• Ja, ik verveel me weer eens dood en ik wil een nieuw verhaal lezen x.x want ik volg altijd verhalen waar ze zo om de maand ofzo een deeltje posten en ik wil veel lezen (:

    (Voor de mensen die een verhaal hebben dat ik lees: Niets beledigend bedoeld hoor, als ik jullie verhaal lees vind ik het vast super ;D)

    Dus, wat ik zoek is een verhaal waarvan de schrijfers bijna elke dag een nieuw deeltje posten. Oke, dat is misschien overdreven... maar toch. Ehm, liefst over Tokio Hotel ;x Het mag een Twincest / Bandcest / LoveStory zijn, het maakt niet uit zolang er maar geen Jo Bro's in voorkomen is het prima ;D Het liefst ook zo duidelijk mogenlijk geschreven... daarmee bedoel ik geen sms-taal met duizende emoticon's maar welk met hoofdletters, leestekens en van die dingen. Ehm, ik denk dat het dat was x.x

    Oja, het maakt ook niet uit hoeveel delen hij nu al heeft. Dus heb jij een verhaaltje dat hieraan voldoet... Zet hier dan de titel, de link van de story en een stukje uitleg ;D Dankje.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 15:31 ]


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    De mijne lees je al.... (cat)
    Dus, euh...ik kan je helaas niet verder helpen, sorry, scha'tje :'(

    UNCOMMON schreef:
    De mijne lees je al.... (cat)
    Dus, euh...ik kan je helaas niet verder helpen, sorry, scha'tje :'(


    Jawel, je hebt net een prachtig deeltje geschreven ;D Oke... ik heb je geholpen maar dat doet er niet toe want hij is geweldig (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik heb een, maar hij gaat niet over Tokio Hotel ;x
    Het is een 3-shot en hij noemt When She cries.
    Hij gaat over een meisje waarvan haar beste vriendin sterft (:


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    Ik heb een, maar hij gaat niet over Tokio Hotel ;x
    Het is een 3-shot en hij noemt When She cries.
    Hij gaat over een meisje waarvan haar beste vriendin sterft (:


    Ik zal het onthouden voor een andere keer, misschien lees ik hem als ik in een andere 'mood' ben want nu heb ik geen zin om te huilen en ik voel dat ik dat bij die story wel ga doen (:


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Jawel, je hebt net een prachtig deeltje geschreven ;D Oke... ik heb je geholpen maar dat doet er niet toe want hij is geweldig (:

    Komt ook alleen door jou hoor x,x
    En ik schrijf al verder. =]
    En die van xMelodic is echt practig, maar th komt er niet in voor :]

    UNCOMMON schreef:
    (...)
    Komt ook alleen door jou hoor x,x
    En ik schrijf al verder. =]
    En die van xMelodic is echt practig, maar th komt er niet in voor :]

    Haha, dankje :3


    Never run out of reasons to smile...

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Ik zal het onthouden voor een andere keer, misschien lees ik hem als ik in een andere 'mood' ben want nu heb ik geen zin om te huilen en ik voel dat ik dat bij die story wel ga doen (:

    Nou, je moet er echt niet van huilen hoor ;D


    Never run out of reasons to smile...

    xMelodic schreef:
    (...)
    Nou, je moet er echt niet van huilen hoor ;D


    Wedden van wel? ;o


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    RepentRepent schreef:
    (...)

    Wedden van wel? ;o

    Wedden van niet? ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb wel een story die loopt, er komt ongeveer om de drie/vier dagen een nieuw deel op [:
    het gaat wel over niemand bekends ><
    Click !


    Just a simple "I love you" (:

    xMelodic schreef:
    (...)
    Wedden van niet? ;D


    O jawel x.x


    I believe in music the way some people believe in fairytales.

    Ik heb Days left to life met tokio hotel pas vier delen maar ik wil er best verder aan schrijven. Hij is redelijk orgineel ik zal even zeggen waar ie over gaat.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.


    De 17 jarige Joëlle lijdt aan kanker. De kanker zelf is beter bekend als leukemie. Wanneer Joëlle hoort dat ze nog maar 100 dagen te leven heeft valt ze in een diepe put. Ze schrijft een mailtje naar de jongens van Tokio Hotel zonder te weten of er ooit iemand zal antwoorden.
    Days left to life.

    [ bericht aangepast op 17 okt 2009 - 16:27 ]


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik zou zeggen ^^ veel zoek plezier, zoek iets typ en onnozel woord in en klik op zoek, misschien vind je wel wat leuks ( doe ik namelijk altijd ) mijn verhalen zullen niet zo interessant zijn


    Blub

    Haha, ga die van mij maar lezen. Eer je alle 88 delen hebt gelezen, zijn we alweer een paar dagen verder x'D


    I may not always be perfect, but I'll always try.