• Vijf meiden uit vijf verschillende landen die elkaar niet kennen en toch veel gemeen hebben. Allemaal schrijven namelijk ze met een jongen die ze niet kennen of beter gezegd niet persoonlijk. Door de brieven weten ze alles en kennen elkaar door en door. Het lijken geen vreemde, maar eerder alsof ze al jaren de beste vrienden zijn. Tenminste ze dachten dat ze alles wisten. Maar wat als het moment daar is? Wat als het zover is dat ze de onbekende jongens maar ook gelijk elkaar uiteindelijk gaan ontmoeten? Maar nog belangrijker..wat als blijkt dat diegene niet is wie hij zegt dat hij is, maar een van de jongens uit de wereldberoemde band One Direction is?



    Lijstje dat je in moet vullen :
    Rol:
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Nationaliteit:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:
    Met wie zou je graag willen schrijven:


    Rollen:
    Jongens:
    -Harry Edward Styles:xAmore--> Jade Maysilee Bright
    -Liam James Payne: xElounor--> Camille Olivia Ellison
    -Niall James Horan: xTomlinster --> Delilah Destiny Simpson.
    -Louis William Tomlinson: Lamebrain --> Rozalie Alena Rákóczi
    -Zayn Jawaad Malik: Lamebrain--> Serena Yasmina González.

    Meisjes:
    - Serena Yasmina González. xAmore--> Zayn Jawaad Malik
    - Rozalie Alena Rákóczi xTomlinster--> Louis William Tomlinson
    - Jade Maysilee Bright HurtedHeart --> Harry Edward Styles
    - Delilah Destiny Simpson. Lifeisajoke --->Niall James Horan
    - Camille Olivia Ellison xClove--> Liam James Payne



    Regels:
    -Géén one-liners. Probeer een stukje te schrijven dat ietsjes langer is. Er is geen minimum, maar one-liners zijn wel héél kort.
    -Maximaal twee personages per persoon
    -16+ mag, maar hou het wel netjes.
    -Ga niet teveel off-topic en als je wel off-topic gaat, zet het tussen haakjes; ( ), { } of [ ].
    -Meld het even als je voor langere tijd niet kunt reageren.
    -Alleen xTomlinster en CxStylinson maken de nieuwe topics.
    -Geen ruzie ( In de RPG mag het natuurlijk wel )
    -Bij vragen kan er contact op worden genomen met mij, het liefst via privébericht.


    Origineel topic van xTomlinster.

    [ bericht aangepast op 8 dec 2012 - 19:12 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    ( mijn topics)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Serena Yasmina González.

    Ik keek Zayn met een pruillip aan. "En dan noem je mij gemeen, terwijl jij mij in het water gooide." zei ik met een zacht stemmetje, waarna ik hem met grote ogen aankeek en naar mijn kleding keek. Nou, dat jurkje zou het zout niet zo goed gaan overleven, dat werd verkleuring...
    "Nu heb ik mijn creatie van jouw haar geruïneerd." zei ik op een dramatische toon, waarna ik hem met een gepijnigde blik aankeek en snel naar mijn nagels blikte. Het zout tastte ze gelukkig niet aan, maar goed was anders.
    "En mijn nagels!" riep ik uit.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik schoot even inde lach, maar schoot verder niet op Serena haar nagels in te gaan en ik tilden haar op, om vervolgens het water uit te lopen. In eersten instantie wilden ik haar in het zand neerzetten maar om nu nog met natten kleding n zinder handdoek in het zand te gaan zitten leek me toch niet zo'n heel goed idee, wilden we zometeen niet hellemaal onder zitten. Dus besloot ik terug te lopen naar het huisje. "Eerst dat zeewater uit mijn haar wassen." Bromden ik, terwijl ik Serena nog altijd goed ast hield.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Serena Yasmina González.

    Ik grinnikte en hield Zayn voor de zekerheid stevig vast, aangezien ik geen zin had om hier dadelijk op mijn gezicht te gaan.
    "Ik wil ook douchen." klaagde ik, waarna ik mijn haren en kleding even bekeek en een minachtend gezicht trok. Ik rook helemaal naar het zout en dat was gewoonweg vies...
    "Arme jij, je zal wel depressief worden met al dat zout in je haar." zei ik grijnzend, waarna we het huisje inliepen en ik begon te kronkelen zodat Zayn gedwongen werd om me neer te zetten.


    Reading a good book is like taking a journey.

    {mijn topics.... reageert xClove ook nog?}


    Do what people say you can't.

    AgentP schreef:
    {mijn topics.... reageert xClove ook nog?}


    (Hoe wil zij reageren als jij ook nooit reageert? ;o)


    Reading a good book is like taking a journey.

    Zayn Jawaad Malik
    Ik zetten Serena neer en gaf haar nog snel een kus op haar slaap voordat we naar binnen liepen. meteen ging ik naar boven en pakten ik een handdoek. ''Ga jij maar eerst douchen.'' glimlachten ik terwijl ik snel mijn natten shirt uittrok omdat hij zo tegen mijn lichaam plakten en snel even een handdoek door mijn haar haalden.

    [sorry, ben met een thema project bezig en het gaat een beetje mis hier.]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [mijn topics]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Louis William Tomlinson
    Ik knikten grinnikend maar stiekem kon het me niets schelen. "Het is Harry zijn bed maar." Grijnsde ik terug en keek weer naar de deur. Die twee bleven wel heel lang weg, maar plots schoot me iets te binnen. "Wat is er met je ouders dan?" De manier op hoe ze het had gezegd was zo sarcastisch dat het gewoon niet waar kon zijn en ze had me nieuwschierig gemaakt naar het feit waarom waarom ze dan geen helle dag kon doorbrengen met een vriend, vanwege haar ouders.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Harry Edward Styles.

