• Hallo ,

    Ik ben opzoek naar een meisje/jongen , die lid van de Volturi wil worden , je bent al een Vampier en je gave is Shapeshiften (dus je kan van Gedaante verwisselen en etc...) dus als je een gemeen persoontje wilt spelen in mijn verhaal dan heb ik het volgende nodig :

    Naam:
    Leeftijd als Vamp:
    Karakter:
    Extra:

    Alvast bedankt !!
    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    Ik! (:
    Naam: Elisa Vancouver
    Leeftijd als Vamp: Zier eruit als 16, maar is al 287 Jaar een vampier.
    Karakter: Mysterieus, donker van harte, moedig, koppig, soms kattig, arrogant, bazig, onafhankelijk
    Extra: De Volturi hebben Elisa gered toen ze in een zwaar gevecht verwikkeld was met een weerwolf. Ze was nog niet lang een vampier, dus wild en onbezonnen en dacht dat ze het aankon. Ze was erg gewond en was aan het verliezen, maar de Volturi namen haar mee. En sindsdien is ze een van hen. De Volturi hielden haar namelijk al een eind in de gaten. Ze wisten dat Elisa een speciaal meisje was en wilden haar al langer tot hun gemeenschap roepen.

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 16:52 ]


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Naam:Lisa Em
    Leeftijd:14 maar als vampier 493 jaar oud
    Karater:koppig,harteloos,vindt het niet erg wat andere van haar denken
    extra:ze is veranderd door door een vampier en ze zwief alleens rond tot de volturi haar vond en mee nam


    We're all dancing to the same sad song.

    Naam:Lisa Em
    Leeftijd:14 maar als vampier 493 jaar oud
    Karater:koppig,harteloos,vindt het niet erg wat andere van haar denken
    extra:ze is veranderd door door een vampier en ze zwief alleen rond tot de volturi haar vond en mee nam


    We're all dancing to the same sad song.

    oeps sorry


    We're all dancing to the same sad song.

    Naam:Alissa Young
    Leeftijd als Vamp:132 maar ze ziet er uit als 16
    Karakter: aardig behulpzaam maar kan ook bitchy wezen ze kan best koppig zijn, maar ze is voor de rest altijd wel vrolijk.
    Extra:Ze is gered door Aro, ze was ernstig verwond door een beer.. En Aro vond het te erg om haar dood te laten gaan, en besloot hij om haar te veranderen in een Vampier.


    Leef de dag, zoals je nooit hebt geleefd.

    Sweetlady schreef:
    Naam:Alissa Young
    Leeftijd als Vamp:132 maar ze ziet er uit als 16
    Karakter: aardig behulpzaam maar kan ook bitchy wezen ze kan best koppig zijn, maar ze is voor de rest altijd wel vrolijk.
    Extra:Ze is gered door Aro, ze was ernstig verwond door een beer.. En Aro vond het te erg om haar dood te laten gaan, en besloot hij om haar te veranderen in een Vampier.


    You got it , ik zal je waarschuwen als je erin zit ;)

    (K)


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    LAAT MAAR : p

    [ bericht aangepast op 18 okt 2009 - 18:31 ]


    HET GAAT HEEL DIEP