• Jaa, ik ben op zoek naar een nieuw kapsel, want ik ben deze nu echt helemaal zat --'. Maar, ik weet niks. Kan iemand me helpen? Ik heb heel dun, half lang haar. En meestal staan er piekjes wat naar buiten, wat ik haat. Kijk voor foto's in mijn fotoboek. Het liefst wel een kapsel met een pony, maar het hoeft niet persé.

    xo ~

    EDIT: Ik wil het nog niet kleuren, want dat heb ik net gedaan. En ik wil wel ongeveer de lengte behouden die ik nu heb.

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 16:51 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Doe eens voor een keer een permanent! Dat heeft een vriendin van mij gedaan, en die had hetzelfde haar als jij. Stond heel leuk! En dan kan je, als je wil, altijd nog een pony knippen. [:
    Ik heb nu geen idee of ik je wel goed heb geholpen, trouwens.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    @ Breeze: Dat zijn toch krullen, permanenten?

    [ bericht aangepast op 25 nov 2009 - 16:49 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Breeze schreef:
    Doe eens voor een keer een permanent! Dat heeft een vriendin van mij gedaan, en die had hetzelfde haar als jij. Stond heel leuk! En dan kan je, als je wil, altijd nog een pony knippen. [:
    Ik heb nu geen idee of ik je wel goed heb geholpen, trouwens.

    Wat is een permanent? -dom-

    Maar je kan misschien zoiets proberen? Ik weet niet, ik vind niet meteen iets.

    Een permanent is inderdaad dat je soort krullen krijgt: Permanent.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Breeze schreef:
    Een permanent is inderdaad dat je soort krullen krijgt: Permanent.

    Hoe lang blijft zoiets zitten? -dom-


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het kan van een paar maanden tot een half jaar duren, volgens mij. Moet je anders aan je kapper vragen, want het varieert per haartype.


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Mijn moeder heeft ook permanent krullen in d'r haar
    En ongeveer om de 2 maanden laat ze het weer in zetten


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Ik zou het tot iets over je oren laten knippen en dan Oranje verven (H)


    ailoveejoee.

    moet je uiteindelijk zelf kiezen :)
    mr ik vind zo'n kapsel als Alice heeft wel mooi , mr je moet er wel voor zijn ?
    http://iloveboyswhosparkle.com/wp-content/uploads/2009/06/blog_00789_alice_cullen_ashley_greene_talks_alices_fashion_in_the_twilight_saga_new_moon.jpg


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    http://hairstylesbob.com/images/funk-hairstyles.jpg
    http://4.bp.blogspot.com/__rztMJjnNlg/SSyPDBCNkFI/AAAAAAAAAv8/bKe9uv4Bwf8/s400/Lauren+Conrad+Hair+01.jpg


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.