• Ik zat dus net op de hyves van mijn ex-bf te kijken en toen bedacht ik me dat ik haar best mis en nu zit ik half te janken. want telkens als ik het moeilijk had was zij er voor me. ik heb wel andere vriendinnen, maar ik weet gewoon dat ik daar niet met dat soort shit moet aankomen zetten. dus ik krop nu bijna alles op wat ik voel en wat er in me omgaat, omdat ik haar niet meer heb. en na haar toe gaan is ook gene plan ; we zijn zo erg uit elkaar gegroeid dat we niet eens meer hetzelfde leuk vinden en niks meer gemeen hebben.


    We can only learn to love by loving.

    das inderdaad minder maar ik zou het zeker niet opkroppen dat zorgt later voor veel probleme!x

    Ik za ook maar eerlijk zijn: Ik mis mijn ex-bf ook wel. Zo veel hebben we gedeeld, en dat alles door die ene ruzie verbroken is, vind ik nog altijd zwaar klote. Ik durfde in rl niemand meer aan te spreken. Zo erg had het mij gebroken.... Ik snap hoe je je voelt, en het is niet echt leuk he?
    Maarja, tijden veranderen, en ik weet zeker, dat wé nog wel andere mensen vinden...
    maar, krop het niet op, niet doen. Ik heb het ook gedaan, en ik werd er alleen maar depri van. Schrijf het desnoods op, al laat je het niemand lezen, maar schrijf het van je af....
    Oke, nu ga ik stoppen met mijn lulverhaal x,x

    UNCOMMON schreef:
    Ik za ook maar eerlijk zijn: Ik mis mijn ex-bf ook wel. Zo veel hebben we gedeeld, en dat alles door die ene ruzie verbroken is, vind ik nog altijd zwaar klote. Ik durfde in rl niemand meer aan te spreken. Zo erg had het mij gebroken.... Ik snap hoe je je voelt, en het is niet echt leuk he?
    Maarja, tijden veranderen, en ik weet zeker, dat wé nog wel andere mensen vinden...
    maar, krop het niet op, niet doen. Ik heb het ook gedaan, en ik werd er alleen maar depri van. Schrijf het desnoods op, al laat je het niemand lezen, maar schrijf het van je af....
    Oke, nu ga ik stoppen met mijn lulverhaal x,x

    ik heb al geschreven, eigenlijk hopend dat ze het leest. maar weetje ik kan haar niet loslaten. zij is zo'n iemand die me altijd blijft achtervolgen, fascineren zeg maar. ze is anders dan de meeste meisjes.


    We can only learn to love by loving.

    Ik snap je. Ik had ook zo'n vriendin en we zijn ook uit elkaar gegroeid. Helaas doe je er niet zoveel aan.. Het van je af schrijven, aan mij zeggen, andere vriendinnen zoeken? Je hond. :'D Serieus, soms kunnen dieren beter luisteren als mensen. Ik was altijd beste vrienden met mijn hamster, ik vertelde haar echt alles.
    weet dat ik er 24/7 voor je ben honey<3


    when words fail, music speaks.

    Ja das kut, sterkte =/ <3


    I don't need words to feel those lips.

    Nicol schreef:
    (...)
    ik heb al geschreven, eigenlijk hopend dat ze het leest. maar weetje ik kan haar niet loslaten. zij is zo'n iemand die me altijd blijft achtervolgen, fascineren zeg maar. ze is anders dan de meeste meisjes.

    Nja... het klinkt misschien echt hard op dit moment voor je, waarschijnlijk té hard, omdat het me nog "vers" lijkt, maar... je moet beseffen dat het... over is. En ja, ik begrijp dat dat super kut is, en dat het misschien ook nog niet gaat.
    Maar, je kunt niet blijven hopen, dat het weer zoals vroeger wordt, want dat gewoon niet... Het spijt me.
    Als jullie weinig gemeen meer hebben, en als zij je heeft laten vallen (? Tenminste, zo komt het op mij over? Als het niet zo is... spijt het me, sorry dan =x ) dan ja.... komt er toch niet meer veel van...
    Oke, dit is niet om je nog kutter te laten voelen enzo, helemaal niet... Maar, ik probeer je gewoon wat te helpen. Ik weet niet eens óf je dit helpt ofzo..
    Maar, sluit je vooral niet op, zonder je niet af... ( dat deed ik namelijk, en achteraf had ik dat niet moeten doen...)
    Nja, genoeg begrijpend lezen, zoals ik al zei, trek aan de bel als je wilt praten, en nogmaals; sterkte...

