• Het is weer de tijd van het jaar: je ouders, oma's en opa's, etc. verwachten dat jij een geweldig lijstje voor kerst opstelt met de meest fantastische dingen - en boeken vallen daar in mijn familie dus niet onder. Dat vindt vooral mijn oma zonde om te geven (en mijn schoonouders ook)

    Nu zit ik dus met een heel groot probleem. Ik weet echt niet meer wat ik zou moeten vragen. Doordat ik net aan een nieuwe studie ben begonnen heb ik weinig tijd voor mijn oude hobby's zoals tekenen en vind het dan ook jammer om daar spullen voor te vragen als ik er niks mee ga doen. Daarnaast is de thuissituatie niet echt geweldig hier, waardoor zowel mijn moeder als ik proberen zoveel mogelijk nieuwe dingen - zoals spitzen voor ballet - aan te schaffen van het geld van mn stiefpa zonder dat het een cadeautje voor kerst is.

    Ik heb momenteel drie boeken erop staan, zodat ik gelijk een trilogie compleet heb (ik miste deel 1 en 3 nog) en een ander boek dat me interessant leek. Veel verder dan parfum kom ik momenteel niet.

    Help alsjeblieft een drukke student met een te grote stapel boeken die ze nog moet lezen met het bedenken met een kerstlijstje! Je krijgt een virtueel koekje.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Bekijk het van de andere kant: je moet geen nieuwjaarsbrieven schrijven. Liever opschrijven wat je wilt dan gedwongen rijmpjes ""in het net"" schrijven. Trauma's heb ik daaraan overgehouden.

    Om even op je vraag te antwoorden: films? CDs? Platen (indien je een platendraaier hebt. Zo niet, vraag een platendraaier!)? Persoonlijk vind ik platen van de leukste dingen om te krijgen, maar ik weet niet of dat iets voor jou is?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh jeetje, altijd lastig. Ik vraag ook altijd boeken (en like voor de eerste keer in jaren heb ik een stapeltje wat ik nog moet lezen en ik heb van de zomer een ereader gekocht so yeah) en voor de rest...parfum...fandom related stuff. Misschien kun je treinkaartjes vragen voor een meeting? Rituals douchegel vind ik ook altijd lekker en anders eeeh, geen idee. :')


    You were born original, don't die as a copy.

    Oh oh, misschien een netflix abbonement?


    You were born original, don't die as a copy.

    Als ik niets weet, vraag ik dingen als spullen voor onder de douche, chocolade/andere snoep, kookspullen en cadeaubonnen (voor kleding/sieraden? vvv-bon?). Boekenbonnen zijn ook handig.


    Rest in Peace, Son of Gondor

    Wij vieren kerst niet echt met cadeau's, maar als we dat wel zouden doen zou ik best blij worden van...
    ...een cadeau bon van de douglas
    ...een lippenstift (of iets van make-up)
    ...een telefoonhoesje?
    ...van die schuimende douchegel van de Hema, dat vind ik altijd zo leuk, lol.
    Maar goed, iedereen is anders. Misschien kun je hier inspiratie uit ophalen (;


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Misschien spulletjes voor onder de douche of een leuk jurkje wat je op het oog hebt.
    But seriously , hoe zijn boeken zonde? Ik wil later zo'n hele muur met boeken!


    Firm believer of all that is magic

    Vraag leuke dingen voor je studie! Stabilo heeft bijvoorbeeld supermooie pastelachtige markeerstiften. Ook zou je een notitieboekje van Moleskine kunnen vragen, of iets dergelijks.


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Als je inspiratie wil opdoen, dit is mijn lijstje: https://www.wishlistr.com/ericavd


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Herkenbaar haha! Heb je nog cd's of zo van leuke artiesten die je alrijd al hebt willen hebben? Of nieuwe oorbellen of zo? ^^


    And then we'll see it.

    Tuena schreef:
    Misschien spulletjes voor onder de douche of een leuk jurkje wat je op het oog hebt.
    But seriously , hoe zijn boeken zonde? Ik wil later zo'n hele muur met boeken!


    Ik weet het niet, mijn oma geeft liever geen boeken of niet alleen maar boeken. Dat vindt ze zelf niet leuk, die wil ook nog iets anders geven zoals parfum of een shirtje.

    Over platenspelers, daar heb ik niet echt iets mee. Weet ook niet waarom, het neemt zoveel plek in. Jurkjes zijn niet zo mijn ding, voel ik me snel ongemakkelijk in, maar ja.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Tuena schreef:
    Misschien spulletjes voor onder de douche of een leuk jurkje wat je op het oog hebt.
    But seriously , hoe zijn boeken zonde? Ik wil later zo'n hele muur met boeken!


    Mijn ouders vinden dat ook, omdat dat veel geld is voor iets dat je even goed in de bib kan halen. ^^

    Maar wij doen niet aan cadeautjes met Kerstmis thuis. (:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    SPECS schreef:
    Oh oh, misschien een netflix abbonement?


    Ik lees dit nu ineens en wij hebben dus zelf sinds dit weekend netflix. Vond ik wel grappig.

    Ik heb nog een zonnebril (fatsoenlijk), een kalender en een pasjeshouder erbij gekregen, maar ik kom gewoon niet verder.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Chromecast

    Apps voor Chromecast: (Je Televisie)
    Netflix
    Videoland
    NPO
    Spotify
    Youtube
    Knippr
    VEVO
    Chrome
    Google Play
    PLEX

    [ bericht aangepast op 23 okt 2017 - 16:36 ]


    -

    Sokken, kleding, schoenen?


    26 - 02 - '16

    Ehh ik vraag altijd boeken. En dit jaar ook funkopops of andere fan-stuff. 8D


    Every villain is a hero in his own mind.