• Hey! Ik wil misschien A walk to remember van Nicholas Sparks lezen, maar ik heb de film al heeeel vaak gezien. Is er iemand die eerst de film heeft gezien en daarna het boek heeft gelezen? Valt het tegen?

    thank you!


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik heb de film nooit gezien én het boek nooit gelezen, dus ik kan je niet verder helpen :W


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Xenophilius schreef:
    Ik heb de film nooit gezien én het boek nooit gelezen, dus ik kan je niet verder helpen :W


    Some people are art and do art at the same time

    Xenophilius schreef:
    Ik heb de film nooit gezien én het boek nooit gelezen, dus ik kan je niet verder helpen :W


    -

    Ik heb vandaag nog van iemand gehoord dat de boeken van Nicholas Sparks enorm slecht zijn. (krul) Maar ik heb zelfs nooit iets van hem gelezen en ken de film ook alleen van naam, dus ik heb geen idee of dat waar is.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik heb de film gezien en het boek gelezen en ik vond het wel mooi. Ik heb verscheidene boeken van Nicholas Sparks staan en ik vind ze juist heel goed omdat het niet van die zoete vrouwelijke romannetjes zijn. Meestal is zijn hoofdpersonage mannelijk en dat scheelt een pak, vind ik.

    [ bericht aangepast op 7 juli 2013 - 19:46 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Geen idee hoe het zit bij A Walk To Remember (al vond ik de film wel mooi), maar het boek van The Notebook van Nicholas Sparks vond ik een stuk slechter dan de film. Maarja dat is weer een heel ander boek, dus eigenlijk geen idee haha


    As travars

    Ik vind 't boek veel mooier dan de film; maar ik kan me dan ook veel meer inleven in een boek, dan in een film!


    To infinity and beyond •

    Xenophilius schreef:
    Ik heb de film nooit gezien én het boek nooit gelezen, dus ik kan je niet verder helpen :W


    26 - 02 - '16

    Square schreef:
    Ik heb vandaag nog van iemand gehoord dat de boeken van Nicholas Sparks enorm slecht zijn. (krul) Maar ik heb zelfs nooit iets van hem gelezen en ken de film ook alleen van naam, dus ik heb geen idee of dat waar is.

    Dat is écht niet waar. Ik heb een stuk of vier/vijf van zijn boeken gelezen en ik vond ze stuk voor stuk geweldig! Maar dat ligt natuurlijk ook aan je eigen smaak.

    OT: Ik heb het boek niet gelezen :/. Maar met Nicholas Sparks zijn films is het soms zo dat er kleine dingen zijn veranderd; zoals met Dear John waar 't einde heel anders is, en de persoon waarmee Savannah trouwt ook. Ik zou 't eerlijk gezegd niet weten..


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb een stuk van A walk to remember gelezen, en vind het boek persoonlijk beter als de film. (: Ik heb het boek nog niet uitgelezen, dat niet (aangezien het op mijn e-reader staat en ik die kwijt geweest ben).


    comfort in c h a o s

    Xenophilius schreef:
    Ik heb de film nooit gezien én het boek nooit gelezen, dus ik kan je niet verder helpen :W