• Wist niet in welk subforum dit moest.

    Hello.
    Ik wilde even wat weten aangezien ik nog maar één keer naar een concert ben geweest van Tokio Hotel, en dat was buiten @ Goffertpark. Nu wil ik er 23 Februari heen, maar dat is in Ahoy @ Rotterdam. Nu vraag ik me af, aangezien ik wel verwacht dat daar zitplaatsen zijn: Kun je het daar wil goed zien op die zitplaatsen? Die zijn toch meestal helemaal achteraan? Anyway, heeft iemand al een zo'n 'zitplaats concert' meegemaakt in Ahoy? En kon je het daar goed zien? Want ik heb namelijk niet zoveel zin om doodgeplet te worden door agressieve ToHo-fans.
    x.

    EDIT: Heeft iemand misschien een plaatje van binnen in met die zitplaatsen? Ik heb al op internet gekeken, maar ik weet niet welke ik moet geloven. Er zijn zoveel plaatjes van Ahoy.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 14:07 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ja er zijn zitplaatsen, 2 ringen, jemoet de onderste ring nemen, op de 2e zie je geen flikker.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ik neem echt wel staanplaatsen hoor :'D
    Maar ik ben er nog nooit geweest, dus i don't know :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seabiscuit schreef:
    Ik neem echt wel staanplaatsen hoor :'D
    Maar ik ben er nog nooit geweest, dus i don't know :Y)


    Zorg dat je niet valt, 4 maart was een meisje gevallene n bewusteloos getrapt, ze had haar rug gekneust, ze lag naast een vriendin van me.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Ja er zijn zitplaatsen, en ja daar kan je het goed zien. :]


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Omnia schreef:
    Ja er zijn zitplaatsen, 2 ringen, jemoet de onderste ring nemen, op de 2e zie je geen flikker.

    Heeft die onderste ring ook een naam? Dan weet ik dat ik die moet hebben. ^^


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik had ook zitplaatsen en ik zag het super goed :D

    x

    xCIxTHx schreef:
    Ik had ook zitplaatsen en ik zag het super goed :D

    x

    Welke zitplaatsen waren dat dan?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik had wel zitplaatsen in het Gelredome in Arnhem,bij een concert van Tina Turner,en daar zag je wel alles goed. Maar of dat in het grote Ahoy ook zo is..


    *~* Proud Luxury *~*

    Ze kunnen het veel beter buiten doen -nou is het natuurlijk niet echt lekker weer. Buiten is het veel leuker dan binnen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Ik twijfel ook, want op het veld is het vast gezelliger maar ik ben klein en zie dan geen fuck. En ik heb geen zin om dood te gaan.


    -

    Striflicious schreef:
    Ik twijfel ook, want op het veld is het vast gezelliger maar ik ben klein en zie dan geen fuck. En ik heb geen zin om dood te gaan.

    Ik betwijvel of het 'gezelliger' is. Volgens mij word je daar gewoon gebeukt en gestompt van hier tot Tokio. Dan neem ik toch ook liever zitplaatsen waar je op je dode gemak kunt zitten. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    't Maakt niet uit of je in de eerste of tweede ring zit met zitplaatsen. Je ziet alles gewoon goed. En o ja, je ziet Tom, Gustav of Bill dan ook via de zijkant naar achteren gaan, wat de meeste met staanplaatsen niet zien. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    ik zal even het plaatje opzoeken.
    En in het veld is het absoluut niet gezelliger.
    http://www.viagogo.com/WebResources/Flash/ActiveVenueMap/nl/Ahoy/Ahoy_EndstageStanding/Ahoy_EndstageStanding.gif


    We'll still love each other, forever and always. <3

    JoJudicious schreef:
    't Maakt niet uit of je in de eerste of tweede ring zit met zitplaatsen. Je ziet alles gewoon goed. En o ja, je ziet Tom, Gustav of Bill dan ook via de zijkant naar achteren gaan, wat de meeste met staanplaatsen niet zien. :'D


    Als je de bovenste ring hebt zie je geen flikker.
    Ik heb daar een keer gezeten en ik had spijt. Dus nee sorry babe, maar 1e ring zit je goed. (:


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Omnia schreef:
    (...)

    Als je de bovenste ring hebt zie je geen flikker.
    Ik heb daar een keer gezeten en ik had spijt. Dus nee sorry babe, maar 1e ring zit je goed. (:

    Maar jij had je bril niet op. (cat) Want ik zag juist goed. :Y)


    I don't need to explain myself, I know I'm right.