• Ik heb mijn hart verloren aan musicals, momenteel Daens ^^

    Het is zó een fantastische musical!

    Nu welk musical moment vergeet jij nooit meer ?

    Of waarom heb jij er zo'n pest aan ?


    ~I'm a Rebel on a Mission.~

    Ik hou wel van musicals, ik ga er gewoon nooit naar. Ik weet niet waarom. In Daens speelt iemand mee die ik 'ken', nuja, iemand die mijn beste vriend kent. (nerd)

    [ bericht aangepast op 19 okt 2009 - 21:17 ]


    Only losers can act the way you do

    Ik hou wel van High school musical.
    En hairspray, greace en al de rest vind ik ook wel leuk.


    Never say you're happy, when your eyes still cry.

    Ik heb er nog nooit een gezien. (huil)
    Naja, die van school dan. Die was ook vet awesome :9~ (Van de middelbare). Die was echt vet 8DD Was niet echt een musical.. kwamen dansjes, toneelstukjes, zangstukjes, comedy en weetikveel allemaal in voor.

    Maar, de échte musicals zijn zo ver weg (huil)


    I live for the applause, you will die for it.

    Ik vond Belle & het beest erg mooi. Assepoester was een beetje tegengevallen. En misschien ga ik binnenkort naar Sound Of Music. Wie weet veranderd mijn mening dan.

    Ik heb 'Kuifje' gezien ;D
    Iemand die ik zo ongeveer een beetje ken, speelde daarin mee en ze speelt ook mee in die nieuwe musical zo.. Uhm.. 'The sound of music'! Ik heb vroeger nog heel vaak met haar samen gezongen en nu speelt ze gewoon in superveel superbekende musicals x'D


    I'll need a little more luck than a little bit.

    Telt HSM? Want voor de rest heb ik er nog nooit één gezien ;x


    Never run out of reasons to smile...

    sound of musiiiiiiiic <3


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Op dvd heb ik er al wel Grease en HSM gezien. Die vond ik wel goed. Sound of music vind ik ook mooi. Vroeger ben ik ooit één keer met mijn nichtje naar 'De kleine zeemeermin' geweest. Ik weet nog dat ik dat toen heel leuk vond (:


    Only losers can act the way you do

    Ik hou van musicals. Ik heb er echt al veel mooie gezien zoals Assepoester, De Kleine zeemeermin, Doornroosje, Pinnokio, Greace, Belle en het beest, Elisabeth - Sissi. En waarschijnlijk ga ik nog naar de Sound Of Music.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik wou Annie echt zien! ):


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb 'We Will Rock You' twee keer in London gezien + 'Tarzan' in Nederland.
    En ik wil nog naar 'Wicked' in London :9~
    Maar als je Glee ook als musical kan meetellen, is dat mn favo musical op dit moment :3


    There are several things that I have been doing wrong.

    Ik hou niet van musicals :X


    Happiness hit her like a train on a track

    Fame en We Will Rock You, laatste heb ik gezien in Dominion Theatre, Londen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb eigenlijk nog nooit echt een musical gezien.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    sinds ik vorig jaar naar tarzan ben geweest ben ik verslaaf.. ik ben intotaal 4 keer naar tarzan geweest en 2 weken geleden ben ik naar ciske de rat geweest.. maar er staan er nog veel meer aan te komen..xD


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~