• 26 minuten over 12 vannacht heeft Bild.de een nieuw artikel over Bill geplaatst. Ik heb het even voor jullie vertaald.

    Is Bill een beetje anorectisch?

    Duitslands succesvolste rockband ‘Tokio Hotel’ op internationalen zegetocht; iedere dag op reis, stress, optredens, jubelende fanmassa’s.. Maar doet het beroepssucces zanger Bill Kaulitz (20) privé ook goed? Sinds zijn optreden bij ‘Wetten, das..?’ twee weken geleden, maken fans op internetfora zich zorgen, omdat Bill zo dun geworden is. Er word zelfs verwacht dat het door anorexia komt!

    Sebastiaan K. uit Dortmund schrijft:“Bill ziet er simpelweg ziek uit. Tegenover hem is Kate Moss een dikke koe.” Julia uit Bremen:“Bill zou zichzelf is wat tijd voor te eten moeten nemen.” Stephanie uit Wiesbaden:“Hopelijk is Bill niet anorectisch.”

    BILD confronteerde Bill met de geruchten en ervoer schrikbarend de feiten over Bill’s voedselpakket.
    “Soms eet ik de hele dag niets en drink ik alleen maar koffie.” Zegt Bill. Hoeveel hij weegt? “Geen idee, ik weeg mezelf niet.” Heeft hij een eetstoornis? “Nee, ik vergeet soms gewoon te eten. De volgende dag eet ik dan weer gewoon normaal.” Artsen vinden Bill’s eetgewoonte alles behalve normaal. Dr. Ulrich Rau van ‘Fachzentrum für gestörtes Essen’ –Centrum voor eetstoornissen- in Bad Oeynhausen:“Bill ziet er onder gewichtig uit, zijn eetgewoonte is gevaarlijk voor zijn gezondheid. Hij zou zich eigenlijk in behandeling moeten laten nemen.”


    Overdrijven is natuurlijk ook een kunst, maar ze hebben wel gelijk om het feit dat hij een ongezonde leefstijl heeft, maar daar hoef je natuurlijk geen professor voor te zijn wil je dat opvallen (krul)(nerd)

    Bron:BILD

    EDIT: Ofcourse heeft Bill geen anorexia, maar je weet hoe de duitste roddelbladen zijn. En als je hem op straat zou zien lopen zonder hem te herkennen zou waarschijnlijk bijna iedereen denken dat hij 1. een wijf is en 2. Anorexia heeft, omdat hij echt eng smal is, maar zijn bouw is ook gewoon heel fragiel en daar kijken mensen nooit naar.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 14:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Als je Tom en Bill in hun boxer naast elkaar zet, heeft Tom ook anorexia ofzo? Ookal is hij misschien iets dikker. Maar ik vind dat je dan even goed kan zeggen dat hij dat heeft. Volgens mij is hij echt niet zoveel dikker als Bill. Enkel zie je dat niet zo goed..

    Unhearted schreef:
    Als je Tom en Bill in hun boxer naast elkaar zet, heeft Tom ook anorexia ofzo? Ookal is hij misschien iets dikker. Maar ik vind dat je dan even goed kan zeggen dat hij dat heeft. Volgens mij is hij echt niet zoveel dikker als Bill. Enkel zie je dat niet zo goed..

    Precies, omdat Tom wijde kleding draagt zie je dat niet.
    Ik had ergens gelezen dat Tom maar 1 of 2 kilo dikker is dan Bill....


    .

    volgens mij is hij altijd al zo dun geweest

    Marilena schreef:
    (...)
    Precies, omdat Tom wijde kleding draagt zie je dat niet.
    Ik had ergens gelezen dat Tom maar 1 of 2 kilo dikker is dan Bill....

    Nou, als dat zo is. Dat bedoel ik dus.

