• Vanavond om 20.19 is een nieuw artikel op internet geplaatst door Bild, voor jullie even vertaald.

    In heel Europa zijn de muzikanten van Tokio hotel met hun nieuwe album op succestour. Plaats 2 in Italië, Portugal en Spanje, plaats 3 in Frankrijk, overal Goudstatus. Maar wat is er dan precies in Duitsland aan de hand?

    Na enkel een week op plaats 1 glijd ‘Humanoid’ van plaats een af naar plaatz 25.

    Feit is, dat Tokio Hotel hun fans de laatste paar weken wat verwaarloosd hebben.

    Op de hele wereld werkten de vier jongens optredens en interviews af, waren in tvshows te zien. In Duitsland waren ze daartegen minder present als normaal. Branchekenners geloven ook, dat de plotselinge daling met de verkoopverhouding van de Duitse fans te maken heeft. Maanden lang hebben ze op de nieuwe cd gewacht. In de eerste week ging de run op het album los, want iedere fan wilde de nieuwe cd immers per direct hebben.

    In veel winkels was de CD zelfs uitverkocht.

    Nu, in de tweede verkoopweek, heeft de reusachtige storm zich neergelegd. Een branchekenner:“De CD zal zichzelf nu verder in de Charts houden, omdat het altijd nog mensen zijn, die de muziek nog moeten ontdekken. Zo gaat dat bij andere kunstenaren ook.

    Om het even kort samen te vatten. Cijfers vallen tegen, maar Tokio Hotel zou Tokio Hotel niet zijn als ze niet weer terug naar boven krabbelen.

    Aldus BILD.

    Bron:Bild.de
    Vertaald door:mij

    [ bericht aangepast op 20 okt 2009 - 21:27 ]


    Wie du mir, so ich dir.

    Hahahaha, vertaald door: mij. (nerd)

    Prodigy schreef:
    Hahahaha, vertaald door: mij. (nerd)
    :9~:Y) Ja door mij ja :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    wel das toch een beetje logisch , iedereeen is gwn op 2 oktober nr de cd winkel gelopen xd
    en daarbij ik vind plaatsen op charts niet zo belangrijk , belangrijker is was wij fans vinden van de cd en hoe ze live presteren :Y)


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik denk ook niet dat het aan het album ligt.
    Het album is goed.
    Maar het is zo prijzig. de eerste week kopen alle fans die ervoor willen betalen het album in de tweede week hebben alle mensen het al gedouwnload omdat ze het geld niet kunnen ophoesten
    Das Mijn conclusie.


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Ik denk ook niet dat het aan het album ligt.
    Het album is goed.
    Maar het is zo prijzig. de eerste week kopen alle fans die ervoor willen betalen het album in de tweede week hebben alle mensen het al gedouwnload omdat ze het geld niet kunnen ophoesten
    Das Mijn conclusie.
    En waarschijnlijk heb je nog helemaal gelijk ook :'DD


    Wie du mir, so ich dir.

    Seel schreef:
    wel das toch een beetje logisch , iedereeen is gwn op 2 oktober nr de cd winkel gelopen xd
    en daarbij ik vind plaatsen op charts niet zo belangrijk , belangrijker is was wij fans vinden van de cd en hoe ze live presteren :Y)
    Jep


    Your Butt is Mine!

    Immortal schreef:
    Ik denk ook niet dat het aan het album ligt.
    Het album is goed.
    Maar het is zo prijzig. de eerste week kopen alle fans die ervoor willen betalen het album in de tweede week hebben alle mensen het al gedouwnload omdat ze het geld niet kunnen ophoesten
    Das Mijn conclusie.

    Uhu!


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Immortal schreef:
    Ik denk ook niet dat het aan het album ligt.
    Het album is goed.
    Maar het is zo prijzig. de eerste week kopen alle fans die ervoor willen betalen het album in de tweede week hebben alle mensen het al gedouwnload omdat ze het geld niet kunnen ophoesten
    Das Mijn conclusie.


    -

    Mensen wees origineel niet mijn ding quoten :'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Mensen wees origineel niet mijn ding quoten :'D
    Om de boel nog even te verkrachten quote ik deze ook (krul)


    Wie du mir, so ich dir.

    Immortal schreef:
    Mensen wees origineel niet mijn ding quoten :'D


    Maakt toch niet uit?


    -

    NocteObscura schreef:
    (...)

    Maakt toch niet uit?

    Was sarcastisch x'D


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Immortal schreef:
    Ik denk ook niet dat het aan het album ligt.
    Het album is goed.
    Maar het is zo prijzig. de eerste week kopen alle fans die ervoor willen betalen het album in de tweede week hebben alle mensen het al gedouwnload omdat ze het geld niet kunnen ophoesten
    Das Mijn conclusie.

    Immortal schreef:
    Mensen wees origineel niet mijn ding quoten :'D

    Quoten is leuk
    en je hebt gelijk hoor =D


    We can only learn to love by loving.

    Iedereen koopt het inderdaad meteen als hij uitkomt, niet 2 weken later xD
    Dus is het eigenlijk juist wel logisch.

    Anw, Bild zeikt.