• Zie: HIER

    Hou DIT topic goed in de gaten,
    want wij van THH hebben uit zeer betrouwbare bron vernomen dat er DONDERDAG DUS GROOT Tokio Hotel nieuws naar buiten komt!

    Opletten dus! ;D

    En geloof me, jullie gaan het heel leuk vinden! :D

    Voor de duidelijkheid:
    Wij kregen de opdracht dit te verspreiden en zouden vandaag het nieuws moeten ontvangen.
    Dat zij zich niet aan hun afspraken houden is niet onze schuld.

    [ bericht aangepast op 22 okt 2009 - 13:22 ]

    Ja inderdaad, ik wilde gister mn laptop echt uit het raam gooien.
    Nu weer :')

    en?en? is er al wat?


    behind very angel is a demon

    Hoop voor je dat het streatteam niet te veel heeft lopen fucken maar zoals ik het nu lees ben ik bang van wel. Vind het kut en lullig voor jullie. Maar jullie weten wie eerlijk en fatsoenlijk bezig is, en daar gaat het uiteindelijk om.

    @ Iedereen, dat nieuws zie je vanzelf wel verschijnen en het topic (+het nieuws) lopen niet weg dus wees maar niet bang (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Cherished schreef:
    Dat leg ik wel uit als het nieuws naar buiten komt.

    Maar ik word hier niet vrolijk van in ieder geval. :') En onze connectie met 't street team wordt er ook niet beter op.

    Nu maak je me nog 68 keer nieuwsgieriger. :"DD


    blame the bully.

    Ligt het street team weer te kloten? Ô.ô


    -

    Hoewel ik geen fan meer ben ben ik toch benieuwd :'D Al is het alleen maar om te weten wat het streetteam nu weer loopt de naaien.


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    Okay, nu word ik een beetje zenuwachtig! O.o


    -

    IS HET AL BEKEND?


    rules don't stop me

    Nog niet. :')

    Ze komen dit jaar niet naar Nederland? Oo'

    Irgendwann schreef:
    Ze komen dit jaar niet naar Nederland? Oo'


    De datum voor BE is bevestigd voor 25 Februari, en het 1st daarop volgende concert is 1 maart, dus het zou onwaarschijnlijk moeten zijn dat ze niet nr NL komen ^^ - en dom (; -

    [ bericht aangepast op 21 okt 2009 - 17:05 ]

    UNTOUCHEDx schreef:
    (...)

    De datum voor BE is bevestigd voor 25 Februari, en het 1st daarop volgende concert is 1 maart, dus het zou onwaarschijnlijk moeten zijn dat ze niet nr NL komen ^^ - en dom (; -

    Ik weet het, maar het eerst volgende concert daarop is 26 februari, oberhausen.

    UNTOUCHEDx schreef:
    (...)

    De datum voor BE is bevestigd voor 25 Februari, en het 1st daarop volgende concert is 1 maart, dus het zou onwaarschijnlijk moeten zijn dat ze niet nr NL komen ^^ - en dom (; -


    Maar waar dan 25 februari? Op de site van het sportpaleis zowel als Vorst Nationaal kan ik niets vinden? :s


    I'm dying but I know our love will live

    IKhartjeBill schreef:
    Maar waar dan 25 februari? Op de site van het sportpaleis zowel als Vorst Nationaal kan ik niets vinden? :s

    check: http://www.sherpa.be/Default.aspx?Language=FR (;

    Irgendwann schreef:
    (...)
    Ik weet het, maar het eerst volgende concert daarop is 26 februari, oberhausen.


    blijkbr isdat concert ng niet officieel bevestigd, er gaan geruchten dat iemand naar de ticketshop is geweest en dat het concert zou plaatsvinden, maar let's hope dat het niet zo is, anders ... naja, mss heeft het goede nieuws er wel mee te maken (;