• "Wat zou jij doen als je een week lang mag wonen in een villa in hartje LA." Voor vele een droom, maar vergis je niet. Kimberly is zo'n meisje dat ervan droomt, ze schrijft zich in en wordt na een maand ongeduldig wachten krijgt ze het antwoordt dat ze mag naar LA gaan. Maar tot haar verbazing zijn er nog 9 andere meisjes in dat huis, en krijgen ze te horen dat ze niet uit het huis mogen. Daar worden ze met hun grootste angsten geconfronteerd, en met hun grootste dromen
    Ik heb nog 9rollen nodig:
    - Het Naiëve Meisje
    - De Bitch
    - De Meeloopster
    - De Nerd
    - De Diva
    - De Stoere
    - 3 Gewone Chicks.
    Mini-paspoortje:
    - Rol?
    - Naam?
    - Leeftijd?
    - Karakter?
    - Mooiste Droom?
    - Grootste Angst?
    - Woonplaats?
    - Uiterlijk?
    - Foto?
    - Overtuigings Tekstje?

    + Kent er nog iemand een goede titel voor de story?

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:12 ]

    Rol: De Diva
    - Naam: Sylvia Alexandra Pearl
    - Leeftijd 19 jaar
    - Karakter:
    mensen die ze moet: aardig, lief, spontaan. behulpzaam zorgzaam
    mensen die ze haat: Gemeen, bitchy. arogant
    - Mooiste Droom: Beroemd worden over de hele wereld, en Bill kaulitz ontmoeten.
    - Grootste Angst: Spinnen, enge clowns.
    - Woonplaats: Las Vegas
    - Uiterlijk: Donker bruin/zwart haar, 1.74 Lang slank postuur, blauw/grijze ogen.
    - Foto? Sylvia Alexandra Pearl
    - Overtuigings Tekstje:

    Hey people<3

    mijn naam is Sylvia Alexandra Pearl en ik ben 19 jaar oud. Ik houd heel veel van dieren, vooral van honden en paarden. als werk ben ik model en speel ik in films. Ik ben nu alleen beroemd in Amerika en zou ook wel in Europa bekend willen zijn. maar ik denk dat het even moet wachten.
    verder zijn mijn hobby's Paardrijden, en uitgaan. Mijn Familie situatie is goed. ondanks ik beroemd ben heb ik nog redelijk veel contact met ze.

    Liefs, Sylvia

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 12:16 ]

    Het Naiëve Meisje
    Rol: het Naiive Meisje
    Naam; Claire Redstone
    Leeftijd: 16
    Karakter: Lief,Verlegen,Beetje Dom,Soms Kinderachtig,heel Naief en soms wat onzeker
    Mooiste Droom: In een Film mogen Spelen
    Grootste Angst: Iemand Vermoord zien worden voor haar Ogen
    Woonplaats: New York
    Uiterlijk: Als op de Foto xD
    Foto: http://ifashion.pk/wp-content/uploads/2009/01/medium-hair-styles.jpg
    Overtuigings Tekstje:
    oh haaj,ik ben Claire
    Ik woon dus in New York,het is echt durk daar hoor xD
    Maarja ik zit nog op School en wil ook zo ver mogleijk door Leren,In mijn vrije tijd zit ik Op een Toneel-Cursus en Vind dat ook heel leuk,daar wil ik later zeker wat mee doen ^^
    Ik heb ecth moeite met Dignen otnhouden,dus sommigen vinden me echt een 'dom blondje' maar mischien hebben ze gelijk,of niet ach ik wete het niet
    Oh en ik heb nog 2 broers (allebij 20),ik hou hgeel veel van hun en mijn Ouders,en vergeet m'n Muisje ; Knabbeltje niet ^^
    NMaarja dna ga ik maar weer,wil je nog iets weten? nee?
    Okeej Doei ^^

    Titel?
    uhmm Dreams and Nightmares ofzo xD

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:42 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    De Stoere info komt

