• Alsof niemand mij mag. Alsof ze me gebruiken voor als er veder niemand is dat ze mij hebben. Maar als de rest er is weten ze niet meer wie ik ben.


    when words fail, music speaks.

    Oja. Ik ken het gevoel..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Komt me bekend voor.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Happysnail schreef:
    Oja. Ik ken het gevoel..


    Some people make the world special just by being in it

    Net zoals hier boven word gezegt ;

    Ik ken het gevoel ook.
    Dat zijn geen echte vrienden,.,.


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    o.o
    Maar ik mag jou <3

    Volgens mij heeft iedereen dat wel eens.. =(


    Protège moi de mes désirs.

    Dat ken ik ja...


    You're a star in heaven.

    Happysnail schreef:
    Oja. Ik ken het gevoel..


    Just a simple "I love you" (:

    Ken ik.Ik heb altijd het gevoel alsof niemand mijn ware ik kent en ik bij niemand echt mezelf kan zijn.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Exercitus schreef:
    Ken ik.Ik heb altijd het gevoel alsof niemand mijn ware ik kent en ik bij niemand echt mezelf kan zijn.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik mag jouw wel ö<3

    Irgendwann schreef:
    Ik mag jouw wel ö<3


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Exercitus schreef:
    Ken ik.Ik heb altijd het gevoel alsof niemand mijn ware ik kent en ik bij niemand echt mezelf kan zijn.

    Dat ken ik ja..


    Maybe It's not my weekend, but its gonna be my year.

    Je hebt er niets aan wanneer mensen dat gevoel ook kennen, maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. De mensen die voor dat gevoel zorgen moet je dumpen want dat gevoel wil je niet laten terug keren, toch?


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.