• Als je nooit bij ej voornaam word genoemd.

    want dat hebben sommige lui in mijn klas :
    er zitten 2 demi's,3 sam's en 2 thijsjes in mijn klas dus als je bijv. 'SAM!' roept komen er drie op je af .
    dus noemt iedereen maar eentje sam en de anderen worden naar hun achternaam genoemd, hetzelfde bij de thijssen. alleen bij de demi's noemt iedereen ze heel droog Demi O en Demi C. maar dat slaat nergens op vind ik.

    maar lijkt je dat niet irritant ?


    We can only learn to love by loving.

    Oh, en op de basisschool was ik Nikki meisje, en de jongen was Nicky jongen. Echt dom.


    Your make-up is terrible

    toen ik vroeger in de soucts zat was dat ook nja en dat was dus echt lastig bij spellen uitenelijk werd ik maar dinkske genoemt omdat ik niet echt goed in de groep lag


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nou, 'k zat met mijn tweelingzus in de klas, en ze verwisselden ons wel eens. Dus als ze Evelien zeiden, en toch naar mij keken -hoewel ik Melanie noem- dan hoorde je zo in de verte ineens geluid van mijn tweelingzus ^^.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ja, ik ben blij dat er nooit een Isabel in mijn klas heeft gezeten. Ik had ooit een juffrouw die ook zo noemde en dat was al verwarrend en irritant.

    ik zit nu met een Ilke in de klas en ik noem Silke en dan zijn er zo leerkrachte die da ni goe uitspreke of onduidelijk spreke dus das wel irritant dan x

    ik heb 2 rutgers bij mij in de klas,
    maar 1 rutger die's best wel klein en schattig
    dus dat is kleine rutger.
    en soms is het ook grote rutger,
    maar meestal gewoon rutger. (:

    maar tijdens de les gaat het altijd zo;
    'Rutger?'
    'welke rutger?'
    'rutger T/vD.'


    It's not the same without you.

    Dat heb ik stage heel veel. Dan schrijven ze de eerste letter van de achternaam op. Net alsof het criminelen zijn. xD Bij ons in de klas is het ook kleine en grote Christel.


    Think before you act.

    Al mijn jaren in het middelbaar zit ik al met twee Laura's in klas. Echt stom voor hen o.o


    Never run out of reasons to smile...

    Mij noemen ze altijd Marleentje. Pfft, en ik ben nog wel de énige Marleen. ><


    everything, in time

    Ja, dat lijkt me best wel irritant.
    Je roept zo iemand en dan komen ze daar meteen alledrie af (;


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Dat is stom, vroeger zat er een jongen en die heette dan René bij me in de klas het was jongens René en meisje Renée. --' En we hebben twee Emma's Emma C. En Emma G.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Vorig jaar had ik 2 Richard's in de klas, de 1 werd gewoon zo genoemd en de ander bij zijn achternaam. Maar dat had ie zelf voorgesteld want hij is helemaal dol op zijn achternaam x'D Ik zit nu weer bij die ene in de klas en noem hem nog steeds bij zijn achternaam terwijl hij nu de enige Richard is :')


    -

    Mijn naam is zo onbekend dat niemand zo noemt ;D


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Nah, als het altijd zo is is het inderdaad irritant, maar af en toe niet zo erg. Bijnamen zijn ook leuk ^^

    Maar ik ken het wel, wij hebben 4 Daan's, 2 Jaspers en 2 Lisa's in de klas :'D


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik ben zo blij dat dat mij nooit is overkomen *klopt af*
    Terwijl Esmée toch een veel voorkomende naam is.


    It's heavy but you are not the only one