    Ik wou net zeggen.. Tom is ook niet dik hoor o.o


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Waarom is het altijd bill en anorexia.
    Ik bedoel Tom is ook dun
    En -srry gus- Is wat aan de zwaardere kant
    maar hoor je daar mensen over klagen?
    Nee.
    -Srry is het spuug zat met dat gezeik na al die jaren ><-


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Ik verdenk hem er ook van. ^^
    - Maar, niet perse omdat hij dun wil zijn ofzo, maar waarschijnlijk gaat hij op een nogal ongezonde manier om met zijn levensstijl, stress, touren, ... enz.
    - Wa wilt ge? :8

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:56 ]


    007

    Immortal schreef:
    Waarom is het altijd bill en anorexia.
    Ik bedoel Tom is ook dun
    En -srry gus- Is wat aan de zwaardere kant
    maar hoor je daar mensen over klagen?
    Nee.
    -Srry is het spuug zat met dat gezeik na al die jaren ><-

    Bij Tom zie je dat niet door zijn kleren,
    Bill draagt strakke shirtjes, Tom is meer een baggy gast.

    Als je maar een beetje dun of slank bent denkt iedereen dan je aan anorexia leid, vorige week ben ik er achter gekomen dat ze dachten dat ík anorexia had. OMG je wil niet weten wat ik allemaal eet. Oke soms heb ik geen zin in eten en eet ik niet, maar ik ben best dik (cat) dus ze moeten niet zieken.

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 17:39 ]


    when words fail, music speaks.

    Immortal schreef:
    Waarom is het altijd bill en anorexia.
    Ik bedoel Tom is ook dun
    En -srry gus- Is wat aan de zwaardere kant
    maar hoor je daar mensen over klagen?
    Nee.
    -Srry is het spuug zat met dat gezeik na al die jaren ><-

    Kijk er dan niet na als je het zat bent.

    En Bill moet echt aankomen en gezond gaan leven anders stort hij is.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    En ja, wiens schuld is dat vooral? Die van de papparazi zelf natuurlijk! Egt, ik bedoel zo kún je niet eens leven! Ik vindt dit gewoon egt zielig als ze hem gewoon eens één sec met rust lieten!:@ Maar nee, dat doen ze ook niet! Als dit zo doorgaat kan het nog weleens verkeerd aflopen. Ik maak me nu egt zorgen... Hij gaat al elke maand naar het ziekenhuis, dus het moet niet veel gekker worden. De arme schat.(huil)


    Life's a journey, not a destination

    LovexDeath schreef:
    En ja, wiens schuld is dat vooral? Die van de papparazi zelf natuurlijk! Egt, ik bedoel zo kún je niet eens leven! Ik vindt dit gewoon egt zielig als ze hem gewoon eens één sec met rust lieten!:@ Maar nee, dat doen ze ook niet! Als dit zo doorgaat kan het nog weleens verkeerd aflopen. Ik maak me nu egt zorgen... Hij gaat al elke maand naar het ziekenhuis, dus het moet niet veel gekker worden. De arme schat.(huil)
    Overdrijven is natuurlijk ook een kunst, de jongen is anders prima in orde :')


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind Bill wel een beetje (Te)dun , en dan heb je Tom ziet er goed uit voor zijn lengte etc...

    Maar om nou te zeggen dat hij Anorexia heeft , ik weet het niet , maar hij moet er wel om denken ...

    Hij moet gewoon eten , net als elk ander mens !

    XX


    Lust tastes like tequila and love tastes like whiskey

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Overdrijven is natuurlijk ook een kunst, de jongen is anders prima in orde :')


    Yes, Iknow! Ik hou gewoon van overdrijven xD Maargoed, er worden vaker van dit soort dingen gesegt, dus ik weet nu ook niet meer wat ik moet geloven... :X


    Life's a journey, not a destination

    Hij is dun. ja. maar dat zegt niet dat hij anorexia heeft. Ik las ook ergens dat hij zij dat hij vergeet te eten. Ik ook?