• Zo ongeveer 3 jaar ken ik een jongen. Vanaf het moment dat hem leerde kennen blijf ik hem "leuk" vinden. Niet leukleuk als je begrijpt wat ik bedoel. Het gaat met vlagen.
    Dan denk ik dat ik hem echt leuk vind, maar dan gaat het gevoel vanzelf weer over. Maar toch blijft gevoel altijd in me zitten en als we dan weer een tijdje vaker met elkaar omgaan komt het weer. Ook al zien we elkaar wat minder, blijf ik hem leuk vinden.
    Al 3 jaar zit ik achter hem aan en doe mijn stinkende best hem te laten merken wat ik voel, maar toch lijkt het alsof ik mezelf automatisch tegenhou en hem negeer.

    Ik ben raar : ). Any advice?


    I recycle my thoughts.

    Je zegt het zelf al: 'het lijkt alsof ik mezelf automatisch tegenhou en hem negeer'.
    Misschien eens bedenken waarom je dat doet? :] Ben je bang om echt die stap te maken om wat met hem te krijgen, of vertrouw je hem (of jezelf) niet helemaal, of vind je hem misschien toch niet zo leuk als je denkt?


    I clicked my heels and wished for you.

    Kus hem (:


    Cowards die many times before their deaths.

    Hap schreef:
    Je zegt het zelf al: 'het lijkt alsof ik mezelf automatisch tegenhou en hem negeer'.
    Misschien eens bedenken waarom je dat doet? :] Ben je bang om echt die stap te maken om wat met hem te krijgen, of vertrouw je hem (of jezelf) niet helemaal, of vind je hem misschien toch niet zo leuk als je denkt?


    Wrinkled linen and half tinted sunnies.

    Hap schreef:
    Je zegt het zelf al: 'het lijkt alsof ik mezelf automatisch tegenhou en hem negeer'.
    Misschien eens bedenken waarom je dat doet? :] Ben je bang om echt die stap te maken om wat met hem te krijgen, of vertrouw je hem (of jezelf) niet helemaal, of vind je hem misschien toch niet zo leuk als je denkt?

    Ik denk dat mijn probleem is dat ik bindingsangst heb. Dat ik hem daarom automatisch "negeer". Ik ga niet met hem om als iemand anders die verliefd is. Ik heb vaak mezelf proberen te laten geloven dat ik hem niet leuk vind maar het komt altijd terug.


    I recycle my thoughts.

    Idiotique schreef:
    Kus hem (:

    Die kans heb ik een keer gehad maar heb me toen teruggetrokken, ha I suck.


    I recycle my thoughts.

    Previous schreef:
    (...)
    Ik denk dat mijn probleem is dat ik bindingsangst heb. Dat ik hem daarom automatisch "negeer". Ik ga niet met hem om als iemand anders die verliefd is. Ik heb vaak mezelf proberen te laten geloven dat ik hem niet leuk vind maar het komt altijd terug.

    Misschien is dat ook wel zo. En ja, dat is normaal. Het komt vaak zat voor en het wil helemaal niet zeggen dat je raar bent ofzo.
    Maar je weet in ieder geval, als je inderdaad bindingsangst hebt, wat je probleem is. Dat is de eerste stap. Nu kun je dus proberen daar vanaf te komen door bij jezelf na te gaan wat nou het ergste is dat er kan gebeuren als je wat met hem krijgt. Valt best mee, he? (;
    Blijf gewoon lekker met hem omgaan en herinner jezelf eraan dat je hem leuk vindt en dat je het er dus het beste gewoon op kunt wagen. Wie niet waagt, wie niet wint. Toch? ^^


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    (...)
    Misschien is dat ook wel zo. En ja, dat is normaal. Het komt vaak zat voor en het wil helemaal niet zeggen dat je raar bent ofzo.
    Maar je weet in ieder geval, als je inderdaad bindingsangst hebt, wat je probleem is. Dat is de eerste stap. Nu kun je dus proberen daar vanaf te komen door bij jezelf na te gaan wat nou het ergste is dat er kan gebeuren als je wat met hem krijgt. Valt best mee, he? (;
    Blijf gewoon lekker met hem omgaan en herinner jezelf eraan dat je hem leuk vindt en dat je het er dus het beste gewoon op kunt wagen. Wie niet waagt, wie niet wint. Toch? ^^

    Danku! Dat was ik ook van plan na de vakantie. Maar de twijfel zal altijd blijven. Dat hoort gewoon bij mij :'). Onzekerheid is er altijd.


    I recycle my thoughts.

    Previous schreef:
    (...)
    Danku! Dat was ik ook van plan na de vakantie. Maar de twijfel zal altijd blijven. Dat hoort gewoon bij mij :'). Onzekerheid is er altijd.

    You're welcome ^^ En een beetje onzekerheid is niet erg, als het je maar niet gaat belemmeren bij het doen van leuke dingen (lol, dit verhaal komt me wel heel bekend voor, hoor).
    Hoop dat je er wat aan hebt en succes (:


    I clicked my heels and wished for you.

    Hap schreef:
    (...)
    You're welcome ^^ En een beetje onzekerheid is niet erg, als het je maar niet gaat belemmeren bij het doen van leuke dingen (lol, dit verhaal komt me wel heel bekend voor, hoor).
    Hoop dat je er wat aan hebt en succes (:

    Thank u very much (flower)


    I recycle my thoughts.

    Dit topic geld ook voor mij. I like the same dude. _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Happysnail schreef:
    Dit topic geld ook voor mij. I like the same dude. _O_

    You're an animal!!!!!!!


    I recycle my thoughts.

    Ik heb geen ideee o.o
    Want ik heb precies hetzelfde :')


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Seabiscuit schreef:
    Ik heb geen ideee o.o
    Want ik heb precies hetzelfde :')

    Dat is klote! Misschien heb je wat aan hetgeen wat hierboven is gezegd :)


    I recycle my thoughts.

    vertel hem wat je voelt. [oke, makkelijker gezegd dan gedaan]


    You are beautiful, you are love.

    xKittyCupx schreef:
    vertel hem wat je voelt. [oke, makkelijker gezegd dan gedaan]

    Daaaaaaaaaaat gaat me nooit lukken :')


    I recycle my thoughts.