• Misschien is dit een dom topic, maar ik vind het heel cool, ghehe.
    Ik had dus net de CosmoGirl gekocht, en ging die lezen. Wat anders, hihi.
    Anyway, ik zag daarin een foundation staan, en dit stond erbij;

    "Wow, wat een uitvindig! En hij past helemaal bij de nude (?) make-uptrend. Deze nieuwe foundation van Revlon is wit als-ie uit de tube komt, en veranderd tijdens het opsmeren in je eigen huidskleur.
    Beyond Natural Foundation,
    12,95 Revlon."

    Is misschien wel handig voor degenen die nooit een goede kleur foundation kunnen vinden, of nodig opzoek zijn naar een nieuwe. (cat)

    Vind het wel handig..
    Welke foundation is nog meer goed, en raden jullie aan?


    -

    Ik wil die wel eens gaan proberen! :Y)
    En verder gebruik ik anders niet echt foundation, dusja (: Ik heb wel een van L'Oreal.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik gebruik L'Oreal, ttrue match. dies echt goed :D


    ik ben overal te zien, maar nergens verkrijgbaar!

    Vogue schreef:
    Ik gebruik L'Oreal, ttrue match. dies echt goed :D

    Ja, het is die, die ik ook heb :'D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik wil die hebeb =x


    We can only learn to love by loving.

    Een wonderfoundation van 13 euro?
    Dat is al een wonder van zichzelf :Y)


    Everything means nothing, if I ain't got you.

    -grijphandjes-
    Dude, ik wed dat er hier in deze stad geen énkele winkel die foundation heeft. ._.


    You'll never dream alone. <3

    hmm ik heb eigenlijk niet een die ik kan aanraden (ben zelf ook nog een beetje zoekende) maar ik weet wel dat als je een vette huid heb je niet de hema foundation moet gebruiken en dat als je een droge huid heb niet maxfactor lasting performance moet nemen.. en oja gebruik niet goedkope flut merken zoals catrice voor foundation dan heb je grote kans dat het 1 oranje is 2 ziet zitten 3 'kruimelt' 4 aan het einde van de dag totaal verdwenen is.


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    HEMA :Y)


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Minority schreef:
    -grijphandjes-
    Dude, ik wed dat er hier in deze stad geen énkele winkel die foundation heeft. ._.

    Bij mij zal dat zeker ook het geval zijn --'


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Van Dior!
    Die is echt supermegageweldigg.
    Haha, ik gebruik hem zelf niet hoor. :') Maar me moeder heeftm en af en toe als ik niks te doen heb maak ik me zelf op voor de spiegel :'DD
    Maar die is dus wel goed X:


    ok

    Geen ;D
    Weetje hoe nasty zon plamuurlaag op je face is.
    gatver.
    dan voel ik me echt.. ingesloten door plamuurzel x'D


    The economy is suffering, let it DIE!

    Ik gebruik die van Gosh en vind hem goed, nog geen problemen mee gehad tot nu toe =)


    For once I want to be the car crash.

    Die van L'oreal is goed!
    maar ik denk eigenlijk dat geen een foundation "perfect" is.

    [ bericht aangepast op 24 okt 2009 - 19:53 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Er zijn zoveel mensen waartegen ik wil zeggen dat zo'n foundation bestaat, met hun oranje kop altijd. ._.

    Devious schreef:
    Er zijn zoveel mensen waartegen ik wil zeggen dat zo'n foundation bestaat, met hun oranje kop altijd. ._.


    Ghehe :]


    -