• De stelling van vandaag luidt:
    Populaire mensen zijn vaak mensen die niemand mag

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Mee eens, ik hou ook niet zo van die populaire types. Ik mag ze ook niet.


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    De meeste wel, maar er zijn er ook die iedereen gewoon leuk en aardig vind. Alhoewel ze dan misschien niet beschouwd worden als echt 'populair'.


    All was well.

    de meeste wel, noujha er zijn uitzonderingen.


    -

    Nou, de meesten wel ja, die worden namelijk alleen gemogen door hun eigen 'groepje' maar door iedereen die daar niet bij hoort niet. Maar er zijn ook wel enkele uitzonderingen. Kinderen die namelijk wel door de meesten gemogen worden. :3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    de meeste wel, maar sommige daarvan zijn aardig maar die zijn steeds bezig met aandachttrekken. dat is zwaar irritant x.x


    T O K I O H O T E L < 3

    Klopt, ze zijn best arrogant vaak :')


    I don't need words to feel those lips.

    mwha, er zijn alijd wel mensen die de populaire mensen wel mogen, ze kunnen namelijk wel aardig zijn, maar meestal zijn ze dat alleen als je met ze alleen bent.

    maar meestal mag ik popu mensen ook neit, dr zijn er maar 1 à 2 die ik mag.

    x.


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Najah, dat ligt natuurlijk aan de persoon, maar het is vaak zo dat mensen die populair zijn ook arrogant zijn.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Dat komt vooral door de vele vooroordelen die mensen al snel hebben. Ik weet het zo net nog niet.


    your eyes are like stars in the night.

    ligt eraan.. soms zijn ze heel aardig


    And i wish that i could say, how i miss you every day, but its foolish to prefer the easy way..

    Hmm.
    Ligt er inderdaad aan.

    Obama was populair en was toch ook niet gehaat? :'D


    Let the Night embrace you

    nerveus schreef:
    Mee eens, ik hou ook niet zo van die populaire types. Ik mag ze ook niet.


    Happiness hit her like a train on a track

    meestal wel omdat ze vaak arrogant zijn :')


    "All our DREAMS can come true, if we have the courage to pursue them" -Walt Disney

    Poseidon schreef:
    Dat komt vooral door de vele vooroordelen die mensen al snel hebben. Ik weet het zo net nog niet.

    Hmm.. ik weet het niet.


    We can only learn to love by loving.