• Wist niet in welk subforum dit moest.

    Hello.
    Ik wilde even wat weten aangezien ik nog maar één keer naar een concert ben geweest van Tokio Hotel, en dat was buiten @ Goffertpark. Nu wil ik er 23 Februari heen, maar dat is in Ahoy @ Rotterdam. Nu vraag ik me af, aangezien ik wel verwacht dat daar zitplaatsen zijn: Kun je het daar wil goed zien op die zitplaatsen? Die zijn toch meestal helemaal achteraan? Anyway, heeft iemand al een zo'n 'zitplaats concert' meegemaakt in Ahoy? En kon je het daar goed zien? Want ik heb namelijk niet zoveel zin om doodgeplet te worden door agressieve ToHo-fans.
    x.

    EDIT: Heeft iemand misschien een plaatje van binnen in met die zitplaatsen? Ik heb al op internet gekeken, maar ik weet niet welke ik moet geloven. Er zijn zoveel plaatjes van Ahoy.

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 14:07 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Bij Coldplay was het veld wel gezellig (cat). Je hoeft mij niet in zo'n warm hok vol mensen te zetten o_o.


    "I shut my eyes in order to see.'

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Maar jij had je bril niet op. (cat) Want ik zag juist goed. :Y)


    Toen had ik nog geen bril. (krul)
    En was het bij TH want Bills haar zie je van mijlenver. Ik was bij Enrique Iglesias. [/vomit vomit]


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Omnia schreef:
    (...)

    Toen had ik nog geen bril. (krul)
    En was het bij TH want Bills haar zie je van mijlenver. Ik was bij Enrique Iglesias. [/vomit vomit]

    Ja, bij TH. Maar 23 februari ga ik niet, want ik mag dan niet. o.o Maar je zag iedereen eigenlijk wel goed. En anders zag je het wel goed op het beeldscherm wat er vlak naast hangt. ;D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    JoJudicious schreef:
    (...)
    Ja, bij TH. Maar 23 februari ga ik niet, want ik mag dan niet. o.o Maar je zag iedereen eigenlijk wel goed. En anders zag je het wel goed op het beeldscherm wat er vlak naast hangt. ;D

    Ja, maar dát wil ik dus niet, dat je alleen het beeldscherm goed ziet, ik kom daar voor Tokio Hotel, niet om het op tv te zien. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Omnia schreef:
    ik zal even het plaatje opzoeken.
    En in het veld is het absoluut niet gezelliger.
    http://www.viagogo.com/WebResources/Flash/ActiveVenueMap/nl/Ahoy/Ahoy_EndstageStanding/Ahoy_EndstageStanding.gif

    Thanks Naoom! Maar wat zijn die groene hokjes? Kun je daar ook zitten? (cat)
    Voelt zich nu enorm dom.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    (...)
    Thanks Naoom! Maar wat zijn die groene hokjes? Kun je daar ook zitten? (cat)
    Voelt zich nu enorm dom.


    Ik snap er ook niks van. xD
    Heel misschien mag ik naar Oberhausen.


    Think before you act.

    Ik raad je zeker aan om zitplaatsen te nemen. Toen ik nog th fan was, was ik 4maart08 ook gegaan naar hun concert bij ahoy. ik had geen zitplaatsen, ik ging namelijk staan.
    en dat raad ik je zeker af!
    ik werd helemaaaaal geplet, want ahoy is zo klein als al die mensen erzijn.
    ik moest na afloop kotsen omdat ik zo werd geplet.

    myn nicht nam ztplaatsen, maar niemand lette echt op welke stoel je zat, de meeste mensen gingen allemaal gewoon aan de rand staan. ze heeft ook fotos gemaakt, en ze had echt GOED overzicht.


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Sorry ik weet het niet ;x
    Ik ben 4 Maart ook in Ahoy geweest bij Tokio Hotel, maar ik had gewoon vrije staanplaats. Dat doe ik dit keer ook. Ik denk wel dat je het goed ziet , ligt er helemaal aan waar je gaat zitten.

    Ik neem altijd staanplaatsen ^^ Maar je kunt ze op zitplaatsen nog wel zien, in het klein.

    Irgendwann schreef:
    Ik neem altijd staanplaatsen ^^ Maar je kunt ze op zitplaatsen nog wel zien, in het klein.

    In het klein? Beeeeeh (cat)


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ga zeker staan, ghehe. (:
    4 Maart ben ik er met mijn vader geweest. Daar had ik zitplaatsen, 1e ring, en ik zag het best goed. Ook bij Pink en Enrique Iglesias, beiden in Ahoy had ik ook zitplaatsen, goed uitzicht.
    Maar aangezien ik die week vakantie heb, ga ik staan, ik ga er vroeg naartoe want ik mag niet slapen. ^^


    -

    Blondine schreef:
    (...)
    Thanks Naoom! Maar wat zijn die groene hokjes? Kun je daar ook zitten? (cat)
    Voelt zich nu enorm dom.


    Ja, dat is de eerste ring, en het oranje zijn 2e ring zitplaatsen. Ik raad je -als je gaat zitten- zeker de 1e ring aan.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 17:32 ]


    -

    geen idee, ik heb altijd veldkaarten in Ahoy' (cat)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Omnia schreef:
    Ja er zijn zitplaatsen, 2 ringen, jemoet de onderste ring nemen, op de 2e zie je geen flikker.

    dat is niet helemaal waar hoor.
    vorige jaar in maart zat ik ook 2e ring,( dat is tog boven de eerste rij? want daar zat ik :P) en ik kon het juist vet goed zien !!

    En het waren zitplaatsen, maar iedereen ging staan haha n_n

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 18:54 ]


    I solemny swear i am up to no good