• Thehee ;3

    Wie kijkt er naar? Scream Queen is een programma op MTV waar ze op zoek gaan naar een nieuwe 'Scream Queen'[/i] en die krijgt dan een rol in SAW VI. Het gaat over 10 onbekende actrices die zich daar voor aanmelden en ondertussen zijn ze nog met z'n drieën. Voor zover ik gisteren gekeken heb toch :Y)
    Maar als je kijkt; Wie wil jij dan dat er wint en wie niet? Ik zou heel graag hebben dat Lindsay win en zeker niet Michelle want zij is te arrogant.

    x'

    Ik kijk het wel. En Michelle is inderdaad vet arrogant ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Scream Queen ? Bedoelen ze dan dat ze moeten scgreeuwen/gillen ofzo? Want toen ik je titel las dacht ik aan zo iets als "Scene Queens". :'D


    None but ourselves can free our minds.

    smileforme schreef:
    Scream Queen ? Bedoelen ze dan dat ze moeten scgreeuwen/gillen ofzo? Want toen ik je titel las dacht ik aan zo iets als "Scene Queens". :'D

    Scream Queens :'D

    Dat is zoo stoer, echt geniaal. (krul)

    Killjoy schreef:
    (...)
    Scream Queens :'D

    Ik snap het. (cat)


    None but ourselves can free our minds.

    Ik heb eens één aflevering gezien maar ik volg het niet echt. ;D

    ik volg da ook haha.xD
    maar gisteren heb ik ni gekeken. --'


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    ik zag gisteren tijdens het zappen het einde. (cat)
    maar wat moeten ze dan doen eigenlijk? :')

    Niet gezien, maar het zag er wel leuk uit ='D


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik heb het ooit een keer gezien, denk ik ;D


    Never run out of reasons to smile...

    Ik heb gisteren een deel gekeken ^^
    kvind het wel coel ^^


    The aliens are attacking from mars! ö

    Ik heb weleens een stukje gezien. Gatver! Haha, ik vond het best wel stoer. ;D


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    wanneer maak je hem n u?


    - hoi ;D

    Therapy schreef:
    ik zag gisteren tijdens het zappen het einde. (cat)
    maar wat moeten ze dan doen eigenlijk? :')

    Ahm. Het zijn 10 onbekende actrices die dan allemaal opdrachten moeten doen en die opdrachten worden beoordeeld door een jury. Wie het minst goed de opdracht heeft gedaan valt af en zo gaat dat een paar weken door, totdat er twee of drie mensen overschieten en één van die krijgt dan een rol in SAW VI

    Ik vind het echt geweldig.


    Protège moi de mes désirs.