• -ik weet niet of het hier moet,ik dnek van wel-

    In de klas heb ik vaak dat ik in gedachten verzonken ben.Maar dan staar ik altijd naar een bepaalt punt.En daar zitten dan mensen in de beurt(vaak de zelfde),en dan lijkt het of ik naar hun staar.En die kijken me soms vreemd aan..
    En dan schaam ik me een beetje.Schamen is niet echt het goede word maar anders kan ik het niet omschrijven.

    Hebben jullie dat ook wel eens,of licht het aan mij?


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Nee hoor, ik heb dat ook. Heel vaak zelfs. Volgens mij doe ik dat bijna de hele dag door op school ^^ En soms krijg je dan van die commentaar -als er een huppelkut is dat denkt dat je naar haar kijkt- of je problemen hebt met hun (:

    Ik staar soms te vaak, maar dan naar het bord, of ergens in de klas. Soms erg irritant als mensen je raar aankijken ._.


    your eyes are like stars in the night.

    Heb ik ook wel. Maar dan kijk ik blijkbaar eng :'D Gelukkig doe ik het niet zo veel (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kijk dan gewoon naar een voorwerp of de muur ofzo. Ik kijk mensen trouwens bijna nooit aan tenzij ik met ze praat. ;D

    [ bericht aangepast op 23 okt 2009 - 21:56 ]

    Devious schreef:
    Ik kijk dan gewoon naar een voorwerp of de muur ofzo. Ik kijk mensen trouwens bijna nooit aan tenzij ik met ze praat. ;D

    Ik zit langs de deur en ik kijk dan uit het raam,maar dat zitten dus mensen voor en dan lijkt het of ik naar hun kijk.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Bij mij is het meestal dat ik dan heel hard naar de leerkracht ga liggen staren - het lijkt toch zo maar ik staar niet naar hem/haar maar naar een punt dicht in diegene zijn buurt. En dan mag ik altijd de antwoorden geven of kijken ze altijd heel erg raar naar me.

    heb ik ook wel eens, maar ik ga of naar de leraar staren, of naar het schoolbord of naar mijn tafel.


    Stop holding me under and let me breathe.

    Ik ben bang dat die jongen waar ik altijd naar 'kijk' verkeerde ideeën krijgt ofzo.
    Of dat hij me gaat vragen waarom ik na heb kijk.Wat moet ik dan zeggen..


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ik ben bang dat die jongen waar ik altijd naar 'kijk' verkeerde ideeën krijgt ofzo.
    Of dat hij me gaat vragen waarom ik na heb kijk.Wat moet ik dan zeggen..

    Moet je voor de grap zeggen: 'Hoe weet je dat ik naar je staar? Dan zit je dus ook de hele tijd naar mij te kijken.'
    On-topic: Ik weet eigenlijk niet of ik dat heb. In ieder geval niet als ik aan het dromen ben. Dan kijk ik naar beneden. Maar ik heb er wel een handje van om de hele tijd met opzet naar iemand te staren. En als hij of zij dan terug kijkt, snel weg kijken. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Blondine schreef:
    (...)
    Moet je voor de grap zeggen: 'Hoe weet je dat ik naar je staar? Dan zit je dus ook de hele tijd naar mij te kijken.'
    On-topic: Ik weet eigenlijk niet of ik dat heb. In ieder geval niet als ik aan het dromen ben. Dan kijk ik naar beneden. Maar ik heb er wel een handje van om de hele tijd met opzet naar iemand te staren. En als hij of zij dan terug kijkt, snel weg kijken. (':

    O dat is een goeie


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik heb dat ook, maar ik vind het ook leuk om naar mensen te kijken. Bijvoorbeeld in de stad. En ik merk dat mensen het niet leuk vinden als ik ze langdurig aanstaar, maar ik doe het toch:Y)


    rules don't stop me

    Ja heb ik ook :Y)


    Happiness hit her like a train on a track

    Dat heb ik ook altijd xD
    dat is zo erg hè! Dan staar ik naar een muur en daar zit dan iemand en dan merk ik dat ik half naar die persoon kijk en dan word ik knal rood xD Das best wel iri :')


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Irgendwann schreef:
    Nee hoor, ik heb dat ook. Heel vaak zelfs. Volgens mij doe ik dat bijna de hele dag door op school ^^ En soms krijg je dan van die commentaar -als er een huppelkut is dat denkt dat je naar haar kijkt- of je problemen hebt met hun (:


    You were much more muchier, you've lost your muchness.