    Ik luisterde netjes naar wat Jade vertelde en wachtte geduldig totdat ze klaar was, dat leek me wel zo gepast.
    "Ik ben niet boos, nee. Natuurlijk niet, Jade." zei ik zachtjes, waarna ik haar glimlachend aankeek. "Ik wilde gewoon weten wat er aan de hand was... Maar weet dat je eraan zult moeten wennen dat er grote groepen mensen aanwezig zijn waar ik ook ben."
    Nee, ik was nooit alleen. Als ik ergens liep, liep er altijd zeker één iemand naast me... Zelfs als ik thuis was, was er altijd wel iemand die bij me was. Ook al was het de kat...

    Jade Maysilee Bright
    "Ik ben niet boos, nee. Natuurlijk niet, Jade." Zegt hij waarna hij me glimlachend aankijkt. "Ik wilde gewoon weten wat er aan de hand was... Maar weet dat je eraan zult moeten wennen dat er grote groepen mensen aanwezig zijn waar ik ook ben." Gaat hij verder. Ik bijt op mijn lip. Ik begreep het eerst niet maar al snel snapte ik het. Of dit groepje of als we terug gingen of de locatie bekent werd. fans. 'Dat begrijp ik ook wel, maar ik ben soms gewoon niet zo goed in vrienden maken.' Ik glimlach liefjes naar hem terwijl ik met mijn eigen vingers speel. Ik werd zelfs verlegen bij Harry. Hoe erg kon het worden. Hierdoor had ik geen vrienden. En dan te bedenken dat ik in het begin toen ik met Harry schreef ik nog niet geslagen werd ik een super leuk sociaal sarcastisch meisje was. Ik hoopte dat ooit dat meisje weer terug naar boven zou kunnen komen. Want ik haate het zoals ik nu op dit moment was.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    CxStylinson schreef:
    (...)

    (Hoe wil zij reageren als jij ook nooit reageert? ;o)


    [ik had hem dus wel getypt maar toen ging ik weer terug in het topic kijken en zag ik dus dat ik hem niet had verstuurd :\ smart me, nah.. ik weet hem nog wel dus ik ga hem overnieuw typen :Y)]

    [ bericht aangepast op 6 dec 2012 - 15:46 ]


    Do what people say you can't.

    Harry Edward Styles.

    Ik zuchtte en knikte. "Dat kan ik me voorstellen, maar het gaat me erom dat je altijd wilt weglopen als er te veel mensen zijn. En eerlijk gezegd kun je dat niet maken bij de fans..."
    Ja, ik klonk nu verschrikkelijk afstandelijk en bot, maar dit was voor haar eigen bestwil. Hoe meer verlegenheid ze aan de fans toonde, hoe erger het dreigen en gemeen doen ging worden. Het was een feit...
    "En ik wil je ook niet bang maken of expres ruzie gaan zoeken met je, maar ik wil gewoon niet dat alle haat tegen je alleen maar erger wordt. Daarvoor wil ik je juist behoeden." mompelde ik.

    Serena Yasmina González.

    Ik knikte braaf en pakte een handdoek uit mijn koffer, shampoo, zeep en nog meer dingetjes die ik nodig had. Mijn douches waren altijd uitgebreid, maar toch vrij kort. Ik liep naar de badkamer en zette de douche aan, waarna ik eronder stapte en de warme stralen over mijn huid liet lopen. Mijn haren en lichaam werden tot in de puntjes verzorgd en na een dik kwartier wikkelde ik een handdoek om mijn lichaam. Ik kamde mijn haren en stak ze snel op, waarna ik terugliep naar de kamer en Zayn aankeek. "Je kan douchen." zei ik glimlachend.


    Reading a good book is like taking a journey.


    Delilah Destiny Simpson.

    Ik keek Louis even aan en speelde wat met mijn vingers. Ooit zou hij er toch achterkomen huh ? Tja, beter nu dan dat hij het van iemand anders hoorde en dan werd ik weer helemaal verrast met zijn vreemde gedrag. Of niet.
    "Mijn ouders zijn nogal, hoe zeg je dat, gewend aan drank" probeerde ik niet erg uit te drukken, "Ah, waarom doe ik zo moeilijk, ze worden elke dag ladderzat en slaan me als ik niet stil genoeg ben". Ik haalde mijn schouders op en liet me van het bed afglijden, "In die grijze Eastpack dus, thanks Lou !".
    Jup, als het ietwat genant werd liep ik altijd weg.

    Jade Maysilee Bright
    Ik zuchtte en knikte. "Dat kan ik me voorstellen, maar het gaat me erom dat je altijd wilt weglopen als er te veel mensen zijn. En eerlijk gezegd kun je dat niet maken bij de fans..."Het klonk een beetje bot. Ik begreep het ook wel. En ik wou al helemaal geen haat omdat ik zoals ik nu ben ben. "En ik wil je ook niet bang maken of expres ruzie gaan zoeken met je, maar ik wil gewoon niet dat alle haat tegen je alleen maar erger wordt. Daarvoor wil ik je juist behoeden." Mompelde hij. Ik knik. 'Datgebrijp ik hoor. Ik begrijp het helemaal.' Zeg ik met een glimlach. Ik kijk even naar hem. 'Je weet no gdat ik anders was en ik probeer er terug in te vallen, maar soms lukt het niet echt.' Zeg ik terwijl ik even op mijn lip bijt. Ik wist niet hoe ik terug kon komen naar de oude vertrouwde ik.


    I'm finally back, Finally after a Year break