• HOI, ik ga vanmiddag 2e gaatje in mijn oor laten doen. Alleen, aan 1 kant, of 2 kanten? [:


    http://ciinderella-.tumblr.com/

    2 kanten :3


    dream, dare, fly!

    Sexy!! Twee kanten :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    Allebei? Ik vind het meer iets voor jongens als ze aan 1 kant een oorbel hebben. :X

    Ik was doodsbang toen ik dat liet doen, een paar jaar terug. Mein gott, ik zat te janken, haha. :'D


    -

    Esmaye schreef:
    Allebei? Ik vind het meer iets voor jongens als ze aan 1 kant een oorbel hebben. :X

    Ik was doodsbang toen ik dat liet doen, een paar jaar terug. Mein gott, ik zat te janken, haha. :'D


    Doet dat nou pijn dan?
    Want ik heb nog helemaal geen oorbellen want ik durfde het vroeger nooit x'D
    Maar ik heb wel vorig jaar een Helix Piercing laten schieten en iedereen zei dat dat enorm pijn zou doen maar ik heb er niks van gevoeld Ö


    dream, dare, fly!

    2!!!!! ik heb 1 maar ik wil ook 2de aan 2 kanten!!!!!!


    DUDE! Get a life!!!

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Doet dat nou pijn dan?
    Want ik heb nog helemaal geen oorbellen want ik durfde het vroeger nooit x'D
    Maar ik heb wel vorig jaar een Helix Piercing laten schieten en iedereen zei dat dat enorm pijn zou doen maar ik heb er niks van gevoeld Ö
    Dat is het zelfde als oorbellen, alleen bij de oorbellen moet hij door dikker weefsel dus kan ietsje pijner doen. Maarja wat heet pijn.. 4 piercings en 3 tattoo's verder ben ik wel wat gewend :'D. Op het begin is het wel een zeurend gevoel, maar dat gaat wel over :Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    ANNExROCKT schreef:
    (...)

    Doet dat nou pijn dan?
    Want ik heb nog helemaal geen oorbellen want ik durfde het vroeger nooit x'D
    Maar ik heb wel vorig jaar een Helix Piercing laten schieten en iedereen zei dat dat enorm pijn zou doen maar ik heb er niks van gevoeld Ö


    Doet niet echt pijn, maar ik heb sowieso angst voor prikken, en al die dingen.
    Toen ze erin zaten, leek het alsof ik zo'n koe was met die gele gevallen aan m'n oren. 8DDDD

    Maar valt uiteindelijk wel mee. :Y)
    Ik zal toch m'n angst moeten overwinnen, aangezien ik een navelpiercing en lippiercing wil, haha. :')


    -

    Esmaye schreef:
    (...)

    Doet niet echt pijn, maar ik heb sowieso angst voor prikken, en al die dingen.
    Toen ze erin zaten, leek het alsof ik zo'n koe was met die gele gevallen aan m'n oren. 8DDDD

    Maar valt uiteindelijk wel mee. :Y)
    Ik zal toch m'n angst moeten overwinnen, aangezien ik een navelpiercing en lippiercing wil, haha. :')


    Hahaha ik ben ook bang voor naalden en prikken enzo, je had me ook niet op die stoel willen zien toen ik mijn Helix Piercing liet schieten :')
    Maar ik heb er serieus niks van gevoeld terwijl iedereen zei dat het erg pijnlijk is aangezien die door je kraakbeen gaat en oorbellen niks voor stellen, en ik zit te twijfelen of ik binnekort oorbellen zal laten schieten x'D


    dream, dare, fly!

    1 kant :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb aan beide kante 3, maar ik wil er aan één kant zes en dan wil ik aan de andere kant helemaal boven in en dan nog door dat andere ding. Weet niet meer hoe dat heet :p.


    Je bent zowel de weg als degene die hem bewandelt.

    2kanten.


    I'd rather go naked than wear fur.

    2 kanten. En nee, het doet geen zeer.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik heb aan twee kanten :D

    Uuhh,2.
    Zelfs heb ik er 6 in mijn oor.
    (4Links, en 2 Rechts)
    En pijn dat doet niet nee,,het Brand gewoon een beetje. Das niks aan.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:21 ]


    You'll be screaming it later..☆

    Een kant. Ik vind het niet mooi als je er links 2 en rechts 2 hebt. Daarom had ik er zelf links 3 en rechts 2 gestoken, maar van mijn moeder mocht ik er geen drie --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right