• Het gaat over een meisje dat heel rijk is en strenge ouders heeft en niet buiten de hekken mag van haar villa ze krijgt thuisles en heeft alles wat ze hebben wil tog is ze nie gellukig en wil weglopen tot 3 keer toe mislukken haar pogingen de 4de keer lukt het haar ze weet niet waar ze is en weet niks van het leven buiten de hekken van haar huis ze dwaalt maar wat rond en komt in een dorpje terecht dar een par dagen een meisej tegen een heel arm meisje ze heeft een prachtige stem en zingt voor haar geld ze bedelt en steelt ook het rijke en arme meisje raken bevriend en helpen elkaar ze hebben een huis gebouwd in een soort bos
    Ze krijgen te maken met grote problemen en leren mensen kennen die bij hun komen intrekken

    het klinkt mischien een beetje saai maar ik probeer er wel voor te zorgen dat het een spannende en leuke story word ;)


    Wat ik nodig heb ?

    -Het rijke meisje
    -Het Arme meisje

    -Moeder (rijke meisje)
    -Vader (rijke meisje)

    Ik heb ook mensen nodig die bij de meisje intrekkken
    -Jongen(stoere)
    -jongen( lief,verlegen)
    -jongen( matcho denkt dat ie heel wat is)
    -meisje ( Bitch maar ook lief)
    -Meisje (nerd niet heel lelijk maar maakt er self lelijk )
    - Meisje ( Lief, Overgevoelig)


    verder nog een paar rollen jullie mogen self versinnen
    -
    -
    -
    -
    -


    Later heb ik meer personen nodig maar eerst dit haha

    Invullenn
    naam
    achternaam
    Leeftijd(16+)
    Karakter
    foto
    tekstje
    likes
    hates




    iK KIES DE BESTE PERSONEN NIET DE EERST HAHA

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 2:07 ]


    HET GAAT HEEL DIEP

    OMG ikke wil arm meisje =D


    Naam: Mallory
    Achternaam: Wood
    Leeftijd: 17 (bijna 18)
    Foto: http://www.rtc.pdx.edu/newsiteimgs/phHomelessGirl.jpg
    likes: Gratis Proeven (xD),Zingen,Honden en Eten
    hates: Politie,Betrapt worden als ze steelt,Regen,Onweer en Sneeuw
    Karakter: Stil(hadnig om onopgemerkt spullen te pikken :P),Ruig,Soms wta Sadistisch,Handig en geeft goede raad
    tekstje:
    Huh!? oh gellukig je bent geen Politie,ik was al bang dat ze me gevonden hadden xD
    Maarja ik ben Mallory,over 1 maandja word ik al 18 :D
    Oh nouja ik woon dus onder de Brug vlak bij het Park,je zou wel dneken ; Huh?
    Maar ik ben een 'Dakloze',ik woonde tot mijn 14 in Belgie maar mijn Ouders Mishandelen me soort van dus ben ik weggelopen,en toen vond ik een lief Hondje ; Cookie,hij was heel braaf en kon allemaal trucjes,handig om geld mee te verdienen en als ik dan zou gaan zingen :3
    Dat gign superr goed xD ik had ergens in een dorpje een groepje 'Fans' va kleine meisjes,maar die vonden het jammer toen ik wegging xD
    OHHHH er is Gratis Proven bij de Hema =D
    Kom Cookie! we gaan!
    Oh Ciau!

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:47 ]


    Without the Darkness,we can be blinded by Light

    wat moet je invullen?
    (ik wil wel het rijke meisje zijn)


    Birdy in the sky..

    naam: Faith Vendri
    leeftijd: 16
    karakter: lief, behulpzaam, zegt haar mening
    foto: deze goed?
    goedzo?

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 19:40 ]


    Birdy in the sky..

