• Ik zat dus net op de hyves van mijn ex-bf te kijken en toen bedacht ik me dat ik haar best mis en nu zit ik half te janken. want telkens als ik het moeilijk had was zij er voor me. ik heb wel andere vriendinnen, maar ik weet gewoon dat ik daar niet met dat soort shit moet aankomen zetten. dus ik krop nu bijna alles op wat ik voel en wat er in me omgaat, omdat ik haar niet meer heb. en na haar toe gaan is ook gene plan ; we zijn zo erg uit elkaar gegroeid dat we niet eens meer hetzelfde leuk vinden en niks meer gemeen hebben.


    We can only learn to love by loving.

    Ik heb ook zoiets , ik zit nu in de 1ste klas van de middelbare school op de basisschool had ik een bf dat was ze al vanaf groep 1 maar k groep acht veranderde ze we spraken minder af en , nu zitten we allebij op een andere school zij heeft nu heleleuke vriendinne maar k niet echt er zitten namalijk niet echt heleaardige kinderen in me nieuwe klas ze zijn wat kinderachtig , ik heb wel een tip deze gebruik ik zelf niet omdat ik niet echt vriendinnen heb (ik spreek wel elk weekend af met me nicht) maar je kan met je andere vriendinnen afspreken of je kan der een keer bellen als je der nummer hebt ?!!?!!!!? en dan kan je vragen of ze een keer met je wilt afspreken ...

    xxxxxxxxxxxx&succes(flower)


    ailoveejoee.

    Dat had ik laatst, en dat is echt zo klote. Ik zie haar ook gewoon nog elke dag op school enzo. En hoi tegen haar zeggen is gewoon al te pijnlijk.
    En geloof me, als je een van je vrienden in vertrouwen neemt zullen ze je heus niet uitlachen hoor (: En waarschijnlijk lucht het heel erg op. Gewoon doen dus.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Als je nix gemeen hebt kan je toch nog altijd vriendinnen zijn, als je haar mist waarom praat je er dan niet mee? =]


    None but ourselves can free our minds.

    Ik snap denk ik wel hoe je je voelt.
    Er zijn momenten waarop ik het het vriendinnen-zijn met de meiden die mijn beste vriendinnen waren op de basisschool, mis. En dat vind ik dan echt verschrikkelijk jammer en dan heb ik er spijt van dat we zo uit elkaar gegroeid zijn.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    ik heb toen ik naar de middelbare school ging, al mijn vrienden van de basisschool en in de buurt 'verloren', maar dat vond ik niet erg, want ik heb nu eigenlijk leukere enzo..=3
    maar ookal heb ik nu wel goede en lieve vriendinnen, toch krop ik nog wel eens wat op =x en ik weet dat ik dat eigenlijk niet zou moeten doen, maar ik doe het toch wel eens..=3

    en ik denk dat ik je snap, al heb ik zoiets nog nooit meegemaakt =3