• 26 minuten over 12 vannacht heeft Bild.de een nieuw artikel over Bill geplaatst. Ik heb het even voor jullie vertaald.

    Is Bill een beetje anorectisch?

    Duitslands succesvolste rockband ‘Tokio Hotel’ op internationalen zegetocht; iedere dag op reis, stress, optredens, jubelende fanmassa’s.. Maar doet het beroepssucces zanger Bill Kaulitz (20) privé ook goed? Sinds zijn optreden bij ‘Wetten, das..?’ twee weken geleden, maken fans op internetfora zich zorgen, omdat Bill zo dun geworden is. Er word zelfs verwacht dat het door anorexia komt!

    Sebastiaan K. uit Dortmund schrijft:“Bill ziet er simpelweg ziek uit. Tegenover hem is Kate Moss een dikke koe.” Julia uit Bremen:“Bill zou zichzelf is wat tijd voor te eten moeten nemen.” Stephanie uit Wiesbaden:“Hopelijk is Bill niet anorectisch.”

    BILD confronteerde Bill met de geruchten en ervoer schrikbarend de feiten over Bill’s voedselpakket.
    “Soms eet ik de hele dag niets en drink ik alleen maar koffie.” Zegt Bill. Hoeveel hij weegt? “Geen idee, ik weeg mezelf niet.” Heeft hij een eetstoornis? “Nee, ik vergeet soms gewoon te eten. De volgende dag eet ik dan weer gewoon normaal.” Artsen vinden Bill’s eetgewoonte alles behalve normaal. Dr. Ulrich Rau van ‘Fachzentrum für gestörtes Essen’ –Centrum voor eetstoornissen- in Bad Oeynhausen:“Bill ziet er onder gewichtig uit, zijn eetgewoonte is gevaarlijk voor zijn gezondheid. Hij zou zich eigenlijk in behandeling moeten laten nemen.”


    Overdrijven is natuurlijk ook een kunst, maar ze hebben wel gelijk om het feit dat hij een ongezonde leefstijl heeft, maar daar hoef je natuurlijk geen professor voor te zijn wil je dat opvallen (krul)(nerd)

    Bron:BILD

    EDIT: Ofcourse heeft Bill geen anorexia, maar je weet hoe de duitste roddelbladen zijn. En als je hem op straat zou zien lopen zonder hem te herkennen zou waarschijnlijk bijna iedereen denken dat hij 1. een wijf is en 2. Anorexia heeft, omdat hij echt eng smal is, maar zijn bouw is ook gewoon heel fragiel en daar kijken mensen nooit naar.

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 14:14 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    WootCakex3 schreef:
    Hij is dun. ja. maar dat zegt niet dat hij anorexia heeft. Ik las ook ergens dat hij zij dat hij vergeet te eten. Ik ook?
    Lees artikel, staat erin (krul)(nerd), so what heb ik ook vaak zat :'D. Dat ze dat opblazen vind ik beetje matig :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Waarom zou hij geen anorexia kunne hebben ?? Volgens mij is't zelfs perfect mogelijk, hij wil zijn gewicht niet zeggen, en telkens als er camera's in de buurt zijn, gaat hij plotseling pizza "fzo bestellen...Maar ervan eten zien we hem nooit.. Ik weet niet hoor, hij is écht wel veel afgevallen..
    Mar ja, tis zijn leven, niet dat van ons..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja joh, wandelend geraamte Bill _O_

    Ik geloof niet dat hij ano heeft, maar als je een dag gewoon vergéét te eten, dat is wel een beetje .. weird. :x


    None but ourselves can free our minds.

    Och, ze zoeken gewoon een slap verhaal waar ze veel mensen mee kunnen trekken. En het is gelukt, want jij zet m nu op deze site XD


    Life is hard and then we die

    Hij ziet er ook gewoon achterlijk dun uit. Ik vind het niet mooi meer.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ik heb een heel deel gelezen van al deze reacties
    en het is misschien wel Bill lichaam,keuze en recht om zijn eetgewoontes te kiezen
    maare stel..het wordt erger?
    wat dan? -geen optredens omdat Bill zich ziek voelt -geen intervieuws (omdat Bill zich ziek voelt -hesterishe fans die Dowm door het leven gaan(omdat Bill zich ziek voelt) en dan opeens géén Tokio hotel meer.. (omdat Bill zich ziek voelt)
    Ik wil hem nergens van beschuldigen en ik bedoel het goed voor hem
    maare als er niet snel iets aan gedaan word zal dat wat ik hierboven schreef wel uitkomen
    Sorry mensen maar ik vind dat als hij er niks aan wilt doen,wij hem daarbij moeten helpen..

    Hij is inderdaad wel erg dun, daar kan je niet omheen. Sorry hoor, maar een hele dag niet eten? Niet eens dóorhebben dat je op een dag niets eet? Dat is niet gezond hoor, of ligt dat gewoon aan mij?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Het zal ook weer eens niet ;x


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    ik vind het nogal onzin dat ze het zich zo aan trekken, oke hij is heel dun maar kom op hij kan nogsteeds rond springen! pas als hij inzakt op het podium moet je je zorgen gaan maken en tom of david of iemand van zijn naaste laat het echt niet zo ver komen!


    ik ben niet perfect, ook al zou je het wel zeggen.

    Ik vergeet ook wel eens te eten hoor. Zeker als ik druk bezig ben. ;)
    Daarnaast is het bij hem niet iets wat 100x per jaar voorkomt he.

    Zonder het te lezen kan ik zeggen:
    Bild is een roddelkrant en de helft - als het al niet meer is - verzinnen ze gewoon zelf.
    Net zoals Bill zelf, neem ik de roddels over zijn zogezegde Magersucht en homo zijn niet meer serieus.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    het staat ook in de popcorn


    "I said can you give it back to me, she said never in your wildest dreams" - Zayn Malik

    "een beetje" anorexia? :8


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Kom op. Hoe kunnen jullie weten dat ie geen anorexia heeft? Like, het is duidelijk dat hij niet normaal mager is.