• Die zou 'k dan wel willen maken :D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    hmm goede vraag, zou er ook wl eens doen:p


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    xD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Tjah Op denk duur wil ik wel eens wat anders dan TH Dus,, ...Niemand?? XD


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Juaaaa ! Ik heb een verhaal dat geen Lovestory is met TH , maar TH komt er wel in voor ! Maar Ik en MarloesRIOT hebben samen op een ander account net een nieuwe quiz begonnen en daar zal TH er helemaal niet in voorkomen ^^ Hij staat op het account , xBbycks en hij heet Untill The Day We Met <3

    Ja! DarkPassion heeft een Non-TH Serie =D
    Even een stukje van het verhaal:
    “Oh, kut! Gaat het wel?” vraag ik meteen overbezorgd aan hem. Hij zucht, maar knikt dan toch. “Het gaat wel.” Zegt hij. Toch geloof ik hem niet. Ik buig zijn hoofd voorover zodat ik zijn achterhoofd kan zien. Geen bloed te bekennen. Er lijkt een pak van mijn hart te zijn genomen en voorzichtig breng ik zijn hoofd weer terug in zijn oude stand. “Het spijt me.” Zeg ik tegen hem. Ik voel me schuldig voor wat mijn eeuwige lompheid weer eens veroorzaakt heeft. “Het maakt niet uit. Zoiets ben ik wel van je gewend.” Zegt hij plagend tegen me. Hij heeft zijn praatjes in ieder geval al weer terug. Maar of ik daar ook blij mee moet zijn weet ik niet. Ik geef hem een klein kusje op zijn wang. Als ik me weer terug wil draaien om mijn hoofd weer op zijn schouder te leggen gaat dat niet. Zijn rechterhand heeft mijn gezicht vast en draait het weer terug naar dat van hem. Voorzichtig drukt hij een kus op mijn lippen die ik beantwoord met een volgende. Langzaam open ik mijn mond en voel ik zijn tong mijn mond binnen glijden. Zo zit ik daar. Zoenend met mijn beste vriend tegen de muur van onze oude en vertrouwde basisschool.

    Hij is echt geweldig, al ontkent ze dat zelf nogal hard. Njah, zeker lezen dus =D
    Kisses <3

    Jazeker :D

    • A New Era {Nightwish} http://www.quizlet.nl/serie/8036/a-new-era-nightwish
    Het eerste Nightwish~verhaal op quizlet ^^

    • _ My < magic > life _ http://www.quizlet.nl/serie/2716/_-my-lt-magic-gt-life-_
    Een Harry Potter~verhaal met als hoofdpersonage Amy, een meisje met een geheim ^^
    -> Hier ga ik de titel wel nog eens van veranderen, 't is dat je het weet ;)

    xX Elien


    " I'm not your boyfriend, baby. "

    ik heb mn serie; me The Rockchick in A Band With My bF's

    en heb er ook een over jb!


    everything you imagined, and more...

    Ik heb er eentje die over MCR+CB+GD gaat, binnenkort wou ik eentje beginnen met alleen MCR =3


    If you don't listen, you're never gonna learn.

    Ik heb er een over Jonas Brothers .

    x

    Euhm *denktheeldiepna* wel SA's zonder TH opt account xChickita, en op deze TH-sprookjes x']

    Anorexia... :)
    Daz denk ik de enigste x']
    Ik heb ook nog zo mini - series zonder TH :P
    En,
    Nog HOPEN Stand Alones x']


    007

    OOOOOHHH , IK !
    So check it out !
    En ik heb er nog maar 1 gemaakt, dus zo moeilijk kan het niet zijn om er eentje te testen : Hier is het.

    Dit gaat wel lang duren want mijn nagels zijn pas gelakt( ROZE , love it )dus dat typen gaat niet makkelijk. Eens denken , got it.
    " Jaaa mam , ik doe zo de afwas als mijn nagels droog zijn ! "
    Waarom dringt ze zo aan ? De afwas loopt niet weg.
    Ooh maar ze stapelt wel op , niet aan gedacht.
    Maar nu zijn mijn nagels het belangrijkste.
    " Jij komt nu meteen naar beneden jongedame ! "
    Dat was mijn mama , Marcha (34) is de naam.
    Ze is niet echt blij dat ik een Dramaqueen ben en type sharpay van High school musical. Maar dan minder gemeen.
    Marcha: " London Bellissima Mckay(14) , kom nu meteen naar beneden ! "
    Oh-ow ze gebruikt mijn volle naam , dat is niet goed ik haat het als mijn ouders dat doen.
    Ik zal dan maar gaan zeker ?
    Jij ; " Hier ben ik , in die tijd heeft dat lui zusje van me ook wat kunnen doen ! Of dat klein aapje"
    Je kijkt met een dodelijke blik naar je zus (12) en je broertje(8). Je zusje wast dan af en je broertje droogt , het zou een goed duo vormen.
    Marcha : " London , dat zeg je niet over Ferguson en Milan. En trouwens dat gaat niet , wij gaan inkopen doen."
    Jij : " Wie zegt dat ik niet mee wil ? "
    Marcha : " Jij gaat alleen mee voor kleren , anders ga je nooit mee. Wil je mee ? "
    Jij : " Neen "
    Marcha : " Zo opgelost , wij gaan. Dag schat !"
    Jij : " HOUDT NIEMAND DAN REKENING MET MIJN GEVOELENS ?! STRAKS MOET IK NOG IN EEN INSTELLING OMDAT IK GEK WORD HIER ! "
    Marcha lacht : Ik zei dag schat
    En weg zijn ze , alle 4 en ik zit hier met bekers en borden die door mij afgewassen moeten worden.
    Was ik maar in Hollywood en beroemd. Soms ben ik zo jaloers op al die sterren, ik zou echt doodgraag in hun plaats willen zijn. Want dat is wat ik wil , een wereldberoemde actrice worden.
    Dat wil ik al van kleins af aan, toen zat ik al met hoedjes en make-up van mama en kleedjes.
    En als mama me iets klaarlegde wou ik dat niet dragen. Ik bid echt elke avond om ooit op een dag op een set te staan. Liefst zo snel mogelijk !