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Nja... het klinkt misschien echt hard op dit moment voor je, waarschijnlijk té hard, omdat het me nog "vers" lijkt, maar... je moet beseffen dat het... over is. En ja, ik begrijp dat dat super kut is, en dat het misschien ook nog niet gaat.
    Maar, je kunt niet blijven hopen, dat het weer zoals vroeger wordt, want dat gewoon niet... Het spijt me.
    Als jullie weinig gemeen meer hebben, en als zij je heeft laten vallen (? Tenminste, zo komt het op mij over? Als het niet zo is... spijt het me, sorry dan =x ) dan ja.... komt er toch niet meer veel van...
    Oke, dit is niet om je nog kutter te laten voelen enzo, helemaal niet... Maar, ik probeer je gewoon wat te helpen. Ik weet niet eens óf je dit helpt ofzo..
    Maar, sluit je vooral niet op, zonder je niet af... ( dat deed ik namelijk, en achteraf had ik dat niet moeten doen...)
    Nja, genoeg begrijpend lezen, zoals ik al zei, trek aan de bel als je wilt praten, en nogmaals; sterkte...

    ik had me er bij neer gelegd tot vanavond. en daarom voel ik me nu zo kut. en ja ze liet mij vallen voor een ander meisje maar ik mis haar zo.


    We can only learn to love by loving.

    Nicol schreef:
    (...)
    ik had me er bij neer gelegd tot vanavond. en daarom voel ik me nu zo kut. en ja ze liet mij vallen voor een ander meisje maar ik mis haar zo.

    Mhh.... kan ik me wel voorstellen ja..
    Maar je zei, dat je toch ook nog andere vriendinnen had? Probeer anders om met een van hen te praten? Misschien willen ze je wél helpen...
    Maarja, het hoeft natuurlijk niet, ik wil je alleen maar helpen n.n

    Nicol schreef:
    (...)
    ik had me er bij neer gelegd tot vanavond. en daarom voel ik me nu zo kut. en ja ze liet mij vallen voor een ander meisje maar ik mis haar zo.

    [ bericht aangepast op 16 okt 2009 - 19:04 ]

    PrettyPedo schreef:
    (...)

    Mijn bff die ik al 10 jaar kenden heeft me ook laten vallen voor een ander meisje dat ook me bff is en nu zijn ze helemaal samen enzo blabla -.- dus ik zit zegmaar in dezelfde shit als jou.

    Och arme <3
    Ik wil altijd luisteren, weet je hé.
    - weet niets te zeggen -

    Ik zit nu ook in een crisis met een vriendin en moet ook heel veel huilen. je bent niet de enig die je vriendin mist. (huil)(flower)


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    als je niet met een ruzie uit elkaar bent gegaan, maar enkel en alleen uit elkaar bent gegroeid, zeg ik; praat met haar. vraag of je effe met haar kunt praten. Ik heb ook een vriendin, was vroeger mijn bf maar ik verhuisde en zo groeiden wij uit elkaar. Maar voor ons beiden geld nog wel altijd als we elkaar nodig hebben zijn we bereikbaar voor elkaar. Dat kan bij jullie toch ook zijn?
    xoxo
    N
    sterkte meis


    Why don't you break my heart

    zoiets heb ik ook met mijn beste vriendin gehad. toen we het uit gingen praten, zeiden we allebij nog; "Ik ben bang dat het nooit meer hetzelfde als vroeger wordt." nog geen 5 minuten later hadden we de grootste lol, en nu zijn we weer dikke vriendinnen. en het is helemaal niet erg als je dezelfde dingen niet leuk vind.

    Ik snap je hoor.
    Ik heb ook veel dingen die ik gewoon aan niemand kan/wil zeggen. Dus krop ik ook redelijk veel op.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.