• Zie: HIER

    Hou DIT topic goed in de gaten,
    want wij van THH hebben uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er DONDERDAG DUS GROOT Tokio Hotel nieuws naar buiten komt!

    Opletten dus! ;D

    En geloof me, jullie gaan het heel leuk vinden! :D

    Voor de duidelijkheid:
    Wij kregen de opdracht dit te verspreiden en zouden vandaag het nieuws moeten ontvangen.
    Dat zij zich niet aan hun afspraken houden is niet onze schuld.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 13:22 ]

    Hmm,ben benieuwd wat dat 'nieuws' dan wel niet is x)


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Whieeeh! Zouden ze toch naar NL komen?^^


    -

    Ik heb me aangemeld op die site 8D


    Remember my name, you'll be screaming it later <3

    Nu ben ik nieuwsgierig :O

    Ik ben nieuwsgierig en benieuwd (nerd)


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    maar woensdag ben ik in amsterdam x]

    IK WIL WETEN ! :3


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Echt ik wil het eten ^^


    Your Butt is Mine!

    Ik hou niet van nieuwschierig zijn, ik kan niet tegen verassingen, en ik vindt dit topic dus helemaal niet leuk (huil) (nerd)

    Als we allemaal heeeeeel logisch gaan nadenken zullen we vast wel weten wat dat nieuws dan is :Y) Maar evengoed allemaal THH in de gaten houden. Zij waren de eerste die het wisten, dus negeer die andere klote bronnen :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Oh, geweldig. België is weer onzichtbaar ofzo. --'

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 16:57 ]

    AndreasHudec schreef:
    Als we allemaal heeeeeel logisch gaan nadenken zullen we vast wel weten wat dat nieuws dan is :Y) Maar evengoed allemaal THH in de gaten houden. Zij waren de eerste die het wisten, dus negeer die andere klote bronnen :'DD

    Bill is zwanger! Nee, dat was een grapje, maar dat was het eerste wat in mij op kwam X:
    uuuuuuhm, het album in prijs verlaagt - lullig voor de mensen die hem al hebben - uuh, ze komen naar Nederland toe? uuuuuuhm, bill heeft een eigen kledinglijn? tom heeft zijn vieze dreads weer terug? gustav is een superheld geworden en red oude dametjes, en stopt met tokio hotel, oownee, dat is geen goed nieuws! Nou, dat waren mijn theorieën. (krul)

    Broadway schreef:
    (...)
    Bill is zwanger! Nee, dat was een grapje, maar dat was het eerste wat in mij op kwam X:
    uuuuuuhm, het album in prijs verlaagt - lullig voor de mensen die hem al hebben - uuh, ze komen naar Nederland toe? uuuuuuhm, bill heeft een eigen kledinglijn? tom heeft zijn vieze dreads weer terug? gustav is een superheld geworden en red oude dametjes, en stopt met tokio hotel, oownee, dat is geen goed nieuws! Nou, dat waren mijn theorieën. (krul)
    Hahah nou de eerste zou mogelijk kunnen zijn, je weet maar nooit. De tweede niet, levert hen niks op dus no way dat dat gaat gebeuren :'DD. Tom en dreads, dat gaat ook niet, want.. geen idee.. maar nee. En Gustav is te egoistisch om ineens een superheld te worden (krul) en stoppen met Toho, dat komt denk ik nog wel een keer maar nu nog niet :'D


    Wie du mir, so ich dir.

    AndreasHudec schreef:
    (...)
    Hahah nou de eerste zou mogelijk kunnen zijn, je weet maar nooit. De tweede niet, levert hen niks op dus no way dat dat gaat gebeuren :'DD. Tom en dreads, dat gaat ook niet, want.. geen idee.. maar nee. En Gustav is te egoistisch om ineens een superheld te worden (krul) en stoppen met Toho, dat komt denk ik nog wel een keer maar nu nog niet :'D

    Ik denk dat ik weet wat het nieuws is, en ik ga heeeeeeel hard lachen als ik het goed heb. (krul)

    Broadway schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik weet wat het nieuws is, en ik ga heeeeeeel hard lachen als ik het goed heb. (krul)
    Nee georg gaat niet trouwen :Y)


    Wie du mir, so ich dir.