• hojhoj,
    ik verveel me op dit moment zo'n beetje,
    dus kwam ik op het idee, om een paar quizlets te maken, maar omdat 'k er al zoveel gemaakt heb, weet ik neit echt een goede meer. Dus kunnen jullie misschien een quizlet hier plaatsten -liefst met niet te veel deeltjes- zodat 'k die kan maken.

    ciaobellaa <3


    sometimes goodbye is a painfull way to say I love you !

    uwhh die van my en saskia

    op REDxBULL ;;

    http://www.quizlet.nl/quiz/189117/de-2-nichtjes-van-saki--its-not-just-a-dream--th1/?message=168


    We can only learn to love by loving.

    ik heb er 2 een bill lovestory genaamd you're depri emo- life with [TH] en dat heeft 8 deeltjes

    en heb ook een alex evans lovestory : genaamd: I do not want here gone en deze heeft 3 delen

    xMiix maar die staan wel op m'n adnere acount Hellokittyx

    Liefde Voor Een Rotjongen
    Heeft 9 of 10 delen.
    en mijn andere serie heeft
    3 delen


    What doesn't kill you, only makes you stronger (l)

    It's just an Obsession ~ TH

    Heeft nog maar 4 delen (: En niemand maakt em; dus je mag em altijd is maken als je wil x]

    x


    Tanya is de beste.

    Ik heb 1 stand alone's Helemaal in het engels ^^ Dus als je die wilt maken ?
    Ze heten,
    A Freakin Lie & It Cn't Be Over ^^
    Laat je me iets weten al s je ze ooit gaat maken ? ^^

    Heey!
    Mischien wil je ons verhaal maken!
    Hij heet: Sisters of Georg, Quick, Though and in Luf (T&B).
    Er is al een Proloog en 4 andere delen en de reacties waren best goed:)
    Hij gaat over Maud en Ischelle, zussen en stiefzussen van Georg. Ze hebben niet echt contact met hem totdat hij bij hun, zijn moeder en hun vader komt wonen. Georg vind ze aan het begin maar rare meiden en Maud en Ischelle denken hetzelfde over Georg. Maar later kunnen ze het beter vinden en komt de rest van Tokio hotel ook in het leven. We hadden bedacht om eerst een beetje de boot af te houden maar uiteindelijk zal Maud wat met Bill krijgen en Ischelle met Tom. Overigens, Quick en Though slaan op het feit dat Maud een motor racer is en Ischelle een motor crosser.
    Hopenlijk vind je het wat!:)
    Bye Bye
    ,,,<3Maud&Ischelle,,,<3

    http://www.quizlet.nl/quiz/193461/i-will-be-right-here-waiting-for-you--th-1/

    I will be right here waiting for you [TH]

    Naam: Sharona.

    Leeftijd: 16 Jaar.

    Kort iets over jou;; Je heet Sharona Sanders en je bent 16 jaar. Sins je 14e jaar ben je model. Daarom ben je bijna nooit op school, maar dat vind je niet erg want je hebt daar toch geen vrienden. De vrienden die je had hebben je laten vallen omdat ze vonden dat je teveel bezig was met je werk.


    I know that if I turn around you won't be there

    http://www.quizlet.nl/quiz/193776/lt3-when-dreams-come-true-1/

    Uitleg:
    Je bent Yana, een meisje van 17 jaar, Bent samen met je beste vriendin Imke fan van Tokio Hotel, Samen gaan jullie naar alle concerts, stiekem droom je dat Bill je ooit eens zal opmerken maar dat veranderd wanneer je A. leert kennen, want hij is jou onbekende Bill.



    Hij heeft nog maar 1 deel maar er komen er nog, maar niet zo veel meer ik denk maximum 7 à 8 [ Het kunnen er ook meer of minder zijn hoor ] omdat deze een einde heeft.
    Veel plezier Xx