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:17 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    - Rol? Gewone Chick
    - Naam? Marsha Carter
    - Leeftijd? 20 Jaar
    - Karakter? Lief, vrolijk, behulpzaam, spontaan, eigenwijs, koppig, creatief, gevoelig, in sommige situaties zeer verlegen, snel jaloers, zorgzaam,
    - Mooiste Droom? Herenigd worden met haar ouders.
    - Grootste Angst? Dat iedereen haar vergeet.
    - Woonplaats? Tanami - Australië
    - Uiterlijk? roodbruin haar met een schuine pony ; blauwe, grote pony ; scherp gezicht
    - Foto? Klikkie
    - Overtuigings Tekstje?
    Hallo iedereen,
    Ik ben zoals je misschien al door had Marsha Carter een meisje van twintig jaar. Tijdens mijn zevende levensjaar ben ik bij mijn beide ouders weggehaald, omdat ze zogezegd niet goed voor me zorgden. Nu is een van mijn grootste wensen om ze ooit weer terug te vinden, maar het volledige contact werd verbroken en ik kreeg geen gegevens van mijn peetouders of omstaanden. Zelfs niet van mijn bloedeigen familie. Nu woon ik samen met twee vriendinnen in een mooi ruim huis in Australië. Een van de, volgens mij toch, prachtigste landen qua natuur en geschiedenis in de wereld. Mensen beschrijven me als een lief, vrolijk persoon, maar toch nog iemand met de nodige negatieve kanten. Verder heb ik blauwe ogen en zijn mijn haren roodbruin gekleurd, van nature ben ik namelijk lichtbruin. Mijn grootste angst is dat iedereen me plots zou vergeten. Dat ik een vage schim op de wereld zou worden, die niemand meer heeft om haar te helpen of beschermen. Maar voor de rest ben ik niet interessant meer. Bye <3

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:41 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Rol?: De stoeren
    - Naam?:Evenlien Vrolijk
    - Leeftijd?: 17
    - Karakter?: Eigenwijs , Waaghals , Betrouwbaar , lief, stoer, Bijdehand
    - Mooiste Droom?: Om in een stoere film te spelen en de hoofdtol sijn
    - Grootste Angst?: Om afgeslagt te worden door mensen en gemarteld te worden en niks kunnen segge of doen
    - Woonplaats?: San fransico
    - Uiterlijk?: Blond haar , knap , niet dik niet te dun , Blauw groenige ogen
    - Foto?:http://turboton.web-log.nl/tuin2006/Ogen.jpg
    - Overtuigings Tekstje? : Heey ik ben Evelien ik ben bijna nergens bang voor ik houd van spanning en actie ik heb aan veek dingen schijt ik hou van me familie en vrienden en doe alles voor hun en sta voor hun altijd klaar .

    dit was het Byee:D

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 18:31 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    -Rol; De Bitch
    - Naam; Mitchy Elle Noway
    - Leeftijd;18
    - Karakter; Eigenwijs, Kattig, groote mond, Snel op haar teentje getrapt, Denkt niet na voordat ze iets zecht, Bijdehand, Koppig, Betwetterig, Nieuwschierig, IJdel.
    - Mooiste Droom; Wereld Beroemt en Rijk worden.
    - Grootste Angst; Poppen
    - Woonplaats; Parijs
    - Uiterlijk; half lang Bruin golvend haar. Bruine ogen, dun Postuur.
    - Foto;Klikk.
    - Overtuigings Tekstje;
    Hoii, de naam is Mitchy Elle Noway. En ben zoon 18 jaar geleden hier op deze aarde Gedropt.
    Met een Belangrijke Rol uiteraart. Ik moet en zal Wereld beroemd worden. En natuurlijk Stinkent rijk! Ik ga er voor zorgen dat iedereen op deze aarde mijn naam kent, en iedereen tegen me op zal kijken. Natuurlijk gaat dat me luken. Ik bedoel, wie off wat houd me tegen?
    OKe, of de aarde zou opeens overgenomen moeten worden door Poppen. -Trouma- Maar dat gaat tog niet gebeuren. Maar, als dat tog zo mag zijn, ben ik niet gezien. Nee dan hou ik me wel gedijst, laat dan dat groote Jacht maar zitten hoor.
    Oke, we gaan weer over op Mij, Mitchy.
    Zoals jullie, mischien al door hadden, ben ik heel erg zekker van me zaken. Maar dat zal ik ook wel nodig hebben, als ik de ShowBizz in wil he.

    Laterzz^^


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    - Rol?; De Diva :D
    - Naam?; Michelle Breez
    - Leeftijd?; 19?
    - Karakter?; Grappig, egoïstisch, vrolijk, speels, soms arrogant, soms bitchy.
    - Mooiste Droom?; Shoppen in NY! En Tom Kaulitz ontmoeten.
    - Grootste Angst?; Vogelspinnen, tuinkabouters, enge clowns.
    - Woonplaats?; Berlijn.
    - Uiterlijk?; Bruin haar, Bruine ogen, Slank, Werkt als fotomodel.
    - Foto? http://www.trendnista.com/images/2009/june/eva-longoria-gq-mexico-0.jpg
    - Overtuigings Tekstje?

