• Alsof niemand mij mag. Alsof ze me gebruiken voor als er veder niemand is dat ze mij hebben. Maar als de rest er is weten ze niet meer wie ik ben.


    when words fail, music speaks.

    dat heb ik ook op school ben ik totaal anders dan op de scouts en bij ons in de klas heb ik da ook wel ma ik doe daar eigenlijk ni veel aan omdat ik dan nog andere vriende heb x

    ja dat gevoel komt me bekent voor


    They say life is a joke, but I didn't saw someone laughing.

    heb ik nou ook!!


    To The Stars Through Adversity

    Soms heb ik dat gevoel ook. Ik probeer me er altijd over heen te zetten, omdat ik weet wie mijn echte vrienden zijn.


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik leef met je mee. Ik heb dat ook. Ik heb dan een beste vriendin. maar voor de rest op school ofzow heb ik ook dat gevoel. Maar dat komt door één kut kind. Zij stookt iedereen tegen mij op, roddeld heel erg over mij en zegt tegen iedereen dat ik een vervelend kind ben enz.. Dus ik weet een beetjke wat je bedoelt. Maar nu hier op quizlet heb ik veel vrienden gemaakt om dat dat kut kind quizlet niet kent. :D

    En iedereen geloofd haar dan ook nog. Ze doet ook heel zielig. Ze heeft altijd wel wat. Gekneusde poot of hoofdpijn. iedereen vind haar zielig

    Decoy schreef:
    Je hebt er niets aan wanneer mensen dat gevoel ook kennen, maar ik denk dat iedereen dat wel eens heeft. De mensen die voor dat gevoel zorgen moet je dumpen want dat gevoel wil je niet laten terug keren, toch?


    You're a lover of the wild and a joker of the heart, but are you mine?

    Helaas ken ik dat gevoel. Maar je moet er gewoon mee afhandelen. Als je ''vrienden'' achterlijk gaan doen als er andere bij zijn moet je ze gewoon dumpen. Klaar :V

    DatHebIkOokWelja

    [ bericht aangepast op 26 okt 2009 - 14:32 ]


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    sacred schreef:
    Volgens mij heeft iedereen dat wel eens.. =(


    Happiness hit her like a train on a track

    jep.


    Your Butt is Mine!

    Ik ken het eigenlijk niet. Volgens mij maak ik dat eigenlijk nooit mee.. =3

    Dat heb ik nou nooit, en zo wel, dan is het heel simpel: dumpen die handel ^^'


    Life is hard and then we die

    Dat gevoel ligt óf, zoals de meeste hier zeggen, aan de mensen in jouw omgeving, óf aan jezelf.
    Het kan zijn dat je gewoon een periode hebt dat je onzekerheden naar boven komen. Dat is normaal. En het zal echt over gaan.;) Blijf geloven in jezelf en denk nooit dat er niemand is die om je geeft. Want ieder normaal mens in jouw omgeving wil je gelukkig en gezond zien! Niemand wilt dat er iets ergs met je gebeurd.;)

    En als er mensen zijn die wel nare dingen over jou zeggen of denken, dan zou ik inderdaad de band met hun verbreken. Hun maken je niet gelukkiger, en tenzij ze uiteindelijk spijt krijgen, zullen ze dat ook niet doen.
    Het blijft moeilijk, maar ik zou dan gewoon afstand van hun nemen.;)
    Ik zou er ook over praten met mensen die je vertrouwd. Misschien dat zij ook kunnen helpen!

    Ik hoop dat je er iets aan hebt. Veel sterkte! (flower)
    God bless you. <3


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Yankee schreef:
    Oja. Ik ken het gevoel..


    your eyes are like stars in the night.