    Stoere jongen.

    naam: Jack.
    achternaam: Howlett.
    foto: Klik.
    tekstje: Hey, ik ben Jack Howlett en ik ben 18 jaar. Verder ben ik een flapuit, en doe ik het graag rustig aan. Maar als er ruzie is, wil je mij er liever niet bij hebben, geloof me, dat hoor ik nogal vaak van andere.
    likes: Bier, sport, stoere meisjes.
    hates: Verliezen, stilte.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 20:49 ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Heeyy srry mensen ik was besig met invullen toe te passen als jullie dat ff wil wijzigen dank jullie wel(A)


    HET GAAT HEEL DIEP

    zo dan:
    naam: Faith
    achternaam: Vendri
    foto: deze goed? anders pak ik wel een andere he!
    tekstje: Hoi, Ik ben Faith Vendri en mijn ouders zijn rijk,
    nu denk je dat ik gelukkig ben, maar alles behalve dat,
    mijn ouders geven mij priveles en ik mag niet buiten
    komen, ik heb dus geen vrienden, ik haat mijn ouders, ik heb al 3 keer proberen weg te lopen, alleen lukte het niet >< ik wil een ander leven..
    likes:
    * computer
    * kledij
    * zingen
    * acteren
    hates:
    * (strenge)ouders
    * mijn huis
    meer kan ik niet haten, want ik ken niets anders ><
    (wil je me een pb sturen als ik erbij ben ^^)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 19:48 ]


    Birdy in the sky..

    Invullenn
    naam: James
    achternaam: Harlwood
    foto: http://www.20minutestolessstress.com/images/blond-guy-relaxing.jpg
    likes: Muziek, lezen, schilderen/tekenen, praten(alleen tegen zijn vrienden praat hij heel veel)
    hates: hij kan er niet tegen dat iets gebeurt als hij het niet gepland heeft, ruzie, drukte.


    Why do you try so hard to fit in when you're born to stand out?

    Het rijke meisje.

    Naam: Mandy
    Achternaam: Jones
    Leeftijd: 17
    Karakter: Ze wordt verwend door haar ouders, maar aan de andere kant ook weer niet. Ze is best slordig/chaotisch, soms lichtelijk overdreven. Haar nieuwsgierigheid overwint altijd. Ze is wel heel stoer, durft veel en heeft lef.
    Foto: Mandy.
    Tekstje: Zo te zien ben je geinteresseerd in mijn leven? Ik zal je een ding zeggen, mijn leven is niet interessant. Ik mag dan wel alles hebben wat ik wil, maar het belangrijkste heb ik niet, en dat zijn vrienden. Mijn ouders en mijn katje genaamd Danny zijn mijn enigste 'vrienden'. Ik zit zowaar opgesloten in mijn huis en weet niks van de buitenwereld af. Ik wil dit niet meer langer, ik wil een normaal leventje, met normale vrienden. Ik ben al bezig met mijn grote ontsnappingsplan..
    Likes:
    × Met Danny spelen
    × Kleding matchen
    × Fotografie
    Hates:
    × Thuislessen
    × Het feit dat ze opgesloten zit
    × Mijn ouders die heel streng zijn.

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 11:40 ]


    a figment of your imagination

    Arme meisje ;)

    Invullenn
    naam ; Bloom
    achternaam ; Tyson
    Leeftijd(16+);net 17 geworden
    Karakter ; Stiekem,Lief als je haar leert kennen,Heeft soms schijt aan de mensen,Als iemand haar pijn heeft gedaan komt het nooit meer goed,Hou zich altijd sterk ookal voelt ze zich kut,beetje schooierig,soms jarloers
    foto ; komhttp://socypath.winwab.com/wp-content/uploads/2009/06/princess-protection-program-selena-gomez.pngals die niet goed is moet je het zeggen;)
    tekstje ;
    Heeyy :),Owjuah voor dat ik vertel wie ik ben heb je mss iets te eten bij?Ow god wrm vraag ik dit?Het spijt me:$Maar ik ben dus Bloom Tyson.Nou ja eigenlijk ben ik niemand.Ik ben niemand,ik héb niemand en ik woon op straat.Sinds kort dn,Ik had eindelijk weer een huis gevonden.Maar ik moest weer eens liegen en toen lag ik er pats boem er weer uit.Ik woon sinds mijn 13de op straat.Maar zo erg vind ik het niet,Mijn vader was erg ziek en ze moesten hem helpen,En omdat ik de gene was die veel geld en aandacht moest hebben.Hebben ze mij geloost in het bos.Ik probeerde net zo als Hans&Grietje het snoephuisje te vinden maarja niks gevonden.Ik heb een nieuwe vriend er bij!Sjaak,Hij is net als ik dakloos.Ookal is hij 55 jaar en ik 17 jaar we zijn goede vrienden!Als ik mensen zie die gelukkig zijn voel ik me kut.Dat wil ik ook.Maar ik ben het eigelijk ook wel gewend.Maar ik ga weer want ik heb vndg 3 euro gekregen met zingen,wat ik graag doe.En daarmee kan ik eten en drinken halen.Dus ik ga weer !

