• Oke het probleem zit hier:

    Mijn beste vriendin die heeft een baan in de kassen. Ze moest een keer bloemen in een zak doen ofzo en de baas was op vakantie. Er was echt een hele vervelende 20 jarige invaller die niks anders kan als zeiken, commanderen en verraden.

    Er moeten normaal 8 bloemen in zo'n zak. De invalbaas zei 6.
    Toen heeft mijn beste vriendin gezegt samen met haar broer tegen iedereen dat er 6 in moet en zij en haar broer krijgen op de kop. ONEERLIJK!! De invalbaas heeft gezegt 6 terwijl het er 8 moeten zijn.

    Maar nu het grootste probleem:

    Vandaag ( vanmorgen dus ) heeft mijn beste vriendin die invalbaas aangevlogen. Bij de kraag gepakt en tegen de muren aangegooit zegmaar en haar broer die dus helemaal niet snel agressief word die werd zelfs zwaar agressief en nu krijgen ze misschien beide ontslag omdat de invalbaas hun vals loopt te beschuldigen. Kan me ook wel voorstellen dat zij hem heeft aangevlogenen ik geef eerlijk toe dat ik dat ook wel zou doen.

    Is dit lullig? of is dit lullig voor mijn beste vriendin en haar broer!

    Ik vind het erg voor dr. Ben de hele dag zo'n beetje bij dr geweest en ik vernam de hele tijd gewoon woede in haar.

    ow jah. En beide zitten ze op karate. Van haar broer weet ik niet wat voor band hij heeft maar mijn beste vriendin heeft een bruine band.


    ( DE NAMEN BLIJVEN ANONIEM DUS NIET ZEUREN VAN WAT IS HAAR NAAM NOU ENZO )


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    God, het gaat lekker vandaag. Ik lees ook echt het ene kl*te topic na het andere. Ik heb zelf ook net even mn verhaal gedaan in een topic.
    Maar dit is idd lullig. Weet je wat helemaal klote is? Dat hun baas altijd het verhaal van de invaller eerder zal geloven dan hun verhaal.


    Bored.

    Jah!

    Maar ze zullen eerst nog met de goede baas ( wat zo ver ik weet een hele goede kerel is ) onder 6 ogen gaan praten.

    Ik kan me er best kwaad om maken eigenlijk!


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    Jah!
    Maar ze zullen eerst nog met de goede baas ( wat zo ver ik weet een hele goede kerel is ) onder 6 ogen gaan praten.
    Ik kan me er best kwaad om maken eigenlijk!

    Daar zou ik me ook kwaad om kunnen maken, als ik nu niet zo bang was geweest.
    Maar misschien, als ze hun verhaal op een rijtje zetten, kunnen ze hun baas van hun gelijk overtuigen.
    Oh ja, normaal mag je op me schelden, maar nu even niet. >.<


    Bored.

    Is idd lullig..sh*tinvalbaas zeg!! Maarja ik zeg ook, echt slim was het niet van ze om die gast aan te vliegen. Maar als heel die andere medewerkers ook weten dat hij zei dat er 6 ipv 8 in moesten dan gaan ze toch met de hele groep?? Als iedereen dat zegt dan is dat geloofwaardiger dan één zo'n invalgastje. Lijkt mij tenminste


    Why don't you break my heart

    (...)
    Daar zou ik me ook kwaad om kunnen maken, als ik nu niet zo bang was geweest.
    Maar misschien, als ze hun verhaal op een rijtje zetten, kunnen ze hun baas van hun gelijk overtuigen.
    Oh ja, normaal mag je op me schelden, maar nu even niet. >.<

    Ik scheld niet op jouw schat ><.

    Ik wil alleen gezellige ( met een zachte G ) gesprekjes voeren met jou :P.


    In Italië tot en met 26 juli! :D

    ZEKER LULLIG.


    Jonge. die invalbaas kan naar de maanlopen en daar zn kop in de plee steken x']

    (...)
    Ik scheld niet op jouw schat ><.
    Ik wil alleen gezellige ( met een zachte G ) gesprekjes voeren met jou :P.

    Mooi, want scheldbuien trek ik nu even echt niet. En gezellig (met een zachte G) ben ik nu ook niet echt. Wel bang, depri en bang -.-"


    Bored.

    (...)
    Mooi, want scheldbuien trek ik nu even echt niet. En gezellig (met een zachte G) ben ik nu ook niet echt. Wel bang, depri en bang -.-"

    Geloof ik best schat.

    Kan je maybe je msn ff geven in een BP?

    Kunnen we er op msn ff over praten ( ben nu niet online maar kan wel ff online komen ;) )


    In Italië tot en met 26 juli! :D