (:
    Zo ja, wat gebeurt er dan als je je beseft dat je droomt? En wat doe je dan?

    "Lucide dromen zijn dromen waarin je weet dat je aan het dromen bent. Je beseft dat alles om je heen een droom is, en dat je eigenlijk in bed ligt te slapen. En toch droom je gewoon verder!"


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Ja, heb ik een keer gehad, ik vond het wel grappig (:
    Ik deed er niet echt iers mee toen, ik ging gewoon verder met m'n droom want ik vond 'm wel leuk.

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:31 ]


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dat heb ik wel vaker. Ik droom gewoon verder zonder er al te veel aandacht aan te besteden, het is niet echt het hoofdonderwerp van mijn droom dan.


    Your make-up is terrible

    Ik heb dat heel vaak, meestal zijn dat leuke dromen omdat ik ze kan sturen dus ik blij gewoon dromen tot ik wakker word. Jammer genoeg word ik meestal wel snel wakker. Het zijn ongeveer de enigste dromen die ik onthoud.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb dat best wel vaak. Dan denk ik als het ware ineens gewoon: 'Gelukkig is het maar een droom' en dan gaat alles gewoon verder.:'D

    [ bericht aangepast op 6 feb 2012 - 20:33 ]


    everything, in time

    Iew, dat heb ik niet. Als ik dat zou weten zou ik nogal wat dingen doen die ik in het echt niet zou durven lol!


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Ik heb het weleens gehad, maar niet echt vaak. Ik heb vaker dat ik pas aan het einde van de dag besef dat iets een droom was (:


    Take risks and conquer your fears.

    Dat heb ik weleens gehad. Een keer toen werd ik achtervolgd door een eng monster en ik dacht ineens van: 'Hé, dit is maar een droom.' En toen vloog ik weg. Het was eigenlijk best wel grappig. C:


    Beauty begins the moment you decide to be yourself. - Coco Chanel

    Assassin schreef:
    Dat heb ik wel vaker. Ik droom gewoon verder zonder er al te veel aandacht aan te besteden, het is niet echt het hoofdonderwerp van mijn droom dan.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Ooh, dat heb ik vrijwel altijd. Toch sta je daar niet bij stil of iets.


    i put the fun in funeral

    Daar heb ik me een tijdje mee bezig gehouden en heb mezelf er in ontwikkeld. Tegenwoordig komt het niet meer regelmatig voor dat ik me geheel bewust ben van het feit dat ik droom, maar als dat wel het geval is, probeer ik altijd een avontuurlijke wending aan mijn droom te geven. Ik vind het namelijk leuk om met een zwaard te vechten of iets dergelijks. :Y)


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Heb ik wel eens. Ik slaap gewoon lekker verder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Had ik ook een keer, een paar jaar geleden. En ik wou zo graag uit mijn droom, maar dat lukte niet.. Raar om er nog eens aan terug te denken :')


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Is het raar dat ik dat best vaak meemaak? Ik kan er dan ook vaak zelf van maken wat ik wil, haha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Dat heb ik ook vrij vaak. eerst vond ik het dood eng. maar nu vind ik het wel gaaf. :3


    Every scrap of you would be taken from me, watched as you signed your name Marjorie

    Dat heb ik bijna altijd? Ik dacht dat dat normaal was:Y)


    You've got to realize: you're the Devil as much as you're God.