• Bovenaan het tablad, staat er altijd een tekentje. Bij netlog is het de gekende 'donut' in het rood, bij weheartit een roze hartje, bij hotmail is het tegenwoordig het oranje briefje, en bij ons hier op quizlet, is het jammergenoeg gewoon het standaard internettekentje.
    Waarom geen grote Q? Dat zou toch leuk zijn, komop. (':

    Misschien is dit niet de ernstigste zaak, en misschien ergeren jullie je er niet aan, maar ik ga ervan uit dat het toch iets is dat ooit, in de toekomst, zou kunnen komen. Als Rutger tijd heeft, en alle belangrijkere Suggesties zijn opgelost. Wat denken jullie?


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb een wereldbol ervoor (cat) Ik vind 't wel een leuk idee, maar ik weet niet in hoeverre dat te realiseren is :"D


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Ik heb een wereldbol ervoor (cat) Ik vind 't wel een leuk idee, maar ik weet niet in hoeverre dat te realiseren is :"D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Niet dat het me ooit eerder was opgevallen, maar ik vind het eigenlijk best wel een leuk idee.:9~


    effort never betrays you

    Oeh, I like it <3 Alleen draait hij bij mij al die icoontjes toch om, aangezien ik bij hotmail, H&M Shop Online heb en bij Perez heb ik hyves, zo gaat het nog wel door xD

    Daar was toch al eerder een topic over? Maar Rutger wilde dat niet doen ofzo? -het kan zijn dat ik het mis heb-
    Bij mij staat er zo'n wit blad. Echt saai.


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Ik vind het een leuk idee. (krul)


    Life has many different chapters, one bad chapter doesn't mean the end of the book.

    Ja, die suggestie is er inderdaad al geweest en Rutger wilde het alleen maar doen als iemand met een ontwerp kwam. Zelf ging hij er geen tijd in stoppen om een logo te ontwerpen.

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 22:37 ]


    Only losers can act the way you do

    Hier is 't topic > http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=64240&page=3

    En daarin zegt Rutger, dat hij het zelf niet nodig vindt, maar als er een leuk icoontje gemaakt wordt, hij het wel wil plaatsen. Weet je wat? Ik zal hem erover mailen (: Dan weten we het binnen een paar dagen wel. (Hoop ik..)

    [ bericht aangepast op 5 nov 2010 - 22:38 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Hier is 't topic > http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=64240&page=3

    En daarin zegt Rutger, dat hij het zelf niet nodig vindt, maar als er een leuk icoontje gemaakt wordt, hij het wel wil plaatsen. Weet je wat? Ik zal hem erover mailen (: Dan weten we het binnen een paar dagen wel.

    Misschien iets voor een ontwerpwedstrijd? :9~


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    C0RPSE schreef:
    Hier is 't topic > http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=64240&page=3

    En daarin zegt Rutger, dat hij het zelf niet nodig vindt, maar als er een leuk icoontje gemaakt wordt, hij het wel wil plaatsen. Weet je wat? Ik zal hem erover mailen (: Dan weten we het binnen een paar dagen wel.

    Wordt het dan niet tijd om een ontwerpwedstrijd te houden?(krul)


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Clums schreef:
    Ik vind het een leuk idee. (krul)


    You can't fly unless you let yourself fall.

    Dan stel ik dat ook gelijk voor ^^.


    "I shut my eyes in order to see.'

    C0RPSE schreef:
    Dan stel ik dat ook gelijk voor ^^.

    Yeah, ik kijk er al naar uit. (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Ik heb hem gemaild :'D Dus ik hoop zo snel mogelijk antwoord te ontvangen _O_


    "I shut my eyes in order to see.'

    Leuk idee (krul)


    Home is now behind you. The world is ahead!