• Mijn beste vriendin is de laatste tijd helemaal mijn stijl aan het over nemen. Zoals ik heb lage broeken die op mijn kont hange. En zij nu ook ineens. Ik hb voortaan mutsjes op, zij nu ook steeds. Ik heb altijs shirtjes die strak zitten en vesten aan. Zij opeens ook. Ik heb een schuinepony voor mijn ogen hangen, gaat zij binnenkort ook laten knippen. Ik vind dit echt mega kut maar als ik dat zeg tege haar word ze super boos weet echt niet wa ik moet doen :[ xx


    So Wrong, It's Right <3

    hmmpf

    neem een pipo stijl
    doet ze vast niet na?

    -sorry ik weet niets-


    We can only learn to love by loving.

    Het toch zeggen, ook al word ze super boos? Jij vind het nu toch irritant, en als zei het gaat blijven doen ga jij super boos worden.

    ik vind dat vaak een compliment hoor. Maar nu kopieërt ze je wel heel erg. Ik heb geen idee.


    -

    Ergens kan je beter blij zijn.
    Dat is een teken dat ze je stijl super mooi vindt.
    Dus zie er het positieve van in! ;]

    Als je, je er echt aan gaat irriteren kan je best eens praten met haar.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Misschien moet je het es tegen haar zeggen ?


    Just a simple "I love you" (:

    Ja das kut, mijn zusje was ook zo, maar ik heb dat kind gewoon een paar keer uitgescholden en daarna heb ik het genegeerd :')


    I don't need words to feel those lips.

    gewoon de waarheid zeggen, als ze boos word pech dan, het is jou styl, zij doet je na.


    You can run but not hide

    Het is toch je beste vriendin? Die moet het respecteren als jij iets zegt. Dus als jij haar duidelijk maakt (op een lieve manier) dat je het vervelend vind, dan moet ze het snappen anders is het geen echte vriendin. Ik heb dit zelf ook gehad maar ik durfde er niks over te zeggen en nu ben ik haar kwijt dus probeer echt met haar te praten!!!


    I'm a Shadowhunter

    Ik ken het :L

    Gewoon jezelf blijven, en eerlijk zijn tegen die meid. Als jij het niks vind zeg het tegen haar en laat jezelf niet uit het veld slaan ;).

    Mocht je ze daarna niet meer mogen... ja klote dan maar uiteindelijk zal ze het inzien...


    Blub

    Prada schreef:
    gewoon de waarheid zeggen, als ze boos word pech dan, het is jou styl, zij doet je na.

    zeg dat ze totaal niet origineel is en dat ze zeker geen goeie indruk op mensen gaat maken.
    zorg gewoon dat zolang ze jouw stijl nadoet, dat je dr zelfvertrouwen totaaal naar beneden stampt, en als ze dan iets anders gaat doen, zorg je dat ze dr zelfvertrouwen weer opbouwt. C:

    jah heb ik ook.Ik heb zo'n vriendin en die koopt de zelfe kleren als mij en ze luistert ook alleen de muziek van mij.Door mij leert ze al vaak favo artisten kennen laar zelf kent ze er 0


    Sometimes The One You Want Is Not The One You Need.

    Nicol schreef:
    hmmpf

    neem een pipo stijl
    doet ze vast niet na?

    -sorry ik weet niets-

    Ehr.. dat zou ik niet zo zeker durven zeggen. Bij mij op school lopen ook van die gasten rond met clownsbroeken O.O'
    Serieus.

    Maar ik snap het idee wel. Trek gewoon iets heel extreems aan voor een tijd, kijken of ze het nadoet. Kun je lachen :']

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 11:54 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Praat er met haar over, als je het uitlegt begrijpt ze je misschien wel.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.