    Hii Darling! Ik ben Michelle en ben een jonge vrouw van 19 jaar. Ik houd ontzettend veel van shoppen, fitnessen en dat soort dingen. Ik werk parttime als Model en geniet er dan ook met volle teugen van! Verder doe ik aan klassiek ballet en paardrijd ik vaak. Mijn karakter is vaak erg verschillend, de ene keer ben ik happy, druk en lief en de andere keer kan ik ontzettend bitchy zijn! Maar ach, ik heb dan ook een erg speels karakter. Ik zing graag en speel ook heel graag piano, ik zeg nou niet dat ik goed kan zingen (ookal zeggen veel mensen van wel) ^_^. Ik trek me verder veel van mode aan. Mode is zeg maar mijn drug. Ik kan gewoon niet zonder! Maar goed, ik hoorde net dat er uitverkoop is, dus ik ga even snel mijn creditcard pakken! En er dan snel vandoor! Bye sweety! xx.Michelle

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 23:59 ]

    - Rol? De nerd
    - Naam? Nathalie Carter
    - Leeftijd? 17
    - Karakter? Erg leergierig, aardig, lief, zorgzaam, richt zich liever tot de computer of boeken voor informatie dan tot andere mensen.
    - Mooiste Droom? een ontwerpster van een beroemd nieuw programma worden
    - Grootste Angst? Dat niemand haar meer ziet staan, zelfs haar ouders en andere familieleden niet.
    - Woonplaats? Kearney, Nebraska
    - Uiterlijk? Zie de fot xD
    - Foto? Klik
    - Overtuigings Tekstje?

    Heey, em... mensen?
    Ik ben Nathalie. Ik ben een echte nerd, maar daar kom ik voor uit :). Mensen mogen zeggen wat ze willen over mij, maar de echte ik, ken alleen ik en mijn beste vrienden en vriendinnen. Als je me vraagt naar mijn interresses: boeken en computers, computers en boeken. School :). Van school wordt je slim xD. En school is leuk!
    Voor de rest ben ik erg aardig en lief, al zeg ik het zelf (eigenlijk niet, want mijn vrienden zeggen dat ik lief ben ^^). Ik speel ook nog een instrument namelijk een viool. En violen zijn leuk!
    Maar ik heb morgen een toets voor kwantummechanica die ik nog even door moet nemen. Dus ik ga er weer vandoor! Dag!
    Nathalie


    You don't know how strong you are, until being strong is the only choice you have

    Gewone chick.
    - Naam; Ellen Nayami
    - Leeftijd; 18
    - Karakter; vriendelijk, vrolijk, spontaan, behulpzaam.
    - Mooiste Droom; Beroemd mode-ontwerpster worden.
    - Grootste Angst; clowns, lange tijd alleen zijn, kleine ruimte's.
    - Woonplaats; Manhattan ~ New York
    - Uiterlijk?; Asian afkomst, donkerbruin haar, lichte huid, donkere ogen.
    - Foto; http://i.ysi.bz/Assets/14/035/L_p1021403514.jpg
    - Overtuigings Tekstje?;
    Hallo,
    Ik ben Ellen Nayami. Van Koreaanse afkomst, maar ik woon in New York. Ik ben meestal heel normaal en word niet vaak opgemerkt. Mijn droom is om een ontwerpster te worden die iedereen kent, op dit moment werk ik bij een mode bedrijf, maar helaas als assistent. Gelukkig ben ik niet alleen met mijn baan bezig, ik hou ook ontzettend van mijn vrienden, maar zo'n kans is heel apart. Ik zou heel graag naar LA komen, en daar proberen iets meer van mijn droom waar te maken!

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 23:53 ]

    titel; dream on in LA (?)(A)


    Second star on the right and straight on till morning

    Rol: De stoere.
    Naam? Katy Krave
    Leeftijd: 18 jaar
    Karakter: Bitchy,Slim en soms sluw.
    Mooiste Droom: Beroemde tatoeëerder worden.
    Grootste Angst: Katten.
    Woonplaats: Las Vegas
    Uiterlijk: Zwart haar,Grijze ogen,Slank figuur.
    Foto: KLIK
    Overtuiging Tekstje: Hey! Ik ben Katy Krave. Ik ben achttien jaar oud en woon in Las Vegas,in Amerika. Ik ben best bitchy maar dat komt omdat mensen dat gewoon verdienen,ik kan ook heel slim handelen en daarbij komt ook mijn sluwheid naar boven. Mijn grootste droom is een bekende en goede tatoeëerder worden. Ik ben nergens bang voor,behalve voor katten,wat een enge beesten zijn dat. Ik heb zwart haar,grijze ogen en een best slank figuur,mensen denken dat ik vaak sport maar dat doe ik absoluut niet,ik haat sporten. Mijn grootste hobby is drummen. Maar..ik ga maar weer eens,doei <3

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 15:41 ]


    Remember my name, you'll be screaming it later <3