• Met mijn ouders!

    28 december word er in NL een party georganiseerd voor 230 CB fans. Ik sta op de lijst dus mag gaan, mijn ouders gaven toesteming enzo. En nu mag ik niet meer omdat ze vinden dat ik te weinig aan mijn schoolwerk doe, in mijn eindexamen jaar! Terwijl ik mijn huiswerk (bijna) altijd af heb! Mijn so's, pw's en tentames gaan goed! Behalve voor NL, daar lopen ik en een paar kinderen mee achter omdat we vorig jaar heel slecht les kregen. Maar mijn ouders houden me nu dus in de gaten, mijn laptop is ingenomen (ik zit nu via iPod) en ik mag niet naar de party. En mijn ouders weten dat een stel van mijn beste vrienden hier op quizlet zitten en ze weten dat de party super veel voor mij betekent omdat CB waarschijnlijk ook zelf komt! Het is gewoon niet eerlijk ze maken zich zorgen om niks en verbieden daarom dingen die zoveel voor mij betekenen! Ik heb alleen maar kunnen huilen vanavond, klinkt stom maar het is zo. Ik ben het gewoon helemaal zat! Ik wil weg hier...

    Het is niet voor het eerst dat ze dit soort dingen doen, ik mag bijvoorbeeld ook geen zwarte makeup op of mijn kleding, dat vinden ze te donker dus verplichten ze mij kleren aan te doen waarin ik mij helemaal niet happy in voel. Ook willen ze liever niet dat ik naar TH en CB lyuister. Maar dat kunnen ze echt niet verbieden, hun muziek is alles voor mij!

    Bedankt voor het lezen...


    -

    Ik zouw eigenlijk gewoon zeggen. Dat zei zo hard voor jouw zijn, jij even hard moet terug zijn voor hun. En als die party echt zo veel voor je betekent, is er ook niets dat je tegen kan houden, dus je gewoon moet gaan eigenlijk...al weten ze het zelf niet. Gewoon stiekem gaan, want als het echt zoveel betekent, zijn zelfs ouders niet de mensen dat je kunnen tegen houden.

    Irgendwann schreef:
    Ik zouw eigenlijk gewoon zeggen. Dat zei zo hard voor jouw zijn, jij even hard moet terug zijn voor hun. En als die party echt zo veel voor je betekent, is er ook niets dat je tegen kan houden, dus je gewoon moet gaan eigenlijk...al weten ze het zelf niet. Gewoon stiekem gaan, want als het echt zoveel betekent, zijn zelfs ouders niet de mensen dat je kunnen tegen houden.
    Geloof me, dat gaat in haar geval niet werken! En dat moet je ook zeker niet doen!


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Geloof me, dat gaat in haar geval niet werken! En dat moet je ook zeker niet doen!

    Het lijkt wel of jij mijn ouders kent! Want serieus als ik het stiekem zou doen hoefde ik niet meer thuis te komen denk ik...


    -

    Luister schat, het klinkt raar, maar dit is een maatschappelijk probleem. Veel kinderen hebben juist die zwarte make-up op, en luisteren juist die muziek. En weetje waarom? Om zich tegen hun ouders te verzetten. Wat jij nu laat zien is dat je, je laat onderdrukken door je ouders. Weetje wat jij eens zou moeten doen? Kom eens thuis met dikke zwarte make-up op, helemaal zwart gekleed en met de nieuwe CD van TH of CB. En vervolgens zeg je doodleuk: "Mam, ik heb mijn huiswerk voor volgende week al af. Op de één of andere manier ging het veel sneller toen ik deze kleren aan had. Vast omdat ik me er veel fijner in voel" Waarschijnlijk krijg je dan een enorme preek naar je hoofd. Laat je ouders uitratelen en ga dan rustig naar je kamer en zet zachtjes de CD op. Dat is pas verzet baby, hell yeah.


    Life is hard and then we die

    Ik herken het. Ik mag ook niet naar concerten, terwijl mijn ouders weten dat muziek alles voor mij is. Meestal is de reden dan 'je bent te jong' of 'het is te ver'. Maar in jouw geval zal ik ook héél boos zijn. Ik zou gewoon proberen op een rustig moment met ze te praten. Niet flippen, gewoon rustig blijven, ook als ze bij hun standpunt blijven. Gooi anders je emoties in de strijd, misschien werkt dat.
    Ik hoop écht dat je mag! Good luck. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Striflicious schreef:
    (...)
    Het lijkt wel of jij mijn ouders kent! Want serieus als ik het stiekem zou doen hoefde ik niet meer thuis te komen denk ik...
    Tja, ik denk dat elke ouder dat wel heeft :P


    Life is hard and then we die

    Ik zou gewoon gaan, of het nu mag of niet. Als het veel voor je betekent, gewoon doen. En kleed je ook hoe je wilt, als hun dat niet accepteren is dat hun probleem? [:


    None but ourselves can free our minds.

    Dankje, ik ga gebruik maken van jullie tips.


    -

    Striflicious schreef:
    (...)
    Het lijkt wel of jij mijn ouders kent! Want serieus als ik het stiekem zou doen hoefde ik niet meer thuis te komen denk ik...
    Ik ken jou, dus ik weet hoe je ouders je opgevoed hebben (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Ik ken jou, dus ik weet hoe je ouders je opgevoed hebben (nerd).

    Heel netjes, ik mag eigenlijk ook niet vloeken maar dat doen ze zelf ook! XD


    -

    Ja das kut, in het begin mocht ik ook geen dikke zwarte make up dragen en geen donkere kleding kopen, maar ik heb er gewoon schijt aan eigk :')
    En mijn ouders stemmen ook met alles wat ik wil doen toe, maar zodra het even kut gaat of zodra ik mn "best niet doe" verbieden ze het weer :')

    [ bericht aangepast op 15 okt 2009 - 9:10 ]


    I don't need words to feel those lips.