    Toedelss

    likes;Met Sjaak chillen,Zingen,Eten,de buitenlucht,het bruggetje onder de waal.
    hates ; mensen die mij uitlachen,chocolade,

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 19:09 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Verplaatst naar Rollenverdeling


    I clicked my heels and wished for you.

    Ikke wil ook wel hoor :D
    jongen( lief,verlegen)
    Invullenn

    naam: Remi
    achternaam: White
    Leeftijd(16+): 18
    Karakter:Aardig,Eerlijk,Verlegem,Lief,Vriendelijk,Beschermend
    foto: http://www.insidesocal.com/outinhollywood/,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,connor.jpg
    tekstje:
    Haaj,hoe gaat die?
    Met mij gaat alles wel goed hoor,behalve dta ik al sinds me 15de daklooos ben <: D
    Haha,maarja dat is niet leuk hoor,Jaa ik ben ook zo Alleen op de Wereld (A)
    Maarja maak je maar geen zorgen over mij,er is een heel aardige man en vrouw aan het einde van het Bos,en daar mag ik snachts slapen,ze zeggen dat ik op hun zoontje lijk,maar wat er dan met dat zootnje gebeurt is weet ik nie O_o en ze willen er ook nie over praten.
    Maarja dan ga ik maar,het word al donker dus ga alsvast naar het bos ^^
    Daaaag!

    Likes: Koekjes,Een Warm Bed,Aardige Mensen,Eeen warme kop met Coffie
    hates: Mensen die van hem Stelen,Politie,Huppelkutjes,


    If you Run Fast enough,you can catch up that Dream

    -meisje ( Bitch maar ook lief)
    naam Andrea (Andy)
    achternaam Linlly
    Leeftijd(16+) 17
    Karakter eigenwijs, Bichy, Grappig, gevoelig, nieuwschierig, bijdehand, praat graag, en lief.
    foto is deze goed?
    tekstje hey ik ben Andrea maar iedereen noemt me Andy, ik ben altijd een beetje anders geweest en doe m'n best om er bij te hooren, soms kan ik misschien een beetje gemeen overkomen maar dat is (meestal) niet mijn bedoeling. mijn moeder is doodgegaan bij mijn geboorte, mijn vader heefd het me nooit echt vergeven en onze band is dan ook niet zo goed.
    verder ik dans al ballet zinds me'n 7de tien jaar dus al

    likes candy, Hot choco, lezen, dansen
    hates pushy mensen, sporten (behalven dansen), insecten.

    goed of niet?

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 12:07 ]


    To The Stars Through Adversity

    goed of niet?




    Ja is goed hoor maar heb nog wat mensen nodig voordat ik kan beginnen haha:P


    HET GAAT HEEL DIEP

    Rol: Grappenmaker
    Naam : Andrew 'Drew'
    achternaam: Carter
    Leeftijd(16+) 18
    Karakter : Actiever dan mogelijk gezond kan zijn, de jongen kan niet stilzitten. Ook maakt hij vanalles een grapje, wat een plus maar ook een enorm minpunt is. Hij is slim en weet altijd een gevat antwoord. Ook houdt hij van plagen. Hij weet soms niet goed waar de grens ligt, maar bedoelt het nooit slecht. Eigelijk is hij heel lief.
    foto: Klik
    tekstje:
    Hellooooh, Ik ben Andrew Carter, maar iedereen noemt me Drew. Ik ben 18, vrijgezel en een bezige bij. Ik heb al hondertwintigduizend hobby's gehad, maar alles verveelt zo vlug en dus switch ik vaak. Mijn ouders zijn allebei architect en dat is exact de reden waarom ik dit niet wil zijn. Ze zijn altijd bezig met hun stomme plannetjes dat ze nooit tijd hebben voor mij. En dus ga ik geregeld op zoek naar avontuur...
    likes: Paintballen, Spongebob, lopen, plagen, slimme mensen, nieuwe dingen uitproberen.
    hates : Koffie, alleen zijn, saaie mensen, opscheppers

    [ bericht aangepast op 25 okt 2009 - 1:54 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.