• Op brood. En Lisa [/JoJudicious] vind het raar dat ik [/omnia] de dooier kapot maak. Blijkbaar is dat iets wat ze in Den Haag niet doen en in Rotterdam wel, heeft iemand nog meer van die gewoonte's die ze blijkbaar in andere steden niet hebben?

    <3xo. Een verveelde Naomy.

    Edit:
    Lisa heeft gisteren gebakken aardappeltjes gemaakt, en ze waren héérlijk! Speciaal voor mij.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 10:45 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Sunny side up _O_


    No growth of the heart is ever a waste

    Nee, eigenlijk geen idee (: Maar smorgens ei op brood? Ik zou dat waarschijnlijk niet binnenkrijgen oO


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Aurelia schreef:
    Sunny side up _O_


    Maar ik lust geen eigeel, dus ik maak het kapot. x']


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Aurelia schreef:
    Sunny side up _O_

    Njammie :9~


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    ik lus ook geen ei geel dus dat heel ik er altijd uit als ik het ei kook(..?)
    maar als ik het gewoon bak(..?) dan laat ik het er wel gewoon in zitten
    en ik woon in den haag dus dat doen ze(of alleen ik) hier ook


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik begrijp het eigenlijk niet. ;D
    Als ik ei eet dan dop ik meestal met brood in dat geel en dan eet ik de rest op. ;D

    Naooooooooooomy, wanneer verveel jij je niet? Joking! (nerd)

    Wij gingen ooit voor uitwisselings naar Nederland, héél dicht bij Friesland. Zo ongeveer als je de hoek al om ging, was je in Friesland. -is het dorpje al vergeten- En daar aten zij als dessert meestal vla met limonade samen gemengd. Maar omdat ik allergisch ben aan melk, moest ik het niet opvreten. :Y)


    You'll never dream alone. <3

    Ik vind het allemaal lekker:9~


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Hoe wil je het dan opeten, met dooier en al?


    Life